eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989c6e09-071c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/67/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących w ramach realizacji projektu LUBInclusiON

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„LUBInclusiON działania profilaktyczne i usamodzielniające w środowisku lokalnym oraz utworzenie nowych miejsc usług społecznych” [umowa nr 56.RPLU.11.02.00-06-0065/18-00 z dnia 27 czerwca 2018r.] jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162985/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.91.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112558,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:1. dostarczenie środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraz tekstyliów na potrzeby
prowadzenia klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących przy Domach Pomocy
Społecznej i Zespole Ośrodków Wsparcia w Lublinie tj.:
1.1. Klub seniora przy DPS Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, Lublin;
1.2. Klub seniora przy DPS im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26, Lublin;
1.3. Klub seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, Lublin;
1.4. Klub seniora przy DPS im. Św. Jana Pawła II, ul. Ametystowa 22, Lublin;
1.5. Klub seniora przy DPS dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie;
ul. Kosmonautów 78, Lublin;
1.6. Klub seniora przy DPS im. Wiktorii Michelisowej, ul. Archidiakońska 7, Lublin;
1.7.Klub seniora przy DPS Betania, Aleja Kraśnicka 223, Lublin;
1.8. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną ul.
Bartosza Głowackiego 26a, Lublin
1.9. Ośrodek Wsparcia o charakterze Rodzinnych Domów Kalina,
ul. Kalinowszczyzna 84;
1.10.Środowiskowy Ośrodek Wsparcia "Kalina"ul. Kalinowszczyzna 84, Lublin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18930000-7 - Worki i torby

19212000-5 - Tkaniny bawełniane

33711900-6 - Mydło

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

33761000-2 - Papier toaletowy

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39831000-6 - Preparaty piorące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102421,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150404,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137000,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242902720

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137000,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.