Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192249/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00193982/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00206999/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00247715/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/14/2025 Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 20352
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10848911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/14/2025 Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 203522.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d31c1cf-133a-4a59-bcd3-c7bd6b0495eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 [96] Dokumentacje techniczne (w tym m.in. projekty techniczne, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, specyfikacje techniczne, ekspertyzy i opinie techniczne oraz geotechniczne i inne...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/14/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 20352.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ [folder plików].
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A) wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń wg. potrzeby Wykonawcy,
B) opracowanie projekt zagospodarowania - PZT, jeżeli będzie wymagany (3 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG),
C) opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego – PAB (3 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG),
D) opracowanie projektu technicznego wszytkich branż – PT (3 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG),
E) opracowanie STWiOR (2 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF),
F) opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót ogólnobudowlanych (2 egz. w formie papierowej pliki PDF oraz elektronicznej Norma pliki ath,),
G) uzgodnienie dokumentacji projektowej PZT, PAB, PT z właściwymi rzeczoznawcami m.in. ds. ppoż, ds. sanitarnohigienicznych itd. jeżeli będą wymagane na koszt Wykonawcy wraz z zakupem niezbędnych map,
H) oświadczenie Wykonawcy o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z przepisami, zamówieniem i służy celowi jakiemu została wytworzona,
I) pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie na rzecz Zamawiającego na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
4.2. Wykonawca musi zaoferować realizację pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277), dalej Kodeks pracy, „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Zgodnie z art. 95 ustawy Zamawiający określa w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Zamawiający nie będzie stosował wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy w zw. z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ czynności w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia wykonywane będą przez projektantów/architektów, którzy pełnią samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nadto zgodnie z art. 88 k.s.h. zawód architekta zaliczany jest do wolnych zawodów) i nie ma tu możliwości wskazania jednoznacznie rodzaju czynności, których wykonywanie posiadałyby znamiona pracy w rozumieniu art. 22 § 1. Kodeksu pracy.
W związku z powyższym Zamawiający nie określa sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań.
6. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców, o ile są już znani (w treści oferty – Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ).
W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4.2. SWZ.
7.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
7.2. Oczekiwanie na wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wpływa na termin realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować terminy oczekiwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142065 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Econstruction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543192438
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów
- TP.D.BO.59.25_Zakup wraz z dostawą materiałów wszczepialnych i niewszczepialnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Wykonanie wycinki i karczowania krzewów i samosiewów drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
- DOSTAWA UBRAŃ SPECJALNYCH 4 CZĘŚCIOWYCH DO KM PSP W OPOLU
- Dostawa obuwia specjalnego do KM PSP w Opolu
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DO KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji 4 Stacji Uzdatniania Wody oraz rozbudowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Sporządzenie projektu modernizacji sali gimnastycznej przy X Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8"
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji budynku przy ul. Dzierżoniowskiej 12 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- ZP.96.2025. Usługa nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji projektowej dla zadania "KP Libiąż - budowa nowej siedziby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1663R Horyniec-Zdrój - Radruż (do cerkwi)" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.