eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont 4 (czterech) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 4 (czterech) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: at@am.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


publiczna uczelnia wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 4 (czterech) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef2a3d1-2768-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00103301/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont 4 łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT/262-19/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138792,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest remont 4 (czterech) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi w tym :

1.1) remont 4 łazienek
1.1.1) roboty budowlane łazienki – roboty rozbiórkowe, demontażowe, wykonanie tynków, zabudów, wymiana stolarki drzwiowej na nową, licowanie ścian płytkami, wykonanie nowej posadzki betonowej z ułożeniem płytek podłogowych, roboty malarskie;
1.1.2) roboty sanitarne – roboty w zakresie remontu instalacji wodnej, kanalizacyjnej, cyrkulacji, co, wentylacyjnej i wyposażenie sanitariatów w biały osprzęt,
1.1.3) roboty elektryczne – prace polegające na remoncie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wykonanie badań i pomiarów itd.
1.2) wymiana brodzików i elementów wyposażenia 2 łazienek
1.3) Remont podjazdu dla rowerów – roboty rozbiórkowe i ziemne, roboty murowe, betoniarskie, posadzkarskie, tynkarskie, odwodnieniowe, montaż stolarki drzwiowej, malowanie części elewacji i ścian wewnętrznych, oświetlenie nad najazdem.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
2.1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 6.1 - 6.3 do SWZ)
a) Załącznik nr 6.1 do SWZ Specyfikacja techniczna robót budowlanych,
b) Załącznik nr 6.2 do SWZ Specyfikacja techniczna robót sanitarnych,
c) Załącznik nr 6.3 do SWZ Specyfikacja techniczna robót elektrycznych,

2.2) Przedmiary Robót pomocniczo (zał. nr 7.1, 7.2 do SWZ),
a) Załącznik nr 7.1 do SWZ – Przedmiar robót budowlanych i sanitarnych,
b) Załącznik nr 7.2 do SWZ – Przedmiar robót elektrycznych,
2.3) Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 8 do SWZ).
2.4) Projektowane postanowienia umowy określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.

3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy

1) Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

a) Prace rozbiórkowe/malarskie / ogólnobudowlane,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.10.2021 r., do godz. 12:00. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie została złożono 1 (jedną) ofertę. Poniżej Zamawiający przedstawia wykaz Wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu wraz z zaoferowaną ceną, terminem gwarancji.

Oferta nr 1
Zakład Produkcyjno-Usługowy „KUST” s.c. Marian Kurkowicz, Mirosław Stupak
70-035 Szczecin, ul. Krzysztofa Kolumba 5, zachodniopomorskie, NIP: 8520406439
Cena: 230 871,00 zł
Gwarancja: 36 miesięcy

Cena najkorzystniejszej oferty, która wpłynęła przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj: 181 000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt jeden tysięcy 00/100). Ponadto Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Akademia Morska w Szczecinie unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy - Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230871,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230871,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.