eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757f48ec-df7f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 514890,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Oznakowanie pionowe remont, wymiana, uzupełnienie;
a) przymocowanie tablic znaków drogowych;
b) słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm;
c) wymiana obejmy mocującej tarczę znaku;
d) zdejmowanie tablic znaków drogowych;
e) przymocowanie tablic znaków z odzysku;
f) rozebranie słupków do znaków;
g) słupki do znaków z odzysku;
h) sztyca gięta do znaków drogowych;
i) bariery ochronne typ olsztyński;
j) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
k) przymocowanie znaków U-18a - Lustra;
l) przymocowanie znaków U9;
m) bariery ochronne stalowe;
n) bariery mostowe;
o) słupki ochronne typu 12c i 12b;
p) montaż słupków ozdobnych;
q) montaż znaku U3a (600x600) i U3b (600x600) - tablica kierunkowa zasilana solarnie;
r) montaż aktywnych punktowych elementów odblaskowych;
s) montaż znaków aktywnych D-6;
t) bariery linowe, prętowe;
u) barieroporęcze;
v) progi zwalniające wyspowe;
w) budowa wyniesionego skrzyżowania;
x) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych;
y) krawężnik betonowy wystający, ława pod krawężniki;
z) separator parkingowy,

2. oznakowanie pionowe konserwacja i utrzymanie

Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określa SWZ oraz Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik A, a także obmiar, stanowiący załącznik B.

Każdorazowe rozpoczęcie realizacji zadania następować będzie w ciągu maksymalnie 72 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 4 godziny) od zlecenia przez zamawiającego, a czas jego realizacji wynosi do 7 dni. Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren
i rozpoczęcie prac.

Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na ustawione znaki drogowe, 5 letniej gwarancji na ustawione słupki do znaków drogowych oraz 2 letniej gwarancji na ustawione aktywne znaki drogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511243,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511243,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511243,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM WIMET JÓZEFÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322094937

7.3.3) Ulica: ul. Krucza 2

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511243,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.