eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Usługi pralnicze na potrzeby SPZOZ w Łapach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze na potrzeby SPZOZ w Łapach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pralnicze na potrzeby SPZOZ w Łapach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3a00da-e653-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGI PRALNICZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/40/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. pranie bielizny szpitalnej, w skład której wchodzi własny asortyment: bielizna pościelowa (prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady, poduszki), piżamy, odzież robocza, fartuchy, ręczniki, koce, mopy, a także inna bielizna szpitalna;
oraz
2. pranie w systemie rental – usługa dzierżawy (firma wykonująca usługi pralnicze we własnym zakresie zabezpieczenia asortyment) z zabezpieczeniem trzech kompletów pościeli (100% bawełna o minimalnej gramaturze 170g/m2, dopuszczalna temperatura konserwacji – 95 C, certyfikat PN-P 84543:1984 (lub równoważne)), bielizna pościelowa szpitalna – na 1 łóżko, tj. 450 szt. poszew białych, poszewek białych, prześcieradeł białych z całkowitą obsługą, tj. suszenie, krochmalenie, prasowanie, odkażanie oraz transport, załadunek i rozładunek w Punkcie Pralniczym;
Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej. Używane w procesie chemiczno-termicznym środki piorąco – dezynfekcyjne muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2021 r. poz. 24) oraz ustawy
o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 974);
3. Wykonawca w cenie usługi wdroży system radiowej identyfikacji i ewidencjonowania bielizny szpitalnej RFID HF u Zamawiającego, który obejmuje nowy asortyment przekazany przez Wykonawcę polegający na: oznakowaniu chipami/tagami oraz systemem kodów kreskowych w celu identyfikacji asortymentu w przypadku utraty chipu, umożliwiający bezdotykowe liczenie bielizny pościelowej tagami z uwzględnieniem podziału asortymentowego i nazwy komórki organizacyjnej Zamawiającego;
4. dokonywanie drobnych napraw bielizny – przyszywanie guzików, rękawów, kieszeni, pasków, drobnych rozerwań, napraw zamków błyskawicznych, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 782649,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 782649,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782649,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LAUNDRY SERVICE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

9. Zgodnie z art. 60 ustawy Pzp, informujemy, że:
a) zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia*,
BARTŁOMIEJ CZEMIEL UL. DOLISTOWSKA 24, 15-197 BIAŁYSTOK
NIP 5422634801/ CEIDG – USŁUGA TRANSPORTU


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782649,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.