eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fb9a9ea-a4ac-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb9a9ea-a4ac-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/48/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 647536,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Półmaska wielokrotnego użytku, wykonana z elastomeru, składająca się z: taśmy nagłowia o kołyskowym zawieszeniu, paska mocowanego na karku. Półmaska powinna być tak skonstruowana by można ją było łączyć w dwóch miejscach
z rurami o średnicy 22 mm (rury odprowadzające zużyte gazy medyczne). Maski do użytku w komorach hiperbarycznych i terapii tlenem. Rozmiar M, L. Ilość: 220 sztuk.
2. Zestaw nagłowia do półmaski. Zestaw kompatybilny z półmaskami z pozycji 1. Ilość: 50 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 25700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Zestaw pojedynczy z jednorazowym przetwornikiem do inwazyjnego pomiaru CTK, przetwornik do pomiaru ciśnienia wyposażony w system przepłukiwania o przepływie 3ml/h, aktywne skrzydełka + zawór gumowy, długość linii pomiarowej 165cm(+/-0,5cm), 2 x kraniki, aparat kroplowy o dł. 180cm (+/- 0,5cm) ze zbiornikiem wyrównawczym posiadający filtr cząstkowy oraz szpikulec z trzema otworami. Zestaw kompatybilny z monitorem Nihon Kohden poprzez kabel typu „RJ” ref. ZF-0213 z wodoszczelny wtyk bezpinowy. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
2. Zestaw podwójny z jednorazowymi przetwornikami do inwazyjnego pomiaru CTK, przetwornik do pomiaru ciśnienia wyposażony w system przepłukiwania o przepływie 3ml/h, aktywne skrzydełka + zawór gumowy, długość linii pomiarowej 2 x 150cm, 2 x kraniki, aparat kroplowy o dł. 180cm (+/-0,5cm) ze zbiornikiem wyrównawczym posiadający filtr cząstkowy oraz szpikulec z trzema otworami. Zestaw kompatybilny z monitorem Nihon Kohden poprzez kabel typu „RJ” ref. ZF 0213 z wodoszczelny wtyk bezpinowy. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów

4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Ostrza uniwersalne jednokrotnego użytku do strzygarki chirurgicznej, pakowane pojedynczo, kompatybilne ze strzygarką 3M model 9681. Zamawiający dopuszcza opakowanie zbiorcze ale wymaga wyceny za sztukę. Wyrób medyczny. Ilość: 900 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Jednopacjentowa kopułka/membrana do nebulizatora Aerogen Pro, w komplecie złącze typu T dla dorosłych. Zamawiający dopuszcza opakowanie zbiorcze ale wymaga wyceny za sztukę. Wyrób medyczny. Ilość: 20 sztuk.
2. Zestaw do nebulizacji: 1 x moduł sterujący Aerogen USB, membrana Solo-30szt. Złącze typu T dla dorosłych (dla jednego pacjenta). Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11565,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Papier do aparatu EKG Aspel GOLD, 210x25. Ilość: 25 sztuk.
2. Papier do aparatu EKG Aspel Silver, 112x25. Ilość: 2 sztuki.
3. Papier do aparatu EKG Mortara ELI250. Ilość: 12 sztuk.
4. Papier do EKG MIDICARD DOT-CARD 130 mm z nadrukiem. Ilość: 1 sztuka.
5. Elektroda do defibrylatora IPAD CU Medical System Inc. Opakowanie 2 sztuki. Ilość: 2 opakowania.
6. Elektroda do defibrylatora LIFE PAK CR PLUS. Opakowanie: 2 sztuki. Ilość: 2 opakowania.
7. Papier do defibrylatora Nihon Kohden termiczny 50x30, rozmiar gilzy (średnica wewnętrzna mm):16. Ilość: 15 sztuk.
8. Papier do USG Hitachi/Aloka Ariette S60 wymiary 110/18 mm. Ilość: 4 sztuki.
9. Jednorazowe elektrody do defibrylatora Lifepak 20. Ilość: 2 pary.
10. Elektrody do defibrylatora Nihon Kohden 3100. Opakowanie: 2 sztuki. Ilość: 2 opakowania.
11. Elektrody samoprzylepne jednokrotnego użytku, przeznaczone do wykonywania badań EKG i monitorowania pacjenta dorosłego, wykonane z pianki, średnica nie mniejsza niż 42 mm i nie większa niż 55 mm. Opakowanie 50 sztuk. Łączna ilość sztuk: 30.000. Ilość: 600 opakowań.
