eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokModernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08fba096-a1e7-492a-9f13-3754507e0f4a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08fba096-a1e7-492a-9f13-3754507e0f4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031263/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pod nazwą: „Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego” nr FEPK.05.01-IZ.00-0057/23. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach FEP 2021-2027, na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0057/23 z dnia 28.08.2024 roku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 351727,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79350,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego.
Zakres i sposób modernizacji - remontu pracowni gastronomicznej:

1. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kuchni pracowni gastronomicznej polegać będzie na: przystosowaniu instalacji do podłączenia 20 odbiorników poprzez wykonanie nowych linii zasilających z przewodów elektrycznych podtynkowych w rurach instalacyjnych, montaż nowych gniazd elektrycznych. Wymianę istniejących zużytych przewodów elektrycznych i wymianie starych gniazd elektrycznych oraz wewnętrznej tablicy rozdzielczej.
2. Malowanie klasy do nauki gotowania pracowni gastronomicznej polegać będzie na malowaniu sufitów 2x farbami zmywalnymi atestowanymi do pomieszczeń kuchennych. Projektuje się malowanie sufitów pomieszczeń kuchni, zmywalni, rozdzielni farbami emulsyjnymi zmywalnymi wraz z gruntowaniem środkami gruntującymi podłoża do malowania.
3. Modernizacje pomieszczenia kuchni głównej służące do nauki gotowania jest głównym pomieszczeniem pracowni gastronomicznej. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe ściany nie licowane wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x. Istniejące posadzki z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo-polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wymiarach 30x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.
4. Modernizacja zmywalni pomieszczenie pracowni gastronomicznej. Pomieszczenie zmywalni jest zlokalizowane przy pomieszczeniu kuchni i służy do zmywania naczyń. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe do wysokości sufitu wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x wraz z gruntowaniem. Istniejącą posadzkę z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo- polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wym 60x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.
5. Modernizacja rozdzielni posiłków pracowni gastronomicznej. Pomieszczenie jest zlokalizowane przy pomieszczeniu kuchni i służy do wydawania i rozdziału przygotowanych posiłków. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe nie licowane do wysokości sufitu, wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x wraz z jednokrotnym gruntowaniem. Istniejącą posadzkę z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo-polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wym. 60x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79832,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122337,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79832,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUBUD Firma Remontowo Budowlana Hubert Ogrodnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368176679

7.3.3) Ulica: Gajowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79832,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.