eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Budowa nowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu na osiedlu domków jednorodzinnych w rejonie ulic: Akacjowa, Klonowa, Migdałowa w Dębnie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu na osiedlu domków jednorodzinnych w rejonie ulic: Akacjowa, Klonowa, Migdałowa w Dębnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu na osiedlu domków jednorodzinnych w rejonie ulic: Akacjowa, Klonowa, Migdałowa w Dębnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ed6db8-0382-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067179/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa nowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu na osiedlu domków jednorodzinnych w rejonie ulic: Akacjowa, Klonowa, Migdałowa w Dębnie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną. Zaleca się składanie podpisu bezpośrednio na każdym dokumencie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI/05.06/I/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
1) budowę konstrukcji jezdni wraz z nawierzchnią z kostki betonowej 8x10x20cm koloru szarego:
1.1) ul. Akacjowa o dł. 236,46 mb i szer. 3,5 m, o powierzchni łącznej około 840 m2, od skrzyżowania z ul. Akacjową 2+42,33 (przy placu zabaw od istniejącej nawierzchni) do skrzyżowania z ul. Migdałową (ciąg 2) 4+78,78;
1.2) ul. Klonowa o dł. 165,77 m, szer. 3,5 m, o powierzchni łącznej około 581 m2;
1.3) ul. Migdałowa (ciąg 2) o dł. 106,90m, szer. 6,0 m, o powierzchni łącznej około 642 m2;
2) budowę chodników z kostki betonowej bezfazowej 8x10x20cm koloru szarego:
2.1) ul. Akacjowa – o powierzchni około 375m2;
2.2) ul. Klonowa – o powierzchni około 385m2;
2.3) ul. Migdałowa – o powierzchni około 405m2;
3) budowę zjazdów indywidualnych oraz wejść indywidualnych w ul. Akacjowej, ul. Klonowej i ul. Migdałowej z kostki betonowej 8x10x20cm koloru czerwonego – dostosować do istniejących warunków;
4) budowę parkingów z kostki betonowej 8x10x20cm koloru czarnego lub grafitowego:
4.1) ul. Akacjowa - o powierzchni około 136 m2;
4.2) ul. Klonowa – o powierzchni około 107 m2;
4.3) ul. Migdałowa – o powierzchni około 14 m2;
5) budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur i kształtek PVC-U wyłącznie o klasie sztywności SN12 SDR34 SLW 60, utwardzonych, o średnicy DN200-DN400 mm wraz ze studniami i wpustami ulicznymi:
5.1) ul. Migdałowa (D1-D4) i ul. Akacjowa (D4-D15) – o dł. około 240 m;
5.2) ul. Migdałowa (D4-D19) i ul. Klonowa (D19-D23) – o dł. około 152 m;
5.3) ul. Klonowa (D13-D24-D25) – o dł. około 48 m;
5.4) ul. Migdałowa (D19-D7) – o dl. około 31 m;
6) budowę 3 sztuk zbiorników retencyjnych zamkniętych nr 3, nr 4A i nr 4B – w ul. Migdałowej;
7) regulację istniejących studni i skrzynek ulicznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowych, gazowych, multimediów itp. na budowanym odcinku drogi – około 50 szt.;
8) przebudowę linii energetycznej:
8.1) ul. Akacjowa (przy posesji nr 9) – przełożenie kabla NN - 0,5m poza krawężnik na odcinku (C-D) – o dł. około 20m;
8.2) ul. Klonowa (przy posesji 3 i 5) - przełożenie kabla NN - 0,5 m poza krawężnik na odcinku (A-B) – o dł. około 10m;
9) zagospodarowanie terenów zielonych:
9.1) ul. Akacjowa:
a) zieleń – trawy siane na warstwie 10cm gruntu urodzajnego – o pow. około 500m2,
b) nasadzenia w formie krzewów – sadzonki krzewów w donicach rozmiaru min. C3:
− Berberys Thunberga Coronita – około 34 szt.,
− Irga pozioma Contoneaster horizontalis – około 35 szt.,
− Pigwowiec okazały yukigoten – około 24 szt.,
c) trawy ozdobne:
− Owsica wiecznie zielona – około 49 szt.,
− Black Beard Ophiopogon planiscapus – około 40 szt.,
− Miscanthus sinensis Gracillimus – około 51 szt.;
9.2) ul. Klonowa:
a) zieleń – trawy siane na warstwie 10cm gruntu urodzajnego – o pow. około 400m2,
b) nasadzenia w formie krzewów - sadzonki krzewów w donicach rozmiaru min. C3:
− Berberys Thunberga Coronita – około 27 szt.,
− Irga pozioma Contoneaster horizontalis – około 28 szt.,
− Pigwowiec okazały yukigoten – około 26 szt.,
c) trawy ozdobne:
− Owsica wiecznie zielona – około 23 szt.,
− Black Beard Ophiopogon planiscapus – około 29 szt.,
− Miscanthus sinensis Gracillimus – około 20 szt.;
9.3) ul. Migdałowa:
a) zieleń – trawy siane na warstwie 10cm gruntu urodzajnego – o pow. około 133m2,
b) trawy ozdobne:
− Owsica wiecznie zielona – około 14 szt.,
− Black Beard Ophiopogon planiscapus – około 13 sz.t,
− Miscanthus sinensis Gracillimus – około 15 szt.;
Sadzonki muszą być zdrowe, prawidłowo rozwinięte korzenie i pędy, w doniczkach rozmiaru min. C3.
