Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00285023/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
78-P-23 Artykuły biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.kanigowska@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
78-P-23 Artykuły biurowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfc222b-038f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są okresowe dostawy artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków umowy:a) dodanie nowego produktu, nie ujętego w Zestawieniu, po zaakceptowaniu przez ` Zamawiającego ceny jednostkowej, pod warunkiem nie zwiększenia wartości umowy, z zastrzeżeniem ppkt g)
b) zwiększenie ilościowe poszczególnych pozycji, bez zmiany cen jednostkowych, pod warunkiem zwiększenia wartości pierwotnej umowy, nie więcej niż do 20% (łącznie w czasie trwania umowy);
c) zmiany w asortymencie poprzez zastąpienie jednego produktu innym w przypadku
wprowadzenia do sprzedaży przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego np. nowej generacji, przy zachowaniu ceny jednostkowej nie wyższej niż określonej w Zestawieniu;
d) zmiana danej ceny jednostkowej danego produktu w przypadkach określonych w art. 436 pkt 4b) ustawy (dot. ustawowych zmian VAT, minimalnego wynagrodzenia, stawek ubezpieczenia, itp), zgodnie z zapisami § 4 ust. 5 i 8 umowy.
e) zmiana ceny jednostkowej danego produktu w przypadkach określonych w art. 439 ust. 2
ustawy (dot. zmiany cen produktów lub kosztów), zgodnie z zapisami § 4 ust. 6 ÷ 8 umowy, na uzasadniony dokumentami wniosek Wykonawcy (np. informację od producenta), nie więcej niż do 20% (łącznie w czasie trwania umowy) ceny jednostkowej wskazanej w Zestawieniu; zmiana może wejść w życie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i podpisaniu Aneksu;
f) wydłużenie okresu obowiązywania umowy do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie dłużej niż o 30 dni, pod warunkiem nie przekroczenia wartości pierwotnej umowy, z zastrzeżeniem ppkt g);
g) zwiększenie wartości umowy w związku z powyższymi ppkt-ami, nie więcej niż do 30 % (łącznie) pierwotnej wartości umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-21
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług udostępniania pomieszczeń w celu przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich oraz przechowywania zwłok na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
- 4WOG-1200.2712.88.2023 Dostawa opału stałego dla kotłowni w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach z podziałem na 3 części
- Dostawa stelaży do zamrażarek niskotemperaturowych Biobanku oraz aparatu do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych dla NIO - PIB, Oddziału w Gliwicach
- Dostawa sekwenatora dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont i adaptacja pomieszczeń po byłej Medycynie Pracy
- Modernizacja Skweru Theodora Kalidego w Gliwicach wraz z oświetleniem terenu.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych w podziale na 10 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do organizacji i archiwizacji dokumentów, galanterii biurowej, papieru i kopert dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych oraz okładek i kalendarzy na 2024 rok dla 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (3 zadania).
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2024
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego
- Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio - ZP-39/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.