eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875664295

1.5.8.) Numer faksu: 875662878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c056cf-eba9-46b5-a8a0-3a3d14530886

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA270.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150409,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.“

Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2023, poz. 2779).
b) Zarządzeniu nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
c) Zarządzenie nr 136 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państowych.
d) Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. W sparwie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.

1) Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika
oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego lasów Państwowych w Bedoniu oraz stronie :
a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno – technologiczna zamieszczona pod linkiem:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VsRrCBbxKM8
c) dokumenty wskazane w pkt. 3.2 pkt 2 SWZ:
https://www.gov.pl/web/dglp/zarzadzenia-i-decyzje
http://www.lasy.gov.pl/pl/pro/publikacje/

Warunki wykonywania zamówienia:

A. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania umundurowania na terenie województwa podlaskiego spełniającego warunki określone w pkt 3.2. SWZ, czynnego, co najmniej w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9:00 do 15:00 gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru upoważnionym pracownikom Zamawiającego.
B. Na formularzu ofertowym Wykonawca wskaże adres ww. punktu wydawania z potwierdzeniem dni i godzin otwarcia ww. punktu.
C. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w ww. punkcie wydawania.
D. Wykonawca ponosi koszty wymiany i reklamacji dostarczonych artykułów.
E. Dostawy będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia:
a) po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dostarczenie zamówienia przez Wykonawcę na własny koszt do siedziby Zamawiającego,
b) indywidualne złożenie zamówienia i odbiór osobisty przez uprawnione osoby, wskazane przez Zamawiającego na liście stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej Umowy, w punkcie wydawania Wykonawcy.
F. Dostawy będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu form realizacji zamówienia, o których mowa w pkt E, w uzgodnionych ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu w terminach, nie dłuższych niż 30 dni od złożenia zamówienia.
G. Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane artykuły, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie.
H. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów odzieży w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb osób uprawnionych do jego odbioru, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu.
I. Dopuszcza się możliwość redukcji lub zwiększenia przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia o max. 30% wartości zamówienia, w zależności od potrzeb osób uprawnionych do jego odbioru.
J. Wykonawca zapewni zgodną z opisem przedmiotu zamówienia (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) 24 miesięczną gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie.
K. Wykonawca ponosi koszty wymiany i reklamacji dostarczonych artykułów.
L. Strony ustalają również, że określone w załączniku nr 2 do SWZ ilości przedmiotu umowy są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach.

Termin realizacji całego zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 roku.
Tak określony termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18200000-1 - Odzież wierzchnia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18300000-2 - Części garderoby

18800000-7 - Obuwie

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176716,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187832,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176716,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171

7.3.3) Ulica: Gen. M. Mackiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176716,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-16 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.