eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA SOCHACZEW



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA SOCHACZEW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sochaczew.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA SOCHACZEW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e0a2a88-f504-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007014/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja systemu monitoringu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 272.1.5.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Sochaczew.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony jest w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej tj.: projektach budowlano – wykonawczych, STWiOR oraz przedmiarach robót opracowanych przez SEKRET SRERWIS ul. Barlickiego 8, 26-600 Radom, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

1.1. Na dokumentację techniczną przedsięwzięcia składają się:

a) Projekt wykonawczy - branża: instalacja teletechniczna cctv;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ;
c) Koncepcja funkcjonalno-techniczna rozbudowy systemu monitoringu miejskiego obejmującego „Wzgórze zamkowe” w Sochaczewie;
d) Przedmiar robót;
e) Rysunki;

1.2. Wyżej wymienione dokumenty opisują przedmiot zamówienia łącznie, to znaczy, że jeśli jakikolwiek element jest wymieniony chociażby w jednym z dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić go w cenie oferty.

1.3. W przypadku wystąpienia wątpliwości lub różnic w w/w dokumentach dotyczących opisu tych samych robót, materiałów, urządzeń, obowiązków i uprawnień stron etc. Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego z żądaniem ich wyjaśnienia. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Wykonawca uwzględni w cenie przedstawionej w ofercie wariant bardziej korzystny dla Zamawiającego.

1.4. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie. Elementy nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do prawidłowego wykonania robót oraz wynikające z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych Wykonawca ma obowiązek ująć w cenie oferty, kalkulując wartość robót we wskazanych pozycjach tabeli elementów rozliczeniowych lub dodając pozycje własne.

1.5. Zamawiający zaleca Oferentowi dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznania się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. Umożliwi to wykonawcy, czy informacje podane w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót obejmują pełen zakres robót niniejszego postępowania i są zgodne z rzeczywistością. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia: dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej – dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia. W razie wątpliwości dotyczących zakresu robót Oferent ma prawo uzyskać informacje od Zamawiającego niezbędne do poprawnego skalkulowania oferty.

1.6. Projekt wskazuje konkretne rozwiązania techniczne, jednakże dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w dokumentacji projektowej i STWiORB powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Nie zmniejszając jakości tych z projektów. Rozwiązania zamienne wymagają uzyskania akceptacji Projektanta i Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331854 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331854 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331854 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ServiceLine Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252530355

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331854 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji jakości i rękojmi - 72 miesiące
Czas reakcji na zgłoszenie awarii – 2 h

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.