eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysi±clecia 13 oraz Przychodni ¦w. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w P³ocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2023-06-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysi±clecia 13 oraz Przychodni ¦w. Trójcy przy ul.
Miodowej 2 w P³ocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: P£OCKI ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysi±clecia 13 oraz Przychodni ¦w. Trójcy przy ul.
Miodowej 2 w P³ocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-530c6401-0397-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00247619

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej na platformie. Sposób
sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych
informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia
¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿
sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452) .Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 1 i 2
ustawy Pzp

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia PEiR
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016,str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy ¿e: a.administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 – 402 P³ock.
Kontakt e-mail: sekretariat@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24; b. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana
danymi proszê kontaktowaæ siê z IODO, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty
elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub listownie na adres siedziby administratora; c.Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym; d.odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP; e. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z
art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy; f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych
Pani/Pana jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy PZP; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan na
podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych: a)na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy
czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
b)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia; c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana naruszaj± przepisy RODO. 3. Nie
przys³uguje Pani/Panu: a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4. Jednocze¶nie
Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art.
14RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z
prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³
w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.
14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/17TP/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenie Centralnego O¶rodka Rehabilitacji z Zak³adem Pielêgnacyjno –
Opiekuñczym, przy ul. Tysi±clecia 13 oraz Przychodni ¦w. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w P³ocku, Centrum Zdrowia
Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usterk

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego
warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
a) wykona³ lub wykonuje w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. dwa zamówienia tego samego rodzaju, polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug
utrzymania czysto¶ci w zak³adach opieki zdrowotnej o powierzchni do sprz±tania co najmniej 500 m² ka¿da; przez okres co
najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu ka¿da;
b) dysponuje profesjonalnym sprzêtem tj.: min:
- odkurzacz na wodê – 3 szt.,
- szorowarka elektryczna – 3 szt.,
- automat szoruj±cy - 1szt.,
- polerka wysokoobrotowa – 2 szt.,
- wózek wielofunkcyjny do sprz±tania (wózki spe³niaj±ce wymagania higieniczne) - 10 szt.,
- zestawy do mycia pod³óg (mopy jednego kontaktu),
którymi Wykonawca bêdzie pos³ugiwa³ siê w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym
sprzêtem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie, o spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
O¶wiadczenia dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie – za³±cznik nr 9 i 10.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych
referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy -
zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ
2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.1. wype³niony i podpisany formularz ofertowy – za³. 3 do SWZ;
1.2. wype³niony i podpisany formularz cenowy – wg. za³. 5 do SWZ;
1.3. zobowi±zanie podmiotu trzeciego do udostêpnienia zasobów Zamawiaj±cemu - o ile dotyczy;
1.5. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp – o ile dotyczy wg. za³. 6 do SWZ
1.6. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwo (o ile ofertê sk³ada
pe³nomocnik),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku
ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Przepisy dotycz±ce
wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy w Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) w art. 455 oraz
przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy
w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty:
a. nast±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów prawa, zwi±zanych z przedmiotem
zamówienia, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy, maj±ca wp³yw na zawart± umowê
;
b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena
brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie
z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê - je¿eli zmiany te
bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê,
c. zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej
stawki godzinowej w rozumieniu przepisów prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê
d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu spo³ecznemu lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli
zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
e. Zmiany preparatów/produktów stosowanych przez Wykonawcê tj. wyst±pi
niedostêpno¶æ na rynku preparatów stosowanych przez Wykonawcê lub pojawienie siê
na rynku preparatów nowszej generacji, zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego ,
f. zmiany okre¶laj±ce sposób wykonania us³ugi – w przypadku, w którym s³u¿yæ to
bêdzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do
potrzeb Zamawiaj±cego lub wynikaj±ce z czynników zewnêtrznych i nie bêdzie to
wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ, ani nie zwiêkszy
wynagrodzenia Wykonawcy, chyba ¿e s± to zmiany dopuszczalne ustaw± Prawo
zamówieñ publicznych
g. Wykonawca zaproponuje obni¿enie ceny lub wprowadzi upusty lub promocje
cenowe zaakceptowane przez Zamawiaj±cego
h. gdy nast±pi konieczno¶æ zmiany powierzchni u¿ytkowej szpitala, dopuszcza siê
zmianê tre¶ci niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
- zmniejszenia powierzchni do sprz±tania,
- zmiany miejsca realizacji przedmiotu umowy
SWZ PZOZ/DZP/382/17TP/23
31
- zwiêkszenia powierzchni do sprz±tania maksymalnie o 10% w stosunku do ca³kowitej powierzchni
sprz±tanej.
Zmniejszenie i zwiêkszenie powierzchni bêdzie skutkowa³o odpowiednim proporcjonalnym:
- zmniejszeniem wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy;
- zmniejszeniem wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, nie wiêcej ni¿ 10% ca³kowitego wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy
- zwiêkszeniem wynagrodzenia wykonawcy nie wiêcej jednak ni¿ o 10% ca³kowitego wynagrodzenia
brutto wymienionego w § 5 ust. 1 Umowy.
j. zmiany technologii wykonania us³ugi lub rozwi±zañ technicznych nie przewidzianych w umowie,
je¿eli zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od
rozwi±zañ przyjêtych w umowie lub wynikaj±ce z czynników zewnêtrznych oraz nie zwiêksz±
wynagrodzenia Wykonawcy, chyba ¿e s± to zmiany dopuszczalne ustaw± Prawo zamówieñ
publicznych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://pzoz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-12

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.