Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296489/01 - Wynik z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzebieszów - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie przepompowni, przebudowa SUW w m. Karwów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384770080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebieszów Drugi 44
1.5.2.) Miejscowość: Trzebieszów Drugi
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-404
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgktrzebieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgktrzebieszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzebieszów - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie przepompowni, przebudowa SUW w m. Karwów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae63c4a1-6b12-44c0-b75d-8764d85e5157
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00246913/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzebieszów - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie przepompowni, przebudowa SUW w m. Karwów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie będące przedmiotem zamówienia jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae63c4a1-6b12-44c0-b75d-8764d85e51573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae63c4a1-6b12-44c0-b75d-8764d85e5157
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określa Rozdział XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel.: (25) 796 04 06, e-mail: zgk@zgktrzebieszow.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który jest dostępny pod adresem
e-mail: agnieszka.blaziak@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
w związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK/01/P/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ujęcia wody w miejscowości Karwów, przebudowa sieciowych pompowni ścieków w gm. Trzebieszów
SUW Karwów:
1) Wewnątrz budynku stacji uzdatniania wody:
demontaż istniejących pomp II stopnia wraz z armaturą i rurarzem,
montaż urządzeń związanych tłoczeniem i dezynfekcją wody do sieci:pompownia II stopnia o wydajności QII st.=380 m3/h, przepływomierz orazlampa UV,
wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
przepięcie istniejącej sieci wodociągowej tłocznej i włączenie do nowejinstalacji
próby ciśnieniowe i płukanie instalacji
dezynfekcja rurociągów
uporządkowanie terenu budowy
2) Zasilanie elektryczne zestawu hydroforowego
3) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych oraz ułożenie terakoty wmiejscu montażu zestawu hydroforowego
4) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponownetynkowanie
5) Prace malarskie i wykończeniowe
6) Osuszacz powietrza
Parametry:
wydajność wentylatora Q=750 m3/h
maksymalny pobór mocy P = 0,85kW
wydajność osuszania – 50l/dobę
zasilanie -230 V
Sieciowe pompownie ścieków – szt. 8:
1) Wymiana istniejących pomp zatapialnych ze stopami na nowe,
2) Wymiana przewodów tłocznych na rurociągi ze stali nierdzewnej AISI 316 DN80
3) Wymiana armatury pompowni
4) Dostawa i montaż wyposażenia pompowni: włazów, drabinek, podestów, sond hydrostatycznych, pływaków, deflektorów
5) Dostawa i uruchomienie szaf sterowniczych z systemem wizualizacji
Przebudowa 8 szt. przepompowni ścieków:
przepompownia nr 1 – na dz. 198, obręb Trzebieszów Pierwszy ,
przepompownia nr 2 – na dz. 173, obręb Trzebieszów Pierwszy ,
przepompownia nr 3 – na dz. 14/2, obręb Trzebieszów Pierwszy,
przepompownia nr 4 – na dz. 124, obręb Trzebieszów Drugi,
przepompownia nr 5 – na dz. 21/4, obręb Trzebieszów Drugi,
przepompownia nr 6 – na dz. 60 i 61, obręb Trzebieszów,
przepompownia nr 7 – na dz. 114, obręb Trzebieszów,
przepompownia nr 8 – na dz. 904, obręb Trzebieszów.
Okres gwarancji za wykonany przedmiot umowy musi wynosić 5 lat od daty protokołu końcowego odbioru zadania.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80 %;
2) Skrócenie terminu realizacji (T) – waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn*/Co) x 80% x 100
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Skrócenie terminu realizacji (T) – waga 20%
Sposób oceny oferty w ramach przedmiotowego kryterium:
Termin realizacji do 29.08.2025 r. – 0 pkt;
Termin realizacji do 14.08.2025 r. – 20 pkt;
a) Maksymalny termin realizacji zamówienia to 29.08.2025 r.
b) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu realizacji dłuższego niż 29.08.2025 r., oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
c) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu czasu realizacji, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny wymagany czas realizacji, tj. 29.08.2025 r. i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
d) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji krótszego niż 14.08.2025 r. do oceny oferty zostanie przyjęty termin 14.08.2025 r. i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + T, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;
C, T – zgodnie z definicją jak powyżej.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie
Nr konta: 59920600090000008420000010
z dopiskiem: Zamówienie nr 1.1.1 pn.„Poprawa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzebieszów - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie przepompowni, przebudowa SUW w m. Karwów”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie P.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zakład Gospodarki Komunalnej w Trzebieszowie Sp. z o.o., Trzebieszów Drugi 44, 21-404 Trzebieszów Drugi;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 P.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W Formularzu oferty należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w Rozdziale V.
4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie winno być złożone wraz z Formularzem oferty.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w Formularzu oferty, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa § 12 projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae63c4a1-6b12-44c0-b75d-8764d85e5157
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-10
INNE PRZETARGI TRZEBIESZÓW DRUGI
więcej: przetargi TRZEBIESZÓW DRUGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.