Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00113535/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 468
1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwkowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63fe1070-383f-4a3f-a0dc-81f73bdbd67a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63fe1070-383f-4a3f-a0dc-81f73bdbd67a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu szóstego „Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działanie nr 10: „Wsparcie kształcenia ogólnego” programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027. Projekt jest finansowany ze środków Fundusz Europejski Fundusz Społeczny Plus oraz Budżetu Państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74870,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Iwkowej ; adres: Iwkowa 525, 32-861 Iwkowa
Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342412-3 - Głośniki
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17639,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 2: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwkowej Nagórzu; adres: Iwkowa 463, 32-861 Iwkowa
Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342412-3 - Głośniki
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14731,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 3: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Brodzińskiego w Wojakowej; adres: Wojakowa 49, 32-862 Porąbka Iwkowska
Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342412-3 - Głośniki
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15526,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 4: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Dobrocieszu; adres: Dobrociesz 136, 32-862 Porąbka Iwkowska
Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342412-3 - Głośniki
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 5: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Gen. Marcina Kątskiego w Kątach; adres: Kąty 21, 32-862 Porąbka Iwkowska
Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342412-3 - Głośniki
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18192,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z odrzuceniem ofert mieszczących się w kwotach jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla części: 1, 2, 4, ,5 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z odrzuceniem ofert mieszczących się w kwotach jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla części: 1, 2, 4, ,5 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85944,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRON Tadeusz Robaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160267957
7.3.3) Ulica: Broniewskiego, 15
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-225
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7314,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z odrzuceniem ofert mieszczących się w kwotach jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla części: 1, 2, 4, ,5 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z odrzuceniem ofert mieszczących się w kwotach jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla części: 1, 2, 4, ,5 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
INNE PRZETARGI IWKOWA
- "Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa do SOSW w Złotej i OSW w Bochni"
- "Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do pól w msc. Wojakowa, dz. ew. nr 799"
więcej: przetargi IWKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia Mała - Dostawa pomocy dydaktyczno-terapeutycznych i zabawek.
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Wyposażenie kawiarni w Poniatówce usytuowanej w Parku im. Książąt Mazowieckich w Piasecznie.
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Michałów tj. dostawy pomocy do prowadzenia zajęć i wyposażenie do Samorządowych Przedszkoli w Górach, Sędowicach, Michałowie i Węchadłowie.
więcej: Głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.