eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BANK ŻYWNOŚCI W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220539734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 lokal E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 669800960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz.slupsk@bankizywnosci.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0db76033-a945-4d92-b6c7-f99e39314bf6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający, o którym mowa w art. 4 pkt 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db76033-a945-4d92-b6c7-f99e39314bf6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095684/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213551,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego – samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z homologacją do przewozu żywności.
2. Wymagania techniczne pojazdu, tj. wymagane parametry techniczne, a także wymagane minimalne wyposażenie oraz szczegółowe warunki gwarancji i leasingu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, OC i NNW leży po stronie Zamawiającego.
3. Oferowany pojazd musi:
1) posiadać niezbędne wyposażenie, w tym oświetlenie odpowiadające aktualnym przepisom prawnym, pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych,
2) spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi normami CE,
4) posiadać dwa komplety kluczyków.
4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) leasing rozliczany w PLN;
2) oprocentowanie stałe (równe, stałe i niezmienne raty leasingowe);
3) ilość rat leasingowych - 58 miesięcznych równych rat, pierwsza rata płatna w miesiącu następnym po przekazaniu pojazdu Zamawiającemu;
4) Zamawiający przewiduje 59 miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (Leasingodawcy) 58 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (Leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w pkt 10);
5) wartość opłaty wstępnej – 25.000 zł brutto;
6) opłata wstępna płatna po zawarciu umowy, nie wcześniej niż 30 dni przed datą przekazania pojazdu Zamawiającemu;
7) możliwość wykupu;
8) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – 1% wartości początkowej, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu i poinformowania Wykonawcy (Leasingodawcy) w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (wiadomość e-mail) o zamiarze nabycia przedmiotu leasingu najpóźniej na 30 dni przed dniem wygaśnięcia umowy, pod rygorem utraty prawa do nabycia przedmiotu leasingu;
9) Wykonawca (Leasingodawca) podaje:
a) wysokość (kwotę) opłaty wstępnej,
b) wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu,
c) wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia;
10) raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu;
11) preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca;
12) koszty gwarancji – wliczone w ratę leasingową - obejmujące następujący zakres:
a) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów (stwierdzonych usterek elementów Przedmiotu umowy), robocizna niezbędna do wykonania naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu, materiały i części zamienne niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej uszkodzenia powstałego w wyniku prawidłowej eksploatacji (z wyłączeniem części i materiałów eksploatacyjnych podlegającym naturalnemu zużyciu), dotyczących w szczególności:
- układu hydraulicznego
- układu elektrycznego
- podzespołów mechanicznych
- perforację blach i wady lakiernicze
b) wady fabryczne np. opony, akumulator, pompy oleju itp.
c) obowiązkowe przeglądy określone przez producenta podwozia między innymi w zakresie wymiany oleju silnikowego plus filtrów.
5. Termin gwarancji:
1) na pojazd (sprawność mechaniczna samochodu i wszystkich jego podzespołów) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) na wady lakiernicze i korozję powierzchniową - minimum 24 miesiące
3) na perforację nadwozia - minimum 6 lat
od dnia odbioru kompletnego pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226849,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226849,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226849,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy SA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AUTO DIUG SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930986308

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226849,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.