eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814781356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b58ad51-d84b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup subskrypcji systemu do ochrony DHCP / DNS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.18.2023.MBU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zarządzania usługami DNS, DHCP i adresacją IP dla sieci IT wraz z usługą filtrowania zapytań DNS oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia, wdrożenia, uruchomienia i konfiguracji Systemu;
2) wykonania dokumentacji powykonawczej,
3) przeprowadzenia szkolenia dla max. 12 pracowników Zamawiającego w wymiarze 2 dni roboczych (2x8 godzin) w siedzibie Zamawiającego,
4) udzielenia wszelkich subskrypcji wymaganych do prawidłowego działania Systemu, jako całości jak i poszczególnych jego elementów dla 1800 użytkowników, obowiązujących przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru – bez uwag,
5) Udzielenia Zamawiającemu pakietu 192 godzin na usługę wsparcia technicznego dla dostarczonego w ramach Umowy Systemu, do wykorzystania w okresie 24 miesięcy od podpisania Protokołu Odbioru. Usługa wsparcia technicznego powinna obejmować co najmniej:
- udostępnianie najnowszych wersji systemów oraz wszelkich poprawek i aktualizacji,
- rejestrację przypadków niepoprawnego działania systemów,
- udzielanie pomocy, wyjaśnień i krótkich porad związanych z użytkowaniem systemów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877729,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926991,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877729,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAFFORD IT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359789

7.3.3) Ulica: Taneczna 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-829

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877729,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. c.d. Sekcji VIII pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia lub umowy ramowej: 25 miesiące
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 25 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym:
1) dostawa, wdrożenie, uruchomienie i konfiguracja Systemu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem szkolenia, dostawą niezbędnych subskrypcji - do 15 dni roboczych od podpisania umowy.
2) świadczenie usługi wsparcia przez Wykonawcę - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru lub do wykorzystania pakietu 192 roboczogodzin, jeżeli jego wykorzystanie nastąpi przed upływem tego okresu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.