eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE CEDYNIA



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE CEDYNIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CEDYNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Cedynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914317808

1.5.8.) Numer faksu: 914144162

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cedynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cedynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE CEDYNIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79107d5-e043-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048607/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg w Gminie Cedynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INF.271.1.6.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2412009,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, obejmująca modernizację dróg w Gminie Cedynia. Inwestycja została podzielona na dwa zadania opierające się na modernizacji dróg gminnych.
Zadanie nr 1 - „Modernizacja drogi gminnej w m. Piasek na działce o nr. ewid. 447 obręb Piasek”.
Zadanie nr 2 - „Modernizacja drogi gminnej w m. Lubiechów Dolny na działce o nr. ewid. 252 obręb Lubiechów Dolny”
Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1
„Modernizacja drogi gminnej w m. Piasek na działce o nr. ewid. 447 o. Piasek”.
Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. ew. nr 447,448, 411, 365, 394 o. Piaski, w miejscowości Piaski, w gminie Cedynia, powiat Gryfiński, woj. Zachodniopomorskie.
Początek opracowania zlokalizowany jest na zjeździe z drogi powiatowej. Koniec opracowania znajduje się na wysokości granicy z działką 474. Szerokość jezdni wynosi 5,50-3,50 m – jezdnia bitumiczna. Pochylenie na odcinku z nawierzchni bitumicznej jest dwustronne o wartości 2%, natomiast dla jezdni z brukowca pochylenie jest jednostronne w stronę projektowanego rowu odwadniającego o wartości 2%. Szerokość chodnika wynosi 1,80 m z kostki brukowej betonowej o wymiarach 10x20 cm. Planuje się wykonanie poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5 mm, C90/3 gr. 15 cm. W ramach zadania zaprojektowano modernizację ist. kanalizacji deszczowej.
W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się między innymi:
• Rozbiórka ist. nawierzchni z brukowca,
• Wycinka drzew w niezbędnym zakresie,
• Prace ziemne i korytowanie,
• Wykonanie konstrukcji nawierzchni zgodnie z przyjętym układem warstw,
• Wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni,
• Przebudowa ist. zjazdów przez dowiązanie ich wysokościowe do modernizowanej drogi,
• Modernizacja istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.

Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2
„Modernizacja drogi gminnej w m. Lubiechów Dolny na działce o nr. ewid. 252 o. Lubiechów Dolny”
Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. ew. nr dz. ew. nr 252, 342, 269, 343 obręb Lubiechów Dolny w miejscowości Lubiechów Dolny, w gminie Cedynia, powiat gryfiński, woj. Zachodniopomorskie. Długość przebudowywanych odcinków to około 883,82 mb. Początek opracowania zlokalizowany jest na granicy działki z pasem drogowym drogi wojewódzkiej o numerze działki 203 o. Lubiechów Dolny. Koniec opracowania znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatowa o numerze 1392Z. Szerokość jezdni wynosi 5,50-3,40 m – jezdnia bitumiczna/ potrójne powierzchniowe utrwalenie/ płyty śladowe, betonowe. Pochylenie na projektowanym odcinku jest dwustronne o wartości 2%,. Szerokość chodnika wynosi 1,80 m z kostki brukowej betonowej o wymiarach 10x20 cm. Planuje się wykonanie poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5 mm, C90/3 gr. 15 cm.
W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się między innymi:
• Rozbiórka ist. nawierzchni na projektowanym odcinku,
• Prace ziemne i korytowanie,
• Wykonanie konstrukcji nawierzchni zgodnie z przyjętym układem warstw,
• Wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni,
• Wykonanie powierzchniowego utrwalenia trzykrotnego
• Wykonanie drogi śladowej z płyt PDTP,
7. Zakres robót realizowany będzie w oparciu o dokumentację zatwierdzoną przez Starostę Gryfińskiego, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik do SWZ oraz wzór umowy. Dokumentacja projektowa wraz ze stosownymi pozwoleniami i uzgodnieniami, w formie załączników dla zadania 1 i zadania 2 zostaje dołączona do dokumentów zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4388462,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4388462,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4388462,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANKOM DANIEL BŁAŻKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581578212

7.3.3) Ulica: LISIE POLE 52

7.3.4) Miejscowość: NAWODNA

7.3.5) Kod pocztowy: 74-506

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4388462,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.