12. Żel do USG i EKG. Łączna ilość zamówienia 10.000 ml.
Zamawiający dopuszcza wielkość jednego opakowania w granicach pomiędzy 250 ml. do 500 ml. Wykonawca
w kolumnie ilość powinien wskazać ilość oferowanych opakowań oraz wskazać wielkość oferowanego opakowania.
13. Przewód dołączeniowy EKG, 3- odprowadzeniowy, zatrzask, gniazdo 4mm, dł.18mm. Kompatybilne z urządzeniem Mortara ELI 250. Ilość: 6 opakowań.
14. Klamry w kolorze białym. Opakowanie 10 szt. Łączna ilość sztuk: 60. Ilość: 6 opakowań.
15. Adapter zakończeń EKG- przejściówka z drenem z końcówką banan na klamrę. Ilość sztuk w opakowaniu: 10. Łączna ilość sztuk: 20. Ilość: 2 opakowania.
16. Przewód dołączeniowy EKG do kabli do monitorowania, 10- odprowadzeniowy, zatrzask, gniazdo 4mm, dł. 18 cm. Kompatybilne z urządzeniem Mortara ELI 250. Opakowanie 10 szt. Łączna ilość sztuk: 30. Ilość: 3 opakowania.
17. Kabel IEC do EKG Mortara ELI 250C, 10-realizacji, przewody 28 pin, gniazdo – banan 4.0. Ilość: 1 sztuka.’
18. Przewodzący i ścierny preparat w postaci pasty, który skutecznie usuwa martwy naskórek, w celu uzyskania wysokiej jakości zapisu EKG w trakcie badania scyntygraficznego serca na bieżni. Opakowanie minimum 160g. Ilość: 200 sztuk.
19. Elektrody do EKG, wykonane z pianki , średnica 55mm z żelem ciekłym. Powierzchnia całkowita elektrody 2393,11 mm2, powierzchnia żelu 226,98mm2 (+/- 1 mm). Opakowanie 30 sztuk. Łączna ilość zamawianych sztuk: 6.000. Ilość: 200 opakowań.
Wszystkie pozycje pakietu 5 muszą być wyrobami medycznymi z wyłączeniem pozycji 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19549,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Kabel EKG 10 min. 1 m odprowadzeniowy zakończony wtykami typu banan 4 mm. Długość kabla: przewód zbiorczy 250 cm (+/-30cm), odprowadzenia przedsercowe 75 cm (+/- 10cm), odprowadzenia kończynowe 115 cm (+/- 15cm). Kabel kompatybilny z aparatem MORTARA ELI 250. Ilość: 1 sztuka.
2. Kabel EKG typu KEK G-30R min. 1 m kompatybilny z aparatem As Card. Ilość: 1 sztuka.
3. Kabel EKG do monitorowania rozłączny, 5-odprowadzeniowy, zakończony od strony aparatu wtykiem okrągłym 12-pin, natomiast od strony przewodów dołączeniowych złączem w systemie VS, o długości kabla zbiorczego 270 cm. Kompatybilny z monitorem Phillips Intelli Vue x3, MP30. Ilość: 1 sztuka.
4. Komplet (5 szt.) przewodów dołączeniowych EKG do kabli do monitorowania z systemem VS. Każdy przewód ma długość 60 cm ( +/- 40cm) i jest zakończony od strony elektrod EKG klamrą, natomiast od strony kabla głównego gniazdem w systemie VS. Ilość: 1 komplet.
