Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Magazyn danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego oraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Magazyn danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego oraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c4925dd-f8ff-4102-908c-b39340c1bc26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048566/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Magazyn danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” pt. „Kompleksowe wzmacnianie bezpieczeństwa informacji w Gminie Sulęcin ze szczególnym uwzględnieniem systemów w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie”, w ramach Programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259866,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa wraz z przeniesieniem własności na zamawiającego Magazynu danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego wraz z ich instalacją, konfiguracją i szkoleniem w ilości 1 komplet do projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” pt. „Kompleksowe wzmacnianie bezpieczeństwa informacji w Gminie Sulęcin ze szczególnym uwzględnieniem systemów w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie”, dofinansowanego w ramach Programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR), Numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
Kompletne rozwiązanie tj. Magazynu danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego składa się z trzech elementów:
1) MAGAZYN DANYCH (macierz dyskowa) urządzenie w ilości szt. 1 konfigurowane wg. wskazanej specyfikacji określonej Załącznikiem Nr 7 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia
2) SYSTEM ZASILANIA GWARANTOWANEGO na zasilaczach UPS (ang. Uninterruptible Power Supply) - urządzenia w ilości szt. 4 konfigurowane wg. wskazanej specyfikacji określonej Załącznikiem Nr 7 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia
3) ZAKRES ZADANIOWY: Czynności instalacji, konfiguracji i szkolenia w ilości 1 komplet wskazane w specyfikacji określonej Załącznikiem Nr 7 do postepowania tj. Opis Przedmiotu Zamówienia
2. Po stronie Wykonawcy jest dobranie macierzy dyskowej i zasilaczy awaryjnych oraz odpowiedzialność za poprawne podłączenie wszystkich elementów, co stanowi warunek niezbędny do podpisania kompletu protokołów: dostawy, instalacji i konfiguracji.
3. Dostawa przedmiotu Umowy będzie prowadzona zgodnie z ustalonym z Zamawiającym terminem dostawy, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, natomiast czynności montażowe w godzinach dogodnych dla Urzędu - po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362358,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKOMP.PL Dominik Chlebicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992569905
7.3.3) Ulica: Lipowa 63
7.3.4) Miejscowość: Chwalęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Zakup 12 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie."
- Usługa kominiarska z podziałem na 2 części.
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie Sp. z o.o. w 2026 r."
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
- "Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE przez okres 24 miesięcy"
- Kompleksowe usługi pralnicze w podziale na 2 części
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 5 sztuk agregatów dla Gminy Chociwel.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa mobilnych zestawów zasilania awaryjnego
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Skoczów" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpieczny Samorząd" w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław
więcej: Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





