eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337f7570-c5ce-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337f7570-c5ce-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PK/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 670000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu (w rozumieniu art. 2 pkt 62 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. 2023r. poz. 1394 z późn. zm.) do odbioru odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMAX” Sp. z o.o. wyprodukowanego i skompletowanego nie wcześniej niż 01.01.2022 roku, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w/w ustawy.

Pojazd fabrycznie nowy. Podwozie i zabudowa wyprodukowana i skompletowana nie wcześniej niż 01.01.2022r.
Zabudowa jednokomorowa przeznaczona do zbiórki odpadów z urządzeniem zasypowym tylnym oraz odwłokiem wykonana zgodnie z normą EN1501-1
Podwozie trzyosiowe o DMC nie mniejszej niż 26 000 kg,
Świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu.

I. Podwozie śmieciarki
1. Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
2. Silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 320KM i momencie obrotowym minimum 1500 Nm, spełniający wymagania normy Euro 6,
3. Skrzynia biegów zautomatyzowana, wyposażona w bieg pełzający, sterowana z manetki przy kierownicy,
4. Rozstaw osi w przedziale od 3700mm do 3800mm,
5. Zawieszenie:
- przednie zawieszenie resory paraboliczne,
- tylne zawieszenie pneumatyczne z regulacją poziomu,
6. Osie:
- oś tylna z blokadą mechanizmu różnicowego,
- oś wleczona podnoszona lub oś wleczona odciążana,
7. Przystawka odbioru mocy od silnikowa, spełniająca wymagania zabudowy śmieciarki,
8. Układ hamulcowy:
- hamulce osi przedniej i tylnej tarczowe
9. Pojazd wyposażony w systemy bezpieczeństwa:
- ABS, ESP, LDW, AEB,
- system zapobiegający staczaniu pojazdu,
10. Koła 22,5 cala z oponami o rozmiarze:
- dla osi przedniej – 315/80/22,5
- dla osi tylnej napędowej – 315/80/22,5
- dla osi tylnej wleczonej 315/80/22,5
11. Oświetlenie według obowiązujących przepisów - w tym światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED,
12. Sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego z tyłu pojazdu,
13. Kabina:
- powietrzne zawieszenie kabiny lub kabina na zawieszeniu mechanicznym wyposażonym w sworznie, sprężyny, amortyzatory i stabilizatory,
- kabina dzienna trzymiejscowa w kolorze białym,
- kabina klimatyzowana
- siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,
- analogowy lub cyfrowy zestaw wskaźników,
- radio z głośnikami
- ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka,
- elektrycznie sterowane szyby,
- tachograf cyfrowy legalizowany po wydaniu pojazdu na przez Wykonawcę i na jego koszt (instrukcja w języku polskim)
- komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim,
- zbiornik paliwa zamykany na kluczyk,
- centralny zamek zdalnie sterowany,
- dywaniki gumowe w kabinie,
- fabryczne osłony przeciw najazdowe,
- lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i sterowane
- belka ze światłami ostrzegawczymi, umieszczona na dachu kabiny,