5. Czujnik temperatury min. 1 m wielokrotnego użytku skórny dla dorosłych, kompatybilny z urządzeniem Philips Intelli Vue x3, MP30. Ilość: 2 sztuki.
6. Przewód powietrzny do mankietu NIBP kompatybilny z Monitorem Philips, przeznaczony dla dorosłych i dzieci, 1-liniowy, dł.2,5 m / 3.0 m. Ilość: 2 sztuki.
7. Czujnik saturacji, wielokrotnego użytku SpO2 na palec dł. kabla min. 1,5 m kompatybilny z kardiomonitorem Philips Intelli Vue X3. Ilość: 3 sztuki.
8. Mankiet NIBP dla dorosłych, mały, 20-28 cm (+/- 1 cm), 1-liniowy z workiem, bez łącznika przeznaczony do nieinwazyjnego, ciągłego pomiaru ciśnienia tętniczego. Wyrób niesterylny. Mankiet należy uzupełnić o adaptery NIBP, umożliwiające połączenie z konkretnym urządzeniem. Ilość: 2 sztuki.
9. Mankiet NIBP, dla dorosłych, duży, długi, 34-47 cm (+/- 1 cm), 1-liniowy bez worka, bez łącznika. Ilość: 2 sztuki.
10 Adapter NIBP spełnia rolę łącznika pomiędzy przewodem powietrznym a urządzeniem. Standardowy mankiet NIBP posiada przewód powietrzny bez zakończenia. Zastosowanie adaptera daje możliwość podłączenia mankietu do wybranego urządzenia monitorującego parametry życiowe pacjenta. Pozwala na podłączenie mankietu. Kompatybilny z monitorem Phillips Intelli Vue x3, MP30. Ilość: 10 sztuk.
Wszystkie pozycje pakietu 6 muszą być wyrobami medycznymi z wyłączeniem pozycji 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3430,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji ERBE ICC 300, ERBE VIO 300 D
1. Jednorazowa elektroda neutralna dzielona o symetrycznych połówkach o powierzchni 85 cm2 +/- 1 cm z dodatkowo odseparowaną elektrycznie i mechanicznie powierzchnią od połówek elektrody o powierzchni 23 cm +/- 1 cm, wykonana na włókninie i przepuszczalnej do powietrza. Opakowanie 50 szt. Łączna ilość sztuk: 250. Ilość: 5 opakowań.
2. Kabel do jednorazowych elektrod neutralnych dł. min. 4m wejście 1 pinowe do ERBE. Ilość: 2 sztuki.
3. Elektroda neutralna wielorazowa silikonowa dzielona z mocowaniem i sprayem kontakt. Ilość: 4 sztuki.
4. Uchwyt monopolarny wielorazowy z dwoma przyciskami oraz kablem przyłączeniowym dł. min. 4.5m (+/-0.5m), obsadką średnicy 5mm (+/-1mm) oraz wejściem od strony aparatu 1 pinowy kompatybilny z aparatem ERBE ICC300, ERBE VIO300 D. Ilość: 4 sztuki.
5. Uchwyt elektrod monopolarnych jednorazowego użytku, z 2 przyciskami, elektrodą szpatułkową, kablem przyłączeniowym o dł.3 m. Opakowanie 25 szt. Łączna ilość sztuk: 1000. Ilość: 40 opakowań.
6. Uchwyt monopolarny jednorazowego użytku, z 2 przyciskami, elektrodą igłową, kablem przyłączeniowym
o dł.min.3m.Opakowanie 25 szt. Łączna ilość zamówienia: 25 szt. Ilość 1 opakowanie.
7. Elektroda igłowa, prosta , izolowana 0,5x3mm, wolframowa, dł. 40mm. Ilość: 1 sztuka.
8. Filtr do ewakuatora dymu IES2, IES300 z przyłączem średnicy 22 mm. Ilość: 1 sztuka.
9. Adapter z wtyczką , VIO,ICC,ACC Standard – 3 pinowa. Ilość: 4 sztuki.
10. Bipolarny kabel o długości 3-4,5m kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300, ERBE VIO300 D. Ilość: 1 sztuka.