c)) Budowa urządzeń małej architektury:
9.4) ul. Migdałowa:
a) ławka typu „Warszawska” z oparciem – szt. 3,
b) kosz na śmieci – 2 szt.;
10) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 180 cm x 120 cm – 1 szt. Zamawiający wskaże miejsce montażu tablicy. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia robót budowlanych;
11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
12) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu;
13) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu dla budowanego odcinka w uzgodnieniu z Zamawiającym (projekt stałej organizacji ruchu ma obejmować budowany odcinek osiedla) wraz z obowiązującymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami.
Szczegóły znajdują się w dołączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: nasiąkliwość elementów betonowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
2.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
2.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 3 000 000,00 zł
3. Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
3.1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane co najmniej dwa zadania polegające na; budowie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk o powierzchni co najmniej 4000 m2, kanalizacji deszczowej z przykanalikami długości co najmniej 500m oraz usunięcia kolizji linii energetycznej NN o długości co najmniej 50 m wykonane łącznie na każdym zadaniu.
3.2) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne, jakie muszą być dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia: m.in. koparka o poj. łyżki min. 0,4m3, koparka o poj. łyżki 0,15-0,25m3, ładowarka kołowa, sprzęt do odwadniania i zabezpieczenia wykopów (niezbędna ilość igłofiltrów i szalunków), 2 zagęszczarki, a także odpowiednim sprzętem transportowym tj.; samochody samowyładowcze i dostawcze, żuraw samochodowy oraz innymi narzędziami umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować brygadami: brukarzy, montażystów i instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej oraz osobami do obsługi sprzętu wymienionego w pkt.2).
3.4) wykształcenie i kwalifikacja zawodowa: osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają m.in. wymagane uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie np. do obsługi maszyn i sprzętu.
3.5) osoba skierowana do nadzoru: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj.
− Kierownikiem budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, w specjalności drogowej,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje oraz sieci, kanalizacyjne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci elektroenergetyczne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Osobę z odpowiednimi kwalifikacjami tj.: z wykształceniem wyższym w zakresie architektury krajobrazu lub ogrodnictwo w zakresie kształtowania terenów zieleni.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z tym dołączają do oferty także oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.
3) Oświadczenie wg zał. nr 2a do SWZ składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim spełnia poszczególne warunki, przy czym doświadczenie w pełnym zakresie musi posiadać przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie wg zał. nr 2b do SWZ każdy z Wykonawców składa odrębnie wykazując brak podstaw wykluczenia z postępowania w pełnym zakresie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku:
1) opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
2) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej),
3) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie reżimów technologicznych oraz uniemożliwiających prowadzenie robót,
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
5) zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
6) opóźnienia spowodowanego przez dostawcę materiałów budowlanych.
Uzasadnienie opóźnień będzie przesłanką do wydłużenia terminu realizacji zadania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/um_debno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zadanie jest dofinansowane środkami pochodzącymi z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie Umowy nr RFRD-1/92/2023 z dnia 23 maja 2023 roku.
2) W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
3) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace budowlane (roboty ziemne, roboty montażowe i instalacyjne sieci kanalizacji deszczowej, roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni oraz obsługujące sprzęt budowlany i pojazdy transportowe, osobę w zakresie architektury krajobrazu i ogrodnictwa). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (podwykonawcę) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – załączniku do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.