Og³oszenie z dnia 2025-05-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00192259/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl/pn/szpital2myslowice/demand/205954/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-900b18c9-1684-4a40-be3a-5d3c462a9d1a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00247418
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp2/NZ-271-7/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 84823,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 1pakiet 1
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 84823,14 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 2pakiet 2
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8829,7 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 3pakiet 3
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11011,25 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 4pakiet 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 125537,68 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 5pakiet 5
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2498,9 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 6pakiet 6
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 84610,68 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70013,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72038,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70013,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: ul. Widna 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROC£AW
jakie przetargi wygra³a firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROC£AW
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70013,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8086,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22609,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8086,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201
7.3.3) Ulica: ul. Przemys³owa 8 b,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8086,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli postêpowanie jest obarczone niemo¿liw±
, do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy W sprawie zamówienia
"publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 109268,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 109268,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5419,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A. Wroc³aw
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: ul. Widna 4,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5419,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 91306,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 91306,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91306,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A. Wroc³aw
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: ul. Widna 4,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 91306,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Rozbudowa o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na halach wystawowych CMP
- "Psychoterapia rodzinna"
- "Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie dezynsekcji i deratyzacji dla Polskiej Grupy Górniczej, Oddzia³ KWK Mys³owice - Weso³a
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa ¶rodków dezynfekcyjno-myj±cych
- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ B£ON ¦LUZOWYCH W P. I ORAZ PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI MA£YCH POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH ORGANICZNIE W P. II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZOZ W DÊBICY
- Sukcesywne dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Dzia³u Farmacji Szpitalnej.
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz ¶rodków do dezynfekcji
- Dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzêtu medycznego, materia³ów medycznych, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.