11. Pinceta bipolarna , jednorazowa, prosta, końcówki 1 mm, dł.150mm, wtyczka 2- pin 28 mm. Opakowanie 25 szt. Łączna ilość zamówienia 25 szt. Ilość: 1 opakowanie.
12. Adapter z wtyczką VIO, ICC,ACC Seria „T” Standard do wtyczek International (2x4 mm) dł 30cm. Ilość: 2 sztuki.
13. Czyścik do elektrod z folią samoprzylepną, 50x50mm. Opakowanie: 100szt. Łączna ilość zamówienia: 400 sztuk. Ilość: 4 opakowania.
Wszystkie pozycje pakietu 7 muszą być wyrobami medycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 31837,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym z łącznikiem T, wyposażony w zastawkę która otwiera i zamyka się samoistnie i pozwala na podanie leku bez otwierania obwodu czy przerywania wentylacji, MMAD 2-3.0 µm, tempo nebulizacji nie mniejsze niż 0,34 ml/min, pojemność 6-10 ml. W zestawie przestrzeń martwa minimum 12 cm z zakończeniami 22F/15F, dren minimum 200 cm, czysty biologicznie. Ilość: 300 sztuk.
2. Układ oddechowy jednorurowy, dwuświatłowy, z pionową membraną zapewniającą wymianę termiczną, o śr. 22 mm
i długości minimum 1,8 m, do aparatów do znieczulenia z dodatkową rozciągliwą rurą od 0,6 m do minimum 1,8 m, w zestawie z 2 litrowym workiem bezlateksowym, wydajność ogrzania powietrza wdychanego co najmniej 6 stopni C przy przepływie 4 l/min., opór wdechowy max 0,14 cm H2O i wydechowy max 0,16 cm H2O przy przepływie 10 l/min, mikrobiologicznie czysty. Ilość: 50 sztuk.
3. Jednorazowa maseczka tlenowa z drenem i nebulizatorem, wykonana z przeźroczystego, nietoksycznego PCV. Przeznaczona do wytworzenia aerozolu zawierającego rozdrobniony lek, przewód o długości min. 2 m, zakończony uniwersalnym łącznikiem do połączenia z reduktorem tlenowym lub nebulizatorem. Ilość: 100 sztuk.
4. Jednorazowy zestaw do nebulizacji składający się z drenu, pojemnika na lek i ustnika. Złącze zakończone uniwersalnym łącznikiem do połączenia z reduktorem tlenowym lub inhalatorem. Ilość: 100 sztuk.
5. Jednorazowe sterylne osłony na uchwyt do lamp operacyjnych kompatybilne z lampami MediLed Symphony, pakowane pojedynczo. Ilość: 1.000 sztuk.
Wszystkie pozycje pakietu 8 muszą być wyrobami medycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18300,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Jednorazowy układ oddechowy do respiratora dla dorosłych, antybakteryjny – powlekany jonami srebra, dwururowy, średnica 22 mm i długości min. 160 cm z odłączanym trójnikiem Y z portami, zatyczkami i kapturkiem zabezpieczającym, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Ilość: 150 sztuk.
2. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych, antybakteryjny – powlekany jonami srebra, dwururowy, średnica 22 mm i długości min. 160 cm z odłączanym trójnikiem Y, portami, zatyczkami i kapturkiem zabezpieczającym, w zestawie dodatkowa gałąź o długości min 80 cmi średnicy 22 mm oraz jednorazowym workiem o pojemności 2l, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Ilość: 50 sztuk.
3. Filtr mechaniczny hydrofobowy, membrana zapewniająca skuteczność przeciwwirusową, przeciwprątkową
i przeciwbakteryjną: minimum 99.999%, objętość wewnętrzna nie mniejsza niż 74 ml, waga nie większa niż 38 g, opór przepływu nie większy niż 2,8 cm H2O /60 l /min, czas użycia dla jednego pacjenta 24 godziny o objętości oddechowej Vt - 300 - 1200 ml, port kapno zakręcany lub na pętelkę, złącze 22F/15M, co najmniej mikrobiologicznie czyste. Ilość: 700 sztuk.
