eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627473102

1.5.8.) Numer faksu: 627473102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41ac7c7-2beb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000405/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji uzdatniania Wody w Jaraczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230355/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2927083,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody w Jaraczewie. Budynek wraz z infrastrukturą objęty projektowaną przebudową znajduje się na działce gminnej o nr ewid: 440 obręb Jaraczewo miasto.
Roboty obejmują przebudowę sieci wodociągowych, budowę sieci wodociągowych wód technologicznych na terenie stacji, budowę sieci kanalizacyjnych, budowę fundamentów pod zbiorniki retencyjne, klarowniki i zbiornik pośredni, wymianę ogrodzenia, demontaż leżących obsypanych zbiorników retencyjnych.
Zakres modernizacji linii technologii stacji uzdatniania wody w Jaraczewie obejmuje;
- wymiana pomp w studniach głębinowych na pompy sterowane falownikami
- wstawienie układu pomp dozujących koagulant w oparciu o wskazanie przepływu wody surowej z przepływomierza
- wstawienie mieszacza statycznego służącego
- wstawienie zespołu współgrających ze sobą czterech pionowych klarowników
- wstawienie zbiornika pośredniego
- wstawienie pompowni pośredniej sterowanej od wielkości przepływu na przepływomierzu,
- wymiana złoża filtracyjnego oraz grzybków filtracyjnych na istniejących filtrach pośpiesznych ciśnieniowych DN 1800 pierwszego i drugiego stopnia filtracji
- wymiana galerii rurociągów hali filtrów
- wstawienie przepustnic z napędem pneumatycznym w celu automatyzacji procesu technologicznego,
- wstawienie dwóch pionowych zbiorników retencyjnych,
- wstawienie układu sterowania do rozbudowywanego układu technologii tj. pompy głębinowe, dozowanie koagulantu, klarowniki, zbiornik pośredni, pompownia II0, zbiorniki retencyjne, automatyzacja procesu uzdatniania wody.
W zakres procesu budowlanego wchodzą następujące roboty :
- ziemne
- zbrojarskie
- betonowe
- montażowe
- wykończeniowe
- instalacyjne
- elektro-instalacyjne
Ponad to proces budowlany obejmuje również transport materiałów w obrębie placu budowy i poza nim.
Podczas modernizacji stacji należy bezwzględnie zapewnić ciągłość dostawy wody do odbiorców. Zamawiający wymaga zabezpieczenia w postaci kontenerowej stacji uzdatniania wody na czas wykonywania robót technologicznych.
Zamawiający wymaga aby wypełnienie odmanganiaczy stanowiło katalityczne złoże aktywne o grubości warstwy określonej w projekcie budowlanym.
Wymaga się, aby w trakcie realizowanej inwestycji po opróżnieniu złóż Wykonawca zbadał stan techniczny filtrów pośpiesznych tj. należy zbadać grubość ścianek zewnętrznych i wewnętrznych każdego z filtrów celem określenia ich przewidywanej żywotności technicznej lub wykonania koniecznych napraw/remontów lub wymiany na nowe urządzenia. Badanie musi być przeprowadzone przez jednostkę posiadającą uprawnienia do wykonywania wyżej wymienionych czynności zatwierdzonych przez Urząd Dozoru Technicznego.
Zamawiający wymaga, aby istniejące filtry zostały wypiaskowane na zewnątrz, oraz wewnątrz po opróżnieniu złóż oraz po stwierdzeniu faktu możliwości ich dalszej eksploatacji tj. po wykonaniu czynności o których mowa powyżej.
Sprężarka przeznaczona do procesów odżelaziania i odmanganiania musi mieć wydajność nie mniejszą niż 20% przepływu wody surowej przez filtry, tj. około 20 Nm3/h.
Wymaga się, aby do czasu zakończenia inwestycji Wykonawca uzyskał od właściwych organów decyzję zwiększającą wydobycie wody do 90 m3/h lecz nie mniej niż wskazano w projekcie budowlanym przebudowy SUW.
Wymaga się, aby do czasu zakończenia inwestycji Wykonawca uzyskał od właściwych organów decyzję pozwalającą na zwiększenie zrzutu wód popłucznych, zgodnie z określonymi parametrami w projekcie budowlanym, w związku ze zmianą technologii oraz dołożeniem ciągu technologicznego koagulacji wody surowej.
Wymaga się aby poziom posadowienia zestawu hydroforowego wody uzdatnionej zapewniał maksymalny stopień wykorzystania retencji wody uzdatnionej w zbiornikach zapasowo-wyrównawczych.
Wymaga się, aby Wykonawca w trakcie realizowanej inwestycji dokonał zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego wszystkich urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu, oraz zalożył/zaktualizował nowe lub istniejące książki rewizyjne zgłoszonych urządzeń podczas realizacji inwestycji..
Wykonawca w ramach realizacji zadania musi uzyskać pozwolenie na uruchomienie i podawanie wody do sieci wodociągowej od Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wydaną przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa.
Wytworzone podczas robót budowlanych odpady Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie. Wykonawca powinien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą o odpadach. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez Wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów
Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.
Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.
Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:
1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy
2/ Przeprowadzenie wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji
3/ Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów
5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia
6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się:
1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami
2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
3) atesty na materiały i prefabrykaty,
4) protokoły odbioru robót,
5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.
7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań,
8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac,
9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją.
Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:
1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa
2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności
3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego
4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem
5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad
6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy
7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych
8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania zostały ogłoszone wyniki naboru Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych mającego na celu dofinansowanie projektów inwestycyjnych realizowanych przez gminy, powiaty i miasta lub związki w całej Polsce. W wyniku pojawienia się nowych okoliczności możliwości pozyskania dodatkowych środków na modernizację stacji uzdatniania wody w Jaraczewie zamówienie, o którym mowa wyżej będzie mogło być realizowane w ramach nowego przedsięwzięcia. Planowany zakres prac zostanie powiększony o dodatkowe elementy związane z siecią wodociągową. W związku z wystąpieniem tejże okoliczności, zmieni się opis przedmiotu i zakres prac zamówienia, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.