eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Dostawa rękawic diagnostycznych dla Metropolii Poznań"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa rękawic diagnostycznych dla Metropolii Poznań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 37

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 669 80 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa rękawic diagnostycznych dla Metropolii Poznań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15353a84-039e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Kompleksowe działania zapobiegające nadwadze i otyłości w Metropolii Poznań” (zwany dalej „Projektem”) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 6: Rynek pracy, Działanie 6.6 Wspieranie ... , Poddziałanie 6.6.1 ...

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15353a84-039e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wskazuje następujący dodatkowy adres e-mail do kontaktu:
e-mail: biuro@metropoliapoznan.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania wskazano w SWZ.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
wskazano w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
9. Dokumenty elektroniczne (Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. 16 i 21 SWZ), o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247)), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty (Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. 16 i 21 SWZ), inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
UWAGA: POZOSTAŁE REGULACJE ZOSTAŁY ZAWARTE W SWZ ze względu na brak miejsca w formularzu ogłoszenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje o zasadach przetwarzania Panią/Pana w związku z ogłoszeniem zamówienia publicznego.
Administrator danych osobowych oraz powołany przez niego Inspektor Ochrony Danych Administratorem danych osobowych przetwarzanych na potrzeby ogłoszonego postępowania jest Stowarzyszenie Metropolia Poznań, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować kierując korespondencję na adres: Inspektor danych osobowych Stowarzyszenia Metropolia Poznań - kontakt: tel. 61 669 80 52, e-mail: iod@metropoliapoznan.pl.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cel i podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie prawnej wynikającej z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, jako że jest to niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie w jakim przebieg procesu wyboru wykonawcy musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Okres, przez który dane będą przetwarzane
Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane przez okres do zakończenia postępowania w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego.
Następnie Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jako element protokołu o udzielenie zamówienia, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania protokołu obejmuje cały czas trwania umowy.
Kto może być odbiorcą Panią/Pana danych?
Pani/Pana zostaną przekazane Stowarzyszeniu Metropolii Poznań, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań jako podmiotowi, na którego rzecz niniejsze zamówienie będzie realizowane.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą
W zakresie wynikającym z Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo:
• dostępu do treści danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
• do żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
• do żądania ograniczenia przetwarzania danych,
W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Spółkę narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ograniczenia praw - zakresie wynikającym z Rozporządzenia, nie przysługuje Pani/Panu prawo:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
Obowiązek podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023/Metropolia

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Dostawa rękawic diagnostycznych dla Metropolii Poznań”.
5.2. Liczba 22000 szt. pakowanych po 100 sztuk, w tym: Rozmiar M – 11000 szt. pakowanych po 100 sztuk, Rozmiar L – 11000 szt. pakowanych po 100 sztuk.
5.3. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 10 dni roboczych (w godzinach 9-13) na podstawie zamówienia przesyłanego Wykonawcy.
5.4. Adres dostawy: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo Leczniczym. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3.
5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Wzór umowy.

Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych;
1)Zgodnie z normami EN 455 raportem, i oznakowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III typ b zgodnie z EN ISO 374-1:2016, EN 420, EN ISO 374-1,-5, EN 374-2-4, ASTM D 6978, EN 16523-1. Spełniają wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
2) Deklaracja zgodności potwierdzająca, ze oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi wydany przez jednostkę notyfikowaną, na podstawie którego została wydania w/w deklaracja producenta
3) Protokół z badań potwierdzający, ze oferowane rękawice odporne są na przenikanie wirusów wg ASTM F 1671 lub EN ISO 374-5-2016
4) Raport z badan wg normy EN-374:2016 lub EN 16523-1:2015 potwierdzający odporność oferowanych rękawic na substancje chemiczne co najmniej z grupy:
-- alkoholi stosowanych w dezynfekcji (izopropanol lub etanol), min czas przebicia powyżej 10 min. (1 poziom ochrony),
-- kwasów i zasad, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- formaldehyd min. 10%, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- cytostatyki w tym: cyklosfamid, mitomycyna min. czas przebicia powyżej 60 min. (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
5) rękawice wolne od akceleratorów chemicznych (tiuramy, MBT) potwierdzone raportem z badań niezależnego laboratorium
6) raport z badań wg Rozporządzenia Komisji (UE) nr 10/2011 oświadczenie wytwórcy, potwierdzający przeznaczenie rękawic do kontaktu z żywnością
7) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia ww. dokumentów na wezwanie.
oraz
8) Próbki (wzory) oferowanych wyrobów - w celu oceny zgodności z OPZ:
- Po jednym opakowaniu w rozmiarze M
- Po jednym opakowaniu w rozmiarze L
Wymagania odnośnie próbek w celu oceny technicznej (zgodności z OPZ):
- do oferty należy dołączyć wykaz próbek,
- próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania,
- wszystkie dostarczone produkty mają spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych,
- zaoferowane próbki muszą być takie jak docelowo wyceniony i zaoferowany w postępowaniu asortyment,
- próbki nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie załączy próbek w ilości podanej wyżej, zostanie odrzucona.
Próbki należy złożyć najpóźniej do dnia 13 maja 2023 r. do godz. 10:00 w Biurze Metropolii Poznań ul. Kościelna 37 60-537 Poznań dopiskiem „Próbki do przetargu – Dostawa rękawic diagnostycznych dla Metropolii Poznań”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów oceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1)Zgodnie z normami EN 455 raportem, i oznakowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III typ b zgodnie z EN ISO 374-1:2016, EN 420, EN ISO 374-1,-5, EN 374-2-4, ASTM D 6978, EN 16523-1. Spełniają wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
2) Deklaracja zgodności potwierdzająca, ze oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi wydany przez jednostkę notyfikowaną, na podstawie którego została wydania w/w deklaracja producenta
3) Protokół z badań potwierdzający, ze oferowane rękawice odporne są na przenikanie wirusów wg ASTM F 1671 lub EN ISO 374-5-2016
4) Raport z badan wg normy EN-374:2016 lub EN 16523-1:2015 potwierdzający odporność oferowanych rękawic na substancje chemiczne co najmniej z grupy:
-- alkoholi stosowanych w dezynfekcji (izopropanol lub etanol), min czas przebicia powyżej 10 min. (1 poziom ochrony),
-- kwasów i zasad, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- formaldehyd min. 10%, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- cytostatyki w tym: cyklosfamid, mitomycyna min. czas przebicia powyżej 60 min. (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
5) rękawice wolne od akceleratorów chemicznych (tiuramy, MBT) potwierdzone raportem z badań niezależnego laboratorium
6) raport z badań wg Rozporządzenia Komisji (UE) nr 10/2011 oświadczenie wytwórcy, potwierdzający przeznaczenie rękawic do kontaktu z żywnością
7) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
oraz
8) Próbki (wzory) oferowanych wyrobów - w celu oceny zgodności z OPZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)Zgodnie z normami EN 455 raportem, i oznakowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III typ b zgodnie z EN ISO 374-1:2016, EN 420, EN ISO 374-1,-5, EN 374-2-4, ASTM D 6978, EN 16523-1. Spełniają wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
2) Deklaracja zgodności potwierdzająca, ze oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi wydany przez jednostkę notyfikowaną, na podstawie którego została wydania w/w deklaracja producenta
3) Protokół z badań potwierdzający, ze oferowane rękawice odporne są na przenikanie wirusów wg ASTM F 1671 lub EN ISO 374-5-2016
4) Raport z badan wg normy EN-374:2016 lub EN 16523-1:2015 potwierdzający odporność oferowanych rękawic na substancje chemiczne co najmniej z grupy:
-- alkoholi stosowanych w dezynfekcji (izopropanol lub etanol), min czas przebicia powyżej 10 min. (1 poziom ochrony),
-- kwasów i zasad, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- formaldehyd min. 10%, min. czas przebicia powyżej 60 min (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
-- cytostatyki w tym: cyklosfamid, mitomycyna min. czas przebicia powyżej 60 min. (3 poziom ochrony), potwierdzone raportem z badań
5) rękawice wolne od akceleratorów chemicznych (tiuramy, MBT) potwierdzone raportem z badań niezależnego laboratorium
6) raport z badań wg Rozporządzenia Komisji (UE) nr 10/2011 oświadczenie wytwórcy, potwierdzający przeznaczenie rękawic do kontaktu z żywnością
7) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków dla oferowanego przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
• formularz ofertowy – Załącznik nr 2,
• aktualne na dzień składania ofert oświadczenia do Formularza oferty oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wzory oświadczeń zawarto w Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
• następujące przedmiotowe środki dowodowe - wymienione w pkt poprzedzającym w OoZ;
Dodatkowo do oferty należy dołączyć - jeśli dotyczy:
• pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
• pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika zgodnie z PZP.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku braku lub rozbieżności treści zapisów SWZ i / lub Ogłoszenia o zamówieniu w stosunku do przepisów PZP nadrzędne i decydujące znaczenie mają przepisy PZP.
Zamawiający określa następujący termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2023 r.
2. Dostawa odbywać się będzie do 10 dni roboczych (w godzinach od 9-13) na podstawie zamówienia przesyłanego Wykonawcy na adres e-mail.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.