4. Filtr mechaniczny hydrofobowy maszynowy do stosowania przy respiratorze na ramionach wlotowym i wylotowym, lub innym urządzeniu medycznym, membrana zapewniająca skuteczność filtracji bakteryjnej i wirusowej nie mniej niż 99.9999% , objętość 90-95 ml, opór przepływu nie większy niż 2,0cm H2O/60L/min, czas stosowania minimum 24 godziny, złącze 22F/22F bez portów co najmniej czysty mikrobiologicznie. Ilość: 700 sztuk.
5. Uniwersalny filtr przeznaczony do ssaka medycznego, z hydrofobową membraną wykonaną z PTFE, która zapewnia maksymalną ochronę przeciw infekcji bakteryjnej, jednocześnie zabezpieczając ssak przeciw przeniknięciu płynów do wnętrza urządzenia. Zapewnia skuteczność filtracji na poziomie 99,99%. Filtr posiada krućce stożkowe o średnicy 6-8 mm, obudowa z przeźroczystego materiału o średnicy 6-7cm umożliwiającego obserwację zabrudzenia filtra. Ilość: 200 sztuk.
6. Czujnik przepływu tlenu zewnętrzny, dla dorosłych, do respiratora Inspiratione Vent/ Hamilton. Ilość: 10 sztuk.
Wszystkie pozycje pakietu 9 muszą być wyrobami medycznymi z wyłączeniem pozycji 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 31150,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Adapter SPO2 wielokrotnego użytku - kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K długość minimum 2m. Ilość: 1 sztuka.
2. Czujnik SPO2 na palec typu klips kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K i adapterem wskazanym
w pozycji 1. Ilość: 2 sztuki.
3. Kabel główny do pomiaru CO2 w strumieniu głównym, długość przewodu min.3m, po podłączeniu gotowy do pracy, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 4 sztuki.
4. Adapter dróg oddechowych do pomiaru CO2 w strumieniu głównym, dla pacjentów zaintubowanych, objętość martwa max. 5ml, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K. Opakowanie 50szt. Łączna ilość zamówienia: 200 sztuk. Ilość: 4 opakowania.
5. Przetwornik jednopacjentowy do pomiaru inwazyjnego ciśnienia (pomiar IBP lub OCŻ) kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Opakowanie 10 sztuk. Łączna liczba sztuk: 250. Ilość: 25 opakowań.
6. Przetwornik jednopacjentowy, czujnik do monitorowania hemodynamiki serca, typu FloTrac. Ilość sztuk
w opakowaniu: 5. Łączna ilość sztuk: 15. Ilość: 3 opakowania.
7. Czujnik na palec typu klips w technologii Blu Pro, dorosły/dziecko powyżej 20kg, długość przewodu min.1,6m, wielokrotnego użytku, wodoodporny, kompatybliny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K oraz złączem głównym podanym w poz.1. Ilość: 5 sztuk.
8. Czujnik SPO2 wielokrotnego użytku – silikonowy na palec, dla dorosłych, długość 0,9 m (+/-0,1m). Kompatybilny
z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K i adapterem wskazanym w pozycji 1. Ilość: 5 sztuka.
9. Wielorazowy adapter do podłączenia jednorazowych przetworników inwazyjnego ciśnienia krwi firmy Pulsion (złącze UTAH) do przewodu K952 firmy Nihon Kohden. Długość przewodu 3 m. Ilość: 2 sztuki.
10. Przewód pomiaru CO do technologii PICCO kompatybilny z modułem hemodynamicznym AP-170P produkcji NIHON KOHDEN. Ilość: 1 sztuka.
11. Przewód czujnika temperatury iniektatu, kompatybilny z przewodem połączeniowym CO do technologii PICCO kompatybilnym z modułem hemodynamicznym AP-170P produkcji NIHON KOHDEN. Ilość: 1 sztuka.
