Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179523/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
- 2025/BZP 00001484/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00001535/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00001567/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00001597/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. JANA PAWŁA II W REDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191844468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GNIEWOWSKA 33
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6reda@reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6reda.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7533701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882140041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sp6reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6reda.edupage.org
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881142569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sp6reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6reda.edupage.org
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Żeromskiego w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882140058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sp6reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6reda.edupage.org
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jana Drzeżdżona w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881770774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rekowska 36
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sp6reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6reda.edupage.org
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b26b7d40-d2d1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.SP6.TP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2342428,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje usługę przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II przy ul. Gniewowskiej 33 w Redzie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik A/1 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 270486,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmująca usługę przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Zespołu Szkolno–Przedszkolnego nr 1 przy ul. Łąkowej 36 w Redzie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik A/2 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 838402,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmująca usługę przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Zespołu Szkolno–Przedszkolnego nr 2 przy ul. Zawadzkiego 12 w Redzie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik A/3 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 611412,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmująca usługę przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Brzozowej 30 w Redzie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik A/4 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 311666,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 obejmująca usługę przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Rekowskiej 36 w Redzie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik A/5 do SWZ,
b) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 310461,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275477,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU JAKS s.c. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU JAKS Cienko i Grubo Grażyna Korcz, PHU JAKS Cienko i Grubo Jacek Korcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU JAKS s.c. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU JAKS Cienko i Grubo Grażyna Korcz, PHU JAKS Cienko i Grubo Jacek Korcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611302,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU JAKS s.c. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU JAKS Cienko i Grubo Grażyna Korcz, PHU JAKS Cienko i Grubo Jacek Korcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU JAKS s.c. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU JAKS Cienko i Grubo Grażyna Korcz, PHU JAKS Cienko i Grubo Jacek Korcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2024-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223603,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240774,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223603,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU JAKS s.c. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU JAKS Cienko i Grubo Grażyna Korcz, PHU JAKS Cienko i Grubo Jacek Korcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223603,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z REDY
- Budowa drogi gminnej - ul. Rolniczej w Redzie.
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego kompleksu 2012 r. w Redzie.
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji - część 1
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Sukcesywne świadczenie społecznych usług przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.