Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00190417/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu „Nie-zwykła Transformacja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 215 50 98
1.5.8.) Numer faksu: 32 215 23 81-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-czdz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-czdz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d32ea47-536d-458e-821f-c7b381af96e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu „Nie-zwykła Transformacja”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d32ea47-536d-458e-821f-c7b381af96e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061262/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Nie-zwykła Transformacja” w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.24 – Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.OA.260.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi (Hiszpania) dla 25 kobiet w ramach realizacji projektu „Nie-zwykła Transformacja” w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji), dla Priorytetu: FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24 – Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji.
Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować 5-dniową wizytę studyjną w regionie Malagi w dowolnym okresie pomiędzy 06.10.2025 r. a 24.10.2025 r.
Kompleksowa usługa organizacji wizyty studyjnej dla 25 kobiet w regionie Malagi ma obejmować w szczególności:
1) transport lotniczy (obowiązek Wykonawcy stanowi rezerwacja i zakup biletów lotniczych dla 25 uczestniczek wyjazdu na trasie Kraków (międzynarodowy kod lotniska wg IATA: KRK) lub Katowice (międzynarodowy kod lotniska wg IATA: KTW) – Malaga (międzynarodowy kod lotniska wg IATA: AGP) oraz Malaga – Kraków lub Katowice;
2) zakwaterowanie i wyżywienie (zakwaterowanie w obiekcie hotelowym o standardzie co najmniej czterogwiazdkowym, śniadania, obiady i kolacje dla 25 uczestniczek wyjazdu);
3) transfer lotniskowy (zapewnienie w Polsce transferu z Czechowic-Dziedzic na lotnisko Kraków-Balice lub Katowice-Pyrzowice oraz – po przylocie z Hiszpanii – z lotniska Kraków-Balice lub Katowice-Pyrzowice do Czechowic-Dziedzic;
4) transport w Maladze (zapewnienie transportu uczestniczkom wizyty studyjnej oraz opiekunowi i tłumaczowi do miejsc w regionie Malagi, wskazanych w ramowym programie wyjazdu);
5) ubezpieczenie (ubezpieczenie uczestniczek wizyty studyjnej);
6) opiekun i tłumacz (zapewnienie usług opiekuna oraz tłumacza języka hiszpańskiego wraz z tour-guide system).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.5.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMSYNERGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282791624
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2025-10-24SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Bieżące utrzymanie dróg (przełomy) na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową, będących podopiecznymi Dziennego Domu Pomocy "Dziennego Domu Senior+" w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas 7 konferencji / spotkań branżowych.
- Usługa restauracyjna podczas Balu AGH - KC-DE-zp.272-750/25
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu Akademia Kreatywności
- Usługa hotelowa ze śniadaniem (DZP.25.91.2025)
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