Wszystkie pozycje pakietu 10 muszą być wyrobami medycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 81229,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Mankiet wielorazowy na ramię do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny: 23cm - 33cm (+/-2cm), kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 6 sztuk.
2. Mankiet wielorazowy na ramię do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny: 19cm-23cm (+/-3cm), kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 6 sztuk.
3. Mankiet wielorazowy na udo do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny minimum 45 cm, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 4 sztuki.
Wszystkie pozycje pakietu 11 muszą być wyrobami medycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3680,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem Versajet II Exact, Plus
1. Końcówka robocza do hydro chirurgicznego oczyszczania ran. Sterylna o małej średnicy przepływu cieczy, z otworem okienkowym w części dystalnej, z drenami wysokociśnieniowymi odprowadzającym i ssącym wyposażonymi w mandryn uniwersalny z zaciskiem zamykającym, pompą indukcyjną wyposażoną w szybkie przyłącze do konsoli sterującej, wytwarzające maksymalne ciśnienie przepływu cieczy ok. 1200 barów. Parametry końcówki 15 stopni / 14mm; /45stopnia/8mm. Kompatybilny z urządzeniem Versajet II. Zamawiający dopuszcza wybór końcówki w zależności od potrzeb. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Ostrza do dermatomu AESCULAP GB 22. Wyrób medyczny. Ilość sztuk w opakowaniu: 10. Łączna ilość sztuk 1500. Ilość: 150 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 127500,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Zestaw pierścieni mocujących wraz z płynem kontaktowym, kompatybilnych z elektrodami urządzenia do przezskórnych pomiarów prężności tlenu (tcpO2) TCM400. Ilość sztuk w opakowaniu: 50. Łączna ilość 100 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.
2. Zestaw membran z elektrolitem do stosowania z pierścieniami mocującymi stosowanymi do urządzenia TCM400.Ilość sztuk w opakowaniu :12. Łączna ilość 24 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 2 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Wielorazowa elektroda powrotna pacjenta w formie maty żelowej, przezierna dla promieni RTG, bezlateksowa, właściwości przeciwodleżynowe, żywotność elektrody minimum 24 miesiące, możliwość stosowania przy jednoczesnym ogrzewaniu pacjenta, możliwość czyszczenia i dezynfekcji powierzchniowej, przeznaczona dla pacjentów o wadze powyżej 35 kg, wymiary 91 x 50 x 0,32 cm (+/- 5%) w komplecie z kablem do podłączenia z diatermią posiadającą gniazdo neutralne z wtyczką 1 – pionową (Jack). Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
2. Kabel do podłączenia wielorazowej elektrody powrotnej, pacjenta z diatermią posiadającą gniazdo neutralne z wtyczką 1 – pinową (Jack) o długości min. 2,0 m. Kabel kompatybilny z elektrodą z pozycji 1. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 31300,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303.
1. Kabel bipolarny o długości 4.5m (+/-0.5m) wtyczka od strony instrumentu dwa bolce płaskie, od strony aparatu -2 bolce 29 mm, przeznaczone do min. 300 cykli sterylizacji. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Kabel monopolarny do endoskopii, długość 4.5m (+/- 0.5m), wtyczka od strony instrumentu 2.8 mm od strony aparatu 4mm, przeznaczony do min. 300 cykli sterylizacji. Kompatybilny z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
3. Uchwyt monopolarny wąski, wielorazowy z dwoma przyciskami długość 145 mm, kablem przyłączeniowym dł. 4,5m (+/- 0,5m), do elektrod 4 mm sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem. Wtyczka 3 bolcowa minimum 200 cykli sterylizacji. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
4. Podwójny włącznik nożny do cięcia i koagulacji z kablem długości 4m (+/-0.5m). Włącznik wodoodporny, zabezpieczający przed wybuchem. Kompatybilne z diatermią ARC 303 posiadanym przez zamawiającego. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3711,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Szablon (płytka) do powiększeń, uniwersalna typu 770800010, do dermatomu siatkowego Zimmer, jednorazowego użytku (10 szt. w opak.). Wyrób medyczny. Łączna ilość sztuk: 700. Ilość: 70 opakowań.
