Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160023/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00165403/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Solarnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/130/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Solarnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a98a0f3-b4c1-48bb-ba66-bc63bdb4b4d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025248/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Solarnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00004.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Solarnia”
1) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę odcinka sieci wodociągowej Dz 125mm PE100RC SDR11 o długości około 470m;
b) hydrant nadziemny Dn80 – 1 kpl;
c) włączenie realizowanego odcinka do istniejących sieci wodociągowych Myśliwska/Solarnia;
d) wykonanie prób, badań, sprawdzeń, dokumentację powykonawczą oraz inwentaryzację geodezyjną wykonanej sieci;
Podstawę do realizacji stanowić będzie dokumentacja projektowa dołączona do postępowania. Roboty będą realizowane w całości na terenach prywatnych i terenach leśnych stanowiących własność Lasów Państwowych.
Wymagania techniczne.
Przebieg wodociągu został uzgodniony z właścicielami terenów przez które przebiega. Zamawiający na etapie projektowania uzyskał zgody właścicieli tych terenów.
Odcinek W1 - do W14 przebiega przez tereny prywatne. Na tych terenach rozpoczęcie wykonania robót należy poprzedzić powiadomieniem właścicieli o planowanym terminie, czasie trwania robót
i utrudnieniach w dostępie do posesji. Zamawiający preferuje wykonanie robót w technologii bezwykopowej. W przypadku wykonywania metodą wykopową należy odtworzyć nawierzchnię do stanu pierwotnego przy pełnym zachowaniu właściwości użytkowych.
Odcinek W14 - W33 przebiega przez tereny leśne. Roboty na tym odcinku wykonać zgodnie
z warunkami wydanymi przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych, pismo ES.2217.1.431.2021.AS wydane dnia 28.09.2021 r. Rozpoczęcie robót będzie możliwe po skutecznym powiadomieniu wskazanego przez właściciela zarządcę terenu przedstawiciela
i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. Cały odcinek wykonać bezwykopowo. Właściciel terenu nie wyraża zgody na prowadzenie robót w technologii wykopowej. Wykonywanie przez Wykonawcę robót w innej technologii skutkować będzie wycofaniem zgody właściciela
i przerwaniem robót z winy Wykonawcy.
Wykonawca zapewni realizację robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlanie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych
i kanalizacyjnych.
W przypadku uszkodzenia sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, ciepłowniczej
i telekomunikacyjnej podczas prowadzenia prac związanych z budową kanalizacji Wykonawca usuwa uszkodzenia na własny koszt z materiałów własnych pod bezpośrednim nadzorem gestora sieci. Koszt nadzoru ponosi Wykonawca. W przypadku uszkodzenia systemu drenarskiego należy go odtworzyć z materiałów własnych pod bezpośrednim nadzorem inwestora lub przedstawicieli spółki wodnej lub właściciela posesji. Z odtworzenia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację fotograficzną wraz z oznakowaniem miejsca uszkodzenia.
Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja, w tym wykonanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego (jeżeli będzie wymagana przez Zarządcę drogi) oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. Zamawiający nie zapewnia miejsca na organizację zaplecza budowy, składowanie materiałów budowy i nadmiaru ziemi z wykopów.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu budowy i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa związanego z budową oraz właściwej ochrony środowiska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym.
W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych, Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót Wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe
w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia oświadczenia właściciela terenu (użyczającego)
o odtworzeniu/przywróceniu terenu do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac, ponoszenia wszelkiej odpowiedzialności za ewentualne szkody wobec Zamawiającego lub podmiotów i osób trzecich z tytułu prowadzonych robót oraz ich organizacji i zabezpieczenia terenu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody związane
z realizacją umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób oraz ponosi odpowiedzialność za wybrane metody działań i bezpieczeństwo na terenie prowadzonych prac. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, chyba że odpowiedzialnym za powstałe szkody jest Zamawiający lub osoba trzecia, za którą Zamawiający ponosi odpowiedzialność.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojścia i dojazdu do posesji w obszarze realizowanych robót. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie czasowego jednorazowego ograniczenia dojazdu do posesji ale nie dłużej niż na 2 dni. Informację o czasowym wyłączeniu możliwości dojazdu do posesji Wykonawca jest obowiązany przekazać Zamawiającemu
i Mieszkańcom posesji których to dotyczy co najmniej 24 godziny przed planowanym wyłączeniem. Wykonawca uwzględniając Gminny harmonogram wywozu odpadów komunalnych z posesji
w rejonie prowadzonych robót, zobowiązany jest, w terminach tamże wskazanych, do umożliwienia odbiorcy odpadów dojazdu do posesji. Jeśli dojazd będzie niemożliwy z uwagi na zaawansowanie robót, Wykonawca zobowiązany będzie do przemieszczenia pojemników na odpady wystawionych przez mieszkańców w miejsce dostępne dla odbiorcy odpadów. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku przez Wykonawcę, którego skutkiem będzie nieodebranie odpadów
z posesji Wykonawca poniesie koszty wykonania na zlecenie Zamawiającego dodatkowej usługi odbioru odpadów z posesji. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, zapewnienia odpowiedniego oznakowania i jego usunięcia po zakończeniu robót na danym odcinku.
Wykonawca będzie zobowiązany do uczestniczenia w cotygodniowych radach budowy organizowanych przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram robót. W celu potwierdzania zgodności realizacji robót ze złożonym harmonogramem Wykonawca, po zakończonym tygodniu, będzie przesyłał do Zamawiającego cotygodniowy raport. Raport należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego, nie później niż do poniedziałku następującego po tygodniu którego raport dotyczy.
Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do zlikwidowania terenu budowy na własny koszt doprowadzenia terenu do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych stosownie do terenu: humus - wysiew trawy, przełożenie kostki, odtworzenie nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie tłucznia o tej samej frakcji oraz kolorze itp. Nadmiar ziemi z wykopów winien zostać zagospodarowany i wywieziony z terenu budowy na składowisko odpadów.
Wykonawca zapewnieni stałą dyspozycyjność kierownika robót w zakresie kontaktu telefonicznego oraz drogą elektroniczną (e-mail).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116726,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208177,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116726,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: JKM Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: MAPOMI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252415784
7.3.3) Ulica: Skalna 6/12
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116726,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Remont instalacji kanalizacji sanitarnej w SP 20 przy ul. Wyzwolenia 11 w Rudzie Śląskiej w ramach zadania "Utrzymanie infrastruktury - Szkoły Podstawowe".
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej do terenów inwestycyjnych przy drodze S-19
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową placu wodnego zlokalizowanego na placu zabaw przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie, w ramach zadania pn. "Rozbudowa Alei Bajkowych Gwiazd".
- Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie chodników i przebudowa drogi powiatowej Żerków - Raszewy polegająca na dobudowie drogi rowerowej
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stary Łajszczew.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.