eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku zlokalizowanym w Czeladzi Rynek 22 w okresie od 01.07.2022r. do 31.12.2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku zlokalizowanym w Czeladzi Rynek 22 w okresie od 01.07.2022r. do 31.12.2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0322651442

1.5.8.) Numer faksu: 0322656811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku zlokalizowanym w Czeladzi Rynek 22 w okresie od 01.07.2022r. do 31.12.2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9124bcd2-da9c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029507/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku przy ul. Rynek 22 w Czeladzi w okresie 01.07.2022 do 31.12.2022r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.U.MOPS.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 32687,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku zlokalizowanym w Czeladzi Rynek 22 w okresie od 01.07.2022r. do 31.12.2022r.
Kody i nazwy zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)


1. Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku zlokalizowanym w Czeladzi Rynek 22 wraz z monitoringiem wizyjnym.
1.1. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:00 do 20:00.
1.2. Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:00 do 20:00.
1.3. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.
1.4. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego
1.5. Sprawdzanie pomieszczeń (sanitarnych, piwnic) po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz po zakończeniu ochrony fizycznej.
1.6. Kontrola pomieszczeń ogólnodostępnych po godzinach urzędowania Zamawiającego.
1.7. Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione.
1.8. Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.
1.9. Codzienne obchody wokół granicy budynku i pisemny raport o czasie, miejscu i rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.
1.10. Prowadzenie książki raportów w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim zdarzenia nadzwyczajne) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby.
Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego.
1.11. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu Ośrodka, powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Kierownika Działu Administracji lub Kierownika Działu Usług Społecznościowych
i Aktywności Lokalnej oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności
i przyczyn zaistnienia zdarzenia i do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).
1.12. Sprawdzanie stanu zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji sanitarnych, gazowych, CO,
ppoż. i innych znajdujących się w budynku. W przypadku zaistnienia usterek, powiadomienie o nich Zamawiającego.
1.13. Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.
1.14. Włączanie systemu alarmowego, zamykanie budynku i zabezpieczanie kluczy.
1.15. Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie budynku.
1.16. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu) i samorządowych, w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w budynku Rynek 22.
1.17. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas imprez okolicznościowych, uroczystości w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego w budynku Rynek 22 .
2. Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych
i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy "C".
2.2. W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie 10 minut.
2.3. Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.
2.4. Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych,
koordynowane przez Stację Monitorowania).
2.7. Wyposażenie Zamawiającego w pilot/przycisk antynapadowy.

​ Czas wykonywania usługi do Zadania:
Lp.
Rodzaj pełnionej służby ochrony
Posterunek/
umiejscowienie
Dni i godziny wykonywania usługi
Wielkość
obsady



Dni robocze
Soboty
Niedziele
Pozostałe dni wolne
od pracy

1
Ochrona
fizyczna
+
monitoring
wizyjny
Rynek 22
41-250 Czeladź
w godz.
07:00 do 20:00.
w godz.
7:00 do 20:00.
w godz.
7:00 do 20:00
w godz.
7:00 do 20:00
1 osoba
2
Monitoring
systemu alarmowego
Rynek 22
41-250 Czeladź
Całodobowo
Całodobowo
Całodobowo
Całodobowo
-----------

3. Ustalenia ogólne do zadania:
1. Pracownicy ochrony zobowiązani są do należytego wypełniania wszystkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób
i mienia (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1995 z późn. zm.), aktów wykonawczych oraz przepisów wewnętrznych Zakładu.
2. Wykonawca powinien posiadać Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.
3. Pracownicy ochrony muszą posiadać wiedzę z zakresu:
- ogólnych obowiązków pracownika ochrony,
- prawnych aspektów ochrony,
- ogólnych zasad ochrony obiektów oraz podstawowych zagrożeń,
- zasad obsługi urządzeń i systemów ochrony mienia,
- pierwszej pomocy,
- podstawowych wiadomości z zakresu BHP i ppoż.
4. Pracownicy ochrony muszą posiadać standardowe umundurowanie (zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1995 z późn. zm.) z widocznym napisem OCHRONA, wyposażone w identyfikator osobisty umieszczony w widocznym miejscu.
5. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia świadczona będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami, a szczególnie w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, wraz z aktami wykonawczymi.
6. Wykonawca zapewnia bezprzewodowe środki łączności - telefony komórkowe oraz inny sprzęt, który uzna za niezbędny do wykonywania warunków umowy.
7. Zamawiający przekaże Wykonawcy w użytkowanie pomieszczenie. Zapewnienie telefonu służbowego umożliwiającego stałą komunikację z służbami alarmowymi i Zamawiającym należy Wykonawcą.
8. W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze środków łączności Zamawiającego, Zamawiający obciąży Wykonawcę na podstawie wykazu rozmów.
9. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wyposażonych w ogrzewanie, energię elektryczną, wodę, biurko, krzesło oraz urządzeń koniecznych do wykonania usługi.
10. Wszelkie zastrzeżenia do pracy pracowników Wykonawcy będą dokumentowane na piśmie
i przekazywane Wykonawcy. Brak zastrzeżeń pisemnych będzie równoznaczny z uznaniem, że pracownicy Wykonawcy wywiązują się ze swoich obowiązków bez zastrzeżeń.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyznaczony do ochrony obiekt protokolarnie bezusterkowy
i zabezpieczony. W przypadku wystąpienia losowych usterek lub szkód, Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokona protokolarnego ustalenia przyczyny i sposobu ich naprawienia.
12. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za właściwe wykonanie usługi ochrony mienia
i jest zobowiązany do pokrycia udokumentowanych strat wynikłych w związku z niedopełnieniem jego obowiązków. Wysokość poniesionej przez Zamawiającego straty będzie ustalona przez Komisję, w skład której wejdą przedstawiciele stron.
13. Zamawiający przyjmie na siebie odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku działań pracowników Wykonawcy, jeżeli były to działania konieczne, prowadzone w celu ochrony majątku Zamawiającego.
14. Wykonawca w trakcie realizacji usługi ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
15. Wykonawca zobowiąże swoich pracowników do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, kodów dostępu, faktów, z którymi zapoznali się w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
16. Na wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego, przedstawiciel Wykonawcy stawi się
w budynku Rynek 22 w Czeladzi, celem wydania znajdujących się na portierni kluczy.
Dotyczy to zgłoszonych przez Wykonawcę przypadków stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, gdzie zachodziłaby konieczność wejścia do lokalu/budynku. Dotyczy również nieprzewidzianych awarii, a także zgłoszeń dokonanych przez podmioty zewnętrzne.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. W związku z art 91 ust. 2 zamawiający podaje powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części z uwagi na fakt, że potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, łatwiej kontrolować rzetelność jednego wykonawcy w zakresie realizacji ww. zamówienia, podział zamówienia mógłby spowodować wzrost kosztów dla całego zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42367,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180830,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42367,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo-Handlowe "NOWA" sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440011927

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie "monitoringu" oraz w zakresie "podjazdu grupy interwencyjnej" - Ochrona Juwentus Bis Sp. z o.o. Sp.k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42367,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.