eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63037f18-fa09-4883-b3fc-2aad955df05d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63037f18-fa09-4883-b3fc-2aad955df05d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035230/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122584,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie”.
Realizacja w ramach zadań budżetowych:
„Wykonanie odcinka oświetlenia ulicznego na ul. Grafitowej – z funduszu sołeckiego od ul. Tęczowej do ul. Srebrnej – FS Sobin” (900-90015-6050),
„Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie” (900-90015-6050).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji, na które składają się:
a) specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania Wykonawców w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego,
b) opisy pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)),
d) dokumentacja techniczna opracowana przez ZIE Energia Andrzej Bogacz, ul. Spacerowa 97, Piotrowiczki, 55-114 Wisznia Mała, projektant: Andrzej Bogacz,
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. od a) do d) niniejszego ustępu są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,
f) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami - zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) roboty ziemne,
c) prace instalacyjne – obróbka i podłączenie kabli, przewodów,
d) pomiary i sprawdzenia,
e) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
f) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni drogi gruntowej zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę drogi,
g) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.
Podstawa realizacji robót: zaświadczenie nr 527.2023 z dnia 25.10.2023 r. o braku sprzeciwu do wykonania zgłoszonych robót budowlanych (DG.AB.6743.415.2023) wydane przez Starostę Polkowickiego.
Pozostałe wymagania Zamawiającego:
Zamawiający wymaga aby oprawy, oprócz standardowych certyfikatów i deklaracji zgodności posiadały certyfikaty ENEC i ENEC+.
Wszystkie zamontowane i wbudowane urządzenia, materiały i produkty muszą spełniać wymogi określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach oraz normach. Ponadto cały przedmiot zamówienia bezwzględnie musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami (w tym z normą 13201:2016) oraz zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.
Zamawiający wymaga aby wybudowane oświetlenie zostało przed dniem odbioru końcowego włączone do systemu sterowania. Opis funkcjonalności systemu stanowi załącznik do dokumentacji technicznej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z konfiguracją, wdrożeniem i eksploatacją w związku z włączeniem do systemu sterowania nowych opraw (w tym także kosztów związanych z użytkowaniem interfejsu, licencji, opłat serwerowych itp.) w okresie udzielonej gwarancji – zgodnie ze złożoną ofertą.
Materiały proponowane przez Wykonawcę do wbudowania będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
Numerację i opisy słupów należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa.
W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami tak aby zapewnić spełnienie co najmniej minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024.1411). Przedmiot zamówienia został zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Wymagania Zamawiającego dla potrzeb oceny równoważności:
Słupy.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie słupów i wysięgników aluminiowych anodowanych (kolor Cl-65) albo stalowych bezszwowych malowanych proszkowo na kolor stalowy (inox) lub kompozytowych – zlicowany z kolorem oprawy. Zachowane muszą zostać parametry warunkujące dobór opraw, tj. wysokość słupów i parametry wysięgników – gwarantujące montaż oprawy na wysokości zgodnej z danymi zawartymi w dokumentacji projektowej.
Oprawy.
Wymagane jest zachowania parametrów nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniższych wymogów:
1. typ oprawy – drogowa LED montowana na wysięgniku,
2. wyposażona w gniazdo typu Zhaga w standardzie D4i lub NEMA (7-pin) oraz sterownik umożliwiający włączenie oprawy do systemu sterowania.
3. żywotność w użytkowaniu (utrzymanie strumienia świetlnego), minimum 100 000 h dla L90B10 (średniej mocy LED),
4. układ optyczny DW, dla jezdni klasy M5,
5. strumień świetlny (oprawy) ≥ 5000 lm,
6. współczynnik oddawania barw ≥ 70,
7. zabezpieczenie modułu LED przed przegrzaniem,
8. współczynnik mocy