eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Wolności 17

1.4.2.) Miejscowość: Wąsosz

1.4.3.) Kod pocztowy: 56-210

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.7.) Numer telefonu: (65) 543 78 50

1.4.8.) Numer faksu: (65) 543 77 08

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248297

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00240086/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. - 31.12.2024 r.
1.1. Prowadzenie rachunków wirtualnych do obsługi rozliczeń płatności masowych w zakresie dochodów z tytułu: podatków, opłat lokalnych, opłat z tytułu dzierżawy gruntu, użytkowania wieczystego gruntu, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłat czynszowych i innych należności stanowiących dochody gminy Wąsosz,
1.2. Otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 14 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz,
1.3. Otwarcie i prowadzenie 8 rachunków podstawowych i 20 rachunków pomocniczych gminnych jednostek pomocniczych (wykaz jednostek w załączeniu),
1.4. Realizację poleceń przelewu,
1.5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych,
1.6. Dokonywanie wypłat gotówkowych,
1.7. Kredyt na rachunku bieżącym Gminy Wąsosz do wysokości 1 000 000,00 zł
1.8. Usługę typu home - banking na 11 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych),
1.9. Oferent który wygra postępowanie na bankową obsługę budżetu gminy Wąsosz zobowiązany jest do uruchomienia oddziału swojego banku na terenie miasta Wąsosza,
1.10. Umowa na obsługę budżetu jednostek pomocniczych zostanie zawarta oddzielnie dla każdej jednostki,
1.11. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz i gminnych jednostek organizacyjnych, przez okres 36 miesięcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. - 31.12.2024 r.
1.1. Prowadzenie rachunków wirtualnych do obsługi rozliczeń płatności masowych w zakresie dochodów z tytułu: podatków, opłat lokalnych, opłat z tytułu dzierżawy gruntu, użytkowania wieczystego gruntu, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłat czynszowych i innych należności stanowiących dochody gminy Wąsosz,
1.2. Otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 14 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz,
1.3. Otwarcie i prowadzenie 8 rachunków podstawowych i 20 rachunków pomocniczych gminnych jednostek pomocniczych (wykaz jednostek w załączeniu),
1.4. Realizację poleceń przelewu,
1.5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych,
1.6. Dokonywanie wypłat gotówkowych,
1.7. Kredyt na rachunku bieżącym Gminy Wąsosz do wysokości 1 000 000,00 zł
1.8. Usługę typu home - banking 11 użytkowników, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych),
1.9. Oferent który wygra postępowanie na bankową obsługę budżetu gminy Wąsosz zobowiązany jest do uruchomienia oddziału swojego banku na terenie miasta Wąsosza,
1.10. Umowa na obsługę budżetu jednostek pomocniczych zostanie zawarta oddzielnie dla każdej jednostki,
1.11. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz i gminnych jednostek organizacyjnych, przez okres 36 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.