II. Nadwozie śmieciarki
1. Ściany zabudowy gładkie, bez ożebrowania i bez przetłoczeń wykonane min. z stali konstrukcyjnej S355 lub innej o równoważnych lub wyższych parametrach o grubości min. 4 mm,
2. Kolor zabudowy biały,
3. Pojemność zabudowy min. 21 m3.
- urządzenie załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 80 do 1100 litrów zgodnie z normą EN840-1,2,3,
4. Opróżnianie pojemników 1100 litrów za pomocą łap oraz na grzebieniu,
- udźwig urządzenia zasypowego min 700kg,
- pulpit sterujący wyposażony w przycisk stop,
5. Stopień zagęszczania odpadów min 1 : 5
6. Pompa hydrauliczna o stałym lub zmiennym wydatku,
7. Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości min. 6 mm i twardości (HBW) 350 – 430 w jednostce Brinella.
Zamawiający wyraża zgodę na podłogę skrzyni ładunkowej wykonaną z wysokogatunkowej stali Domex 355 MC lub równoważnej o odporności na rozciąganie RM 430-550 MPa i grubości min. 6 mm.
8. Dno wanny zasypowej wykonane z jednego arkusza blachy ze stali min. Hardox 450 o grubości min.10 mm, o twardości (HBW) 425-475 w jednostce Brinella.
9. System sterowania prasą zagęszczającą umożliwiający pracę w trybie ręcznym, półautomatycznym, automatycznym. Pulpity obsługowe umieszczone z tyłu odwłoka, po jego obu stronach.
10. Automatyczny system wstrząsania pojemników,
11. Pneumatyczny otwieracz pokryw pojemników,
12. Układ centralnego smarowania zabudowy i wrzutnika,
13. Zawór kulowy w wannie zasypowej do opróżniania odcieków,
14. Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy,
15. Terminal sterowniczy do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy,
16. Odwłok posiadający automatyczne blokowanie i odblokowanie,
17. Minimum trzy wyłączniki bezpieczeństwa,
18. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi inspekcyjne na bocznej ścianie,
19. Dwa stopnie składane dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość: ograniczenia prędkości jazdy do 30 km/h. oraz uniemożliwienia manewru cofania śmieciarki, rozłączenia układu ugniatania,
20. Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym i EN 1501-1 składające się z następujących elementów:
- drugie światło pozycyjne tylne, światło „stop” i kierunkowskaz u góry z lewej i prawej strony odwłoka;
- światło cofania;
- światło przeciwmgielne tylne;
- dwa światła alarmowe „kogut“, koloru żółtego,
- dwa reflektory robocze na odwłoku po lewej i po prawej stronie,
- światła ostrzegawcze boczne,
21. Uchylna krawędź zasypu umożliwiająca łatwy wrzut worków,
22. Kamera wsteczna z monitorem kolorowym LCD minimum 5” zamontowanym w kabinie,
23. Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE,
24. Instrukcja obsługi, książka serwisowa i gwarancyjna oraz katalog części zamiennych w języku polskim,

III. Wyposażenie dodatkowe:
1. Trójkąt ostrzegawczy,
2. Apteczka,
3. Gaśnica,
4. Podnośnik,
5. Kompletny zestaw narzędzi,
6. Przewód do pompowania kół,
7. Uchwyt na szufelkę i miotłę,
8. Pojemnik na worki do segregacji zamontowany w łatwo dostępnym miejscu o pojemności 100 l. wykonany z twardego materiału,
9. Zbiornik na czystą wodę o pojemności min. 10 litrów z zaworem,
10. Kliny zabezpieczające pod koła ( min 2 szt).

IV. Warunki dodatkowe:
1. Gwarancja na cały pojazd nie mniejsza niż 24 miesiące.
2. Nieodpłatny serwis gwarancyjny podwozia – 2 przeglądy okresowe podwozia w okresie12 pierwszych miesięcy gwarancji wraz z materiałami (oleje, filtry etc.) i robocizną realizowane stacjonarnie w ASO (przegląd 1 podstawowy po okresie rozruchowym do 8 tygodnia, przegląd 2 do 12 miesięcy),
3. Nieodpłatny serwis gwarancyjny zabudowy - 3 przeglądy zabudowy w okresie 12 pierwszych miesięcy gwarancji wraz z materiałami i robocizną (przegląd 1 do 8 tygodni kolejne co 6 miesięcy. Zapewniona profilaktyka obsługowa zabudowy,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo oznakować nadwozie samochodu naklejkami z logo i danymi Spółki, co nie spowoduje utraty jakiejkolwiek części gwarancji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do montażu instalacji GPS i monitoringu wizyjnego przez wykonawcę, z którym jest związany umową, bez utraty gwarancji, na co Wykonawca wyraża zgodę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883976,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999252,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883976,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342160000

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 8

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883976,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

EKOCEL Sp. z o.o.

ul. Nowa 8
84-123 Rekowo Górne

Cena ofertowa brutto: 883 976,40 zł brutto
Cena ofertowa netto: 718 680,00 zł netto
Okres gwarancji i rękojmi – 37 miesięcy
Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.