Og³oszenie z dnia 2021-10-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00263218/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00319910/01 - Wynik z dnia 2021-12-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PARKINGU - PLACU I ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZIELONEGO PRZED BUDYNKIEM A STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starostwokolskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA PARKINGU - PLACU I ZAGOSPODAROWANIA TERENU ZIELONEGO PRZED BUDYNKIEM A STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e37044e-3712-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00247999
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000239/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Przebudowa parkingu - placu i zagospodarowania terenu zielonego przed budynkiem A Starostwa Powiatowego w Kole
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.starostwokolskie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± faksem, drog± elektroniczn± (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformê Zakupow±,
2) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± faksu nale¿y kierowaæ na nr faksu Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
3) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania
do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej nale¿y kierowaæ na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
4) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji przekazanych za pomoc± faksu lub poczt± elektroniczn±.
5) Ofertê oraz dokumenty, które siê na ni± sk³adaj± nale¿y opatrzeæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania Wykonawcy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XXXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XXXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie parkingu przed budynkiem A Starostwa. Zakres rzeczowy robót obejmuj± przedmiary robót oraz inne dokumenty za³±czone do swz, a tak¿e postanowienia projektu umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o podane ni¿ej kryteria:
1) Cena - 60 %
2) Gwarancja - 15 %
3) Termin wykonania zamówienia - 25%
Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn : Cb) x waga
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
waga – 60
Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na materia³y i wykonane roboty budowlane” bêd± liczone nastêpuj±co:
5 lat (60 m-cy) 0 pkt
7 lat (84 m-ce) 10 pkt
10 lat (120 m-cy) 15 pkt
Wymagany okres gwarancji – nie mniejszy ni¿ 60 miesiêcy.
Okres gwarancji, udzielony ponad 120 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania zamówienia” bêdzie liczony nastêpuj±co:
8 m-cy 0 pkt
7 mc-y 10 pkt
do 6 m-cy 25 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu oraz
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania Wykonawcy sk³adaj± nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
Wstêpnie, Zamawiaj±cy stwierdzi brak podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, z zakresu art. 108 ust. 1 ustawy oraz z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy sk³adaj± nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe w poszczególnym zakresie:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony
z³otych).
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 1 roboty budowlanej, o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±cych robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania, z podaniem rodzaju tej roboty i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, dowodami takimi mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te by³y wykonane lub inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót budowlanych.
2) Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ za³±czyæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z za³±cznikiem nr 5 wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia, je¶li ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Zamawiaj±cy wymaga:
a) Kierownika bran¿y budowlanej,
b) Kierownika bran¿y sanitarnej,
c) Kierownika bran¿y elektrycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) za¶wiadczenie, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków i op³at w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem (w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych, które obejmuj± wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±ce robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 4.
b) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia publicznego z zgodnie z za³±cznikiem nr 5 wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¶li ustawy nak³adaj± taki obowi±zek
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 2.000.000 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 1, (dokument sk³adaj± tak¿e podwykonawcy nie bêd±cy podmiotem udostêpniaj±cym zasoby; podmioty udostêpniaj±ce zasoby),2) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi potwierdzaj±cymi ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. (m.in. za¶wiadczenie z urzêdu skarbowego o nie zaleganiu w odprowadzaniu podatków oraz innych op³at; o¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 1),
3) KRS/CEiIDK – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 1, (dokument sk³adaj± tak¿e podwykonawcy nie bêd±cy podmiotem udostêpniaj±cym zasoby; podmioty udostêpniaj±ce zasoby),2) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi potwierdzaj±cymi ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. (m.in. za¶wiadczenie z urzêdu skarbowego o nie zaleganiu w odprowadzaniu podatków oraz innych op³at; o¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 1),
3) KRS/CEiIDK – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Druk o nazwie Oferta2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adnych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) dowód wp³aty wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium.2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Zamawiaj±cy wymaga wadium w wysoko¶ci 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100) musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z pó¼n. zm)
5. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 97 i 98 Prawa zamówieñ publicznych
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach postêpowania SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Regulacja zmian zawarta w projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://www.starostwokolskie.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Zakup aparatu do znieczulenia II
- "Zakup 15 ³ó¿ek specjalistycznych dla oddzia³u wewnêtrznego w SPZOZ w Kole"
- REALIZACJA 2 ZADAÑ PN.: ZAD. NR 1: BUDOWA INSTALACJI GAZOWEJ, CO. i CWU. W BUD. PRZY UL. ASNYKA 21B W KOLE. ZAD. NR 2: BUDOWA INSTALACJI GAZOWEJ, CO. i CWU. W BUD. PRZY UL. WSCHODNIEJ 13 W KOLE.
- BUDOWA WEWNÊTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEP£EJ WODY U¯YTKOWEJ DLA LOKALI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PO£O¯ONYCH W KOLE PRZY UL. GARNCARSKIEJ 12, 17, 21, 27, 28.
- "Remont ulicy Ko¶ciuszki w D±biu" - Wykonanie nawierzchni jezdni
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz z rozbudow± placu zabaw przy ¯³obku Gminnym w Postolicach w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- Remont pomieszczeñ Centrum Sztuki Wspó³czesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposa¿enia
- Budowa dwóch magazynów OC w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie drzwi i szyldu w budynku Scena Baraku przy ul. Jaworzyñskiej 1 w Warszawie
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Rozbiórka budynków przy ul. Bo¿ywoja, S³upskiej oraz Bia³oborskiej w Poznaniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.