Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00182839/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00195531/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00201416/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/tuchola1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b64ed6-6dd0-4bf0-9713-c57a859601a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa jednostek Gminy Tuchola: Urzędu Miejskiego w Tucholi, Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi oraz Gminnego Zespołu Oświatowego w Tucholi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy i Budżetu Państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2025.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580647,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tucholi1. Zakup licencji na 2 lata narzędzia EDR na potrzeby 50 stanowisk
System klasy EDR/XDR do ochrony stacji roboczych - 50 licencji (ważnych do dnia 30.06.2026)
Zadanie obejmuje zakup, wdrożenie oraz szkolenie administratorów systemu EDR/XDR.
Rozwiązanie musi spełniać następujące wymagania:
Administracja zdalna w chmurze
Ochrona stacji roboczych
Ochrona serwera
Szyfrowanie
Ochrona urządzeń mobilnych opartych o system Android
Ochrona serwera pocztowego MS Exchange
Sandbox w chmurze
Ochrona usługi Microsoft 365
Moduł XDR
Moduł zarządzania podatnościami i aktualizacjami
Ochrona poprzez dwuskładnikowe uwierzytelnianie
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 32552,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznejw Tucholi
1. Zakup licencji na 2 lata narzędzia EDR na potrzeby 50 stanowisk.
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji narzędzia EDR na potrzeby 50 stanowisk (z pakietem wdrożenia, szkolenia, konfiguracji i wsparcia inżynierskiego na okres do dnia 30 czerwca 2026)
Ochrona EDR
System EDR zarządzany z pojedynczej, centralnej konsoli, znajdującej się na serwerach producenta, do której dostęp zapewniony jest przez przeglądarkę internetową.
System musi posiadać certyfikaty:
OPSWAT (dla EDR na poziomie min. Platinium),
AVLAB +++
AV Comperative Advance +
AV-TEST (ochrona w 2023 na poziomie min.6)
producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikat ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem
2. Zakup klastra niezawodnościowego zawierającego macierz, serwery oraz UPS
z oprogramowaniem.
Serwerów - dla budowy środowiska wirtualnego (2 sztuki)
Macierzy - dla budowy środowiska wirtualnego (1 sztuka)
UPS - dla budowy środowiska wirtualnego (1 sztuka)
3. Zakup przełączników zarządzalnych: 48 port – 4xSFP plus 10Gbit - przełącznik sieciowy – 2 sztuki.
4. Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa z licencją na 2 lata zawierającego funkcjonalności: firewall, IPS, filtrowanie treści WWW, antywirus, VPN, itp. - dostawa Firewall (UTM) wraz z wdrożeniem, montażem, wsparciem technicznym.
5. Zakup serwera NAS do tworzenia backupu danych - urządzenie typu NAS wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych.
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 269420,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 -Zakup wyposażenia na potrzeby Gminnego Zespołu Oświatowego w Tucholiw Tucholi
1. Zakup licencji na 2 lata narzędzia EDR na potrzeby 20 stanowisk - System klasy EDR/XDR do ochrony stacji roboczych - 20 licencji (ważnych do dnia 30.06.2026)
2. Zakup klastra niezawodnościowego zawierającego macierz, serwery oraz UPS
z oprogramowaniem.
3. Zakup przełączników zarządzalnych: 48 port – 4xSFP plus 10Gbit - przełącznik sieciowy – 2 sztuki
4. Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa z licencją na 2 lata zawierającego funkcjonalności: firewall, IPS, filtrowanie treści WWW, antywirus, VPN, itp.
5. Zakup serwera NAS do tworzenia backupu danych - urządzenie typu NAS wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych.
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 278707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180081,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180081,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENSOFT S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-239-40-42
7.3.3) Ulica: Dworcowa 14
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18081,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355839,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355839,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-268-11-02
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355839,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321857,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340587,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENSOFT S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-239-40-42
7.3.3) Ulica: Dworcowa 14
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi
- "Wymiana szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne poprzez budowę boiska przy ZSLiT w Tucholi"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- Zakup i dostawa serwera w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Cyberbezpieczny Sulejów"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- Dostawa komponentów do budowy prototypowych stanowisk demonstracyjnych na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.