2. Wałek do dermatomu siatkowego Zimmer dostępny w rozmiarach 1.5:1 oraz 2:1. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 46500,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 18: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Jednorazowy czujnik do pomiaru ciągłego rzutu serca z analizy konturu fali tętna (ProAQT), kompatybilny z modułem hemodynamicznym Nihon Kohden typu AP-170P. Wyrób medyczny. Opakowanie 5 szt. Łączna ilość zamówienia 20 szt. Ilość: 4 opakowania.
2. Obudowa czujnika temperatury kompatybilna z zestawem do monitorowania pomiaru parametrów hemodynamicznych i wolumetrycznych metodą termodylucjii przezpłucnej z metodą analizy kształtu konturu fali tętna (PICCO). Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
3. Zestaw monitorujący PICCO - ciśnienie IBP oraz CVP, długość 150cm (+/-0.5cm), obudowa czujnik temperatury. Opakowanie 5 szt. Łączna ilość zamówienia 20 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 4 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów

4.5.5.) Wartość części: 17800,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 19: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Materac przeciwodleżynowy na stół operacyjny - kompatybilny ze stołem operacyjnym Ben Q Tri Max 650 NSKB (2020-2022). Materac wykonany z wysokiej jakości atestowanej pianki poliuretanowej charakteryzujący się dobrą elastycznością i sprężystością. Odporny na odkształcenia. Gęstość pianki minimum 40kg/m3. Pianka wytrzymała, wodoszczelna, aseptyczna, całkowicie higieniczna. Grubość materaca 5cm (+/- 1cm). Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Materac 2-częściowy na kozetkę. Powierzchnia gładka, ognioodporna, wodoszczelna, odporna na dezynfekcję
i ścieranie. Grubość materaca min 6 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11200,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Rury karbowane w zwoju o długości 50 mb (+/-2m), z mankietem co 20 lub 40 cm (+/- 0,5 cm), średnica 22mm. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 21: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Igły do wstrzyknięć, jednorazowego użytku, sterylne, posiadające mechanizm stabilizacji igły (długopisowy) oraz metalowe zakończenie osłony zewnętrznej, śr. 2,4mm, dł. 230 cm, rozmiar igły 23G, dł. igły 4 mm. Ilość: 30 sztuk.
2. Igły do wstrzyknięć, jednorazowego użytku, sterylne, posiadające mechanizm stabilizacji igły (długopisowy) oraz metalowe zakończenie osłony zewnętrznej, śr. 2,4mm, dł. 230cm, rozmiar igły 23G, dł. igły 6 mm. Ilość: 30 sztuk.
3. Jednorazowa klipsownica endoskopowa długość robocza 230 cm, średnica kanału roboczego 2,8 mm, możliwość rotacji, możliwość wielokrotnego otwarcia/ zamknięcia klipsa przed jego całkowitym uwolnieniem, rozwarcie 90 stopni, długość ramion 15mm (+1mm). Ilość: 50 sztuk.
4. Jednorazowa klipsownica endoskopowa długość robocza 235cm, średnica kanału roboczego 2,8 mm, możliwość rotacji, możliwość wielokrotnego otwarcia/ zamknięcia klipsa przed jego całkowitym uwolnieniem, rozwarcie 135 stopni, długość ramion 16mm. Ilość: 30 sztuk.
5. Pętla do polipektomii, jednorazowego użytku, owalna, wykonana z plecionego drutu, średnica 2,3mm, długość robocza 2300mm, średnica pętli 10mm, średnica przewodu 0,40mm. Ilość: 80 sztuk.
6. Pętla do polipektomii, jednorazowego użytku, owalna, wykonana z plecionego drutu, średnica 2,3mm, długość robocza 2300mm, średnica pętli 6 mm, średnica przewodu 0,40mm. Ilość: 50 sztuk.
7. Pułapka na polipy- jednorazowa, z jedną komorą. Ilość: 100 sztuk.
8. Kleszczyki biopsyjne jumbo jednokrotnego użytku, kolonoskopowe, łyżeczki owalne, bez igły, średnica minimum 3,0mm , długość robocza 230cm (+/- 10cm), rozwarcie łyżeczki 10 mm. (+/-1mm). Ilość: 300 sztuk.
9. Kleszczyki biopsyjne jednokrotnego użytku, gastroskopowe, łyżeczki owalne z okienkiem, bez igły, długość miseczki 3,4mm (+/-0,2mm), szerokość miseczki 2,3mm , rozwarcie łyżeczki do 6,5mm, długość robocza 180cm (+/- 20cm) do kanału operacyjnego 2,8mm. Ilość: 140 sztuk.
10. Ustnik jednorazowy z elastyczną opaską, szerokość 30mm, wysokość 22mm. Ilość: 150 sztuk.
11. Szczoteczki do czyszczenia bronchoskopów, średnica szczoteczki 3mm, długość 100cm (+20cm). Jednokrotnego użytku. Ilość: 100 sztuk.
12. Szczoteczki czyszczące, jednorazowe, dwustronne; jedna: średnica włosia 5mm długość szczoteczki 20mm, druga: średnica włosia 10mm długość szczoteczki 30mm, długość narzędzia 2300mm, średnica cewnika 1,7mm. Ilość: 150 sztuk.
13. Szczoteczka cytologiczna średnica 1,8mm, długość robocza 1200mm, do kanału roboczego o średnicy 2,0mm. Ilość: 30 sztuk.
14. Koszyk do pobierania i usuwania ciał obcych z przewodu pokarmowego. Obrotowy uchwyt , cztero- drutowy. Średnica 2,3 mm\, długość 2300 mm, średnica koszyka 25 mm. Ilość: 10 sztuk.
Wszystkie pozycje pakietu 21 muszą być wyrobami medycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 28950,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompresor PariBoy SX
1. Komora nebuliacyjna, możliwość sterylizacji, wężyk 1,2m (+/-0,5cm), ustnik z zaworem, połączone
z dużą, miękką maską twarzową. Wydajność 450mg/min, średnia masa cząsteczki MMD 2,2 um, ilość cząsteczek poniżej 5um. Kompatybilny z urządzeniem kompresorem PariBoy SX. Wyrób medyczny. Ilość: 5 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 785,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 23: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Część twarzowa maski BIBS / SCOTT przeznaczonej do podawania mieszanin tlenowych lub gazowych w środowisku komory hiperbarycznej. Rozmiar L, XL. Ilość: 10 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 24: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej: źródło promieniotwórcze do testów/kalibracji kompatybilne
z SPECT/CT model VERITON CT System, producent aparatu: Spectrum Dynamics Medical
1. Rodzaj źródła: źródło zamknięte, liniowe. Izotop promieniotwórczy: Co-57. Aktywność nominalna 444MBq. Data określenia aktywności nominalnej: listopad 2024. Objętość aktywna: średnica 1,57 mmxdługość 400mm. Wraz ze źródłem zostanie dostarczony certyfikat źródła promieniotwórczego. Kompatybilny z urządzeniem SPECT/CT model VERITON CT System, producent aparatu: Spectrum Dynamics Medical. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27453,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27453,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27453,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526461868

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20P

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27453,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Billmed'' sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130007544

7.3.3) Ulica: Krypska 24 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13267,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13267,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13267,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20P

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13267,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86421,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86421,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86421,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAGNOS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594

7.3.3) Ulica: Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86421,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133812,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133812,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133812,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133812,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45779,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45779,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45779,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zimmer Biomet Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272697561

7.3.3) Ulica: Domaniewska 50

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45779,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25866,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25866,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25866,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOELEKTRONIK.PL sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342536491

7.3.3) Ulica: Borkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25866,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 34

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-819

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-21 do 2025-02-21

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.