Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179912/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Siemirowice – Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60
1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Siemirowice – Etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9137be-1543-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000340/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Siemirowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179912/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.35.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2482317,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu Prawa zamówień publicznych
obejmująca budowę sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości
Siemirowice – Etap III.
Zakres robót poniższych prac zgodnie z wielkościami określonymi w projekcie budowalnym i
wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi, stanowiącym załącznik do postępowania :
1) Roboty w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej w ramach Etapu III należy wykonać na odcinku od studni S28 do S35 (z włączeniem do studni S28) - ul. Długa w następującym
zakresie:
a) Roboty ziemne i rozbiórkowe m.in. usunięcie warstwy humusu, rozbiórka chodnika z kostki
brukowej, wykonanie wykopów oraz ich zasypanie.
b) Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 lite DN200 o L min.85,4 m.
c) Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 lite DN160 o L min.29,9 m.
d) Odgałęzienia kanalizacyjne od sieci do granic działek, zaślepione korkiem.
e) Przewierty hydrauliczne rurami kamionkowymi DN200 o L min.89,0 m.
f) Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej:
Studnie betonowe rewizyjne o śr. wewnętrznej DN 1200 z betonu klasy C35/45 ze stopniami
złazowymi żeliwnymi osadzonymi fabrycznie, powlekane tworzywem sztucznym, zwieńczone
płytą żelbetową z włazem żeliwnym – 5 szt.
Studnie rewizyjne systemowe DN 400 z polipropylenu, zwieńczenie żeliwne pokrywą w klasie
A15-D400 – 2 szt.
Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewnętrznej 200/160 mm –
trójniki, kolana, korki DN160 – 7 szt.
g) Odtworzenie nawierzchni chodników, obsianie i uzupełnienie trawników.
h) Wykonanie przeglądu wybudowanej kanalizacji grawitacyjnej za pomocą kamery wraz z
pomiarem spadków i wykonaniem wykresu profilu podłużnego.
2) Roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej w ramach Etapu III należy wykonać na
odcinku od W71 do HP9 – ul. Długa w następującym zakresie:
a) Roboty ziemne i rozbiórkowe m.in. usunięcie warstwy humusu, rozbiórka chodnika z kostki
brukowej, wykonanie wykopów oraz ich zasypanie.
b) Budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 klasy PN 10 (SDR17) o średnicy DN110
o długości min. 164,7 m.
c) Budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 klasy PN 10 (SDR17) o średnicy DN40
o długości min. 12,2 m.
d) Odgałęzienia wodociągowe od sieci do granic działek, należy włączyć do sieci poprzez
opaskę do nawiercania i zasuwę odcinającą. Zakończenie odgałęzień na granicy działki
zaślepką.
e) Przewierty rurami PE100 RC DN 225 – o L min. 56 m.
f) Technologia układania rur w wykopie otwartym na zagęszczonej podsypce piaskowej gr.
min.10 cm.
i) Uzbrojenie sieci wodociągowej :
Hydranty nadziemne DN80 H=1,5 m – 2 kpl.
Zasuwy węzłowe DN100 – 1 kpl. z żeliwa sferoidalnego
Opaski do nawiercania z zasuwami DN110/40 – 5 szt.
j) Odtworzenie nawierzchni chodników, obsianie i uzupełnienie trawników Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji.
2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa
budowlanego.
3. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na
czas realizacji robót.
4. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów
itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym
związanych.
5. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich
odtworzenia na własny koszt.
6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury.
7. Uporządkowanie terenu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz
zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z
uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót.
9. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest
do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej
7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do
uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót
oraz, że teren został uporządkowany.
10. Prowadzenia prac w sposób umożliwiający wjazd na posesję.
11. Sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
zatwierdzony przez odpowiednie organy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót obowiązuje następująca
kolejność n/w dokumentów:
1. dokumentacja projektowa
2. STWiORB
3. przedmiar robót
Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z
dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.Informacje pozostałe
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem w pierwszej
kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego
roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do
przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi
elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach
równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla
danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie
równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają
uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle
szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań
dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania
są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co
najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba
okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku
zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny
ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów
elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby odtworzenie nawierzchni dróg i ciągów komunikacyjnych
po montażu elementów sieci, montaż znaków drogowych oraz montaż elementów uzbrojeniasieci zostały zrealizowane w sposób, który nie będzie utrudniał komunikacji osobom
niepełnosprawnym i osobom z ograniczeniami poruszania się.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących
czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty ziemne
b) roboty instalacyjne w zakresie wod-kan.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386420,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-SERWIS,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421004465
7.3.3) Ulica: SŁUPSKA 45,
7.3.4) Miejscowość: SIERAKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDRO-SERWIS" STANISŁAW MIELEWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDRO-SERWIS" STANISŁAW MIELEWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386420,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI CEWICE
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji sieci wodociągowej na terenie Komendy Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Miasta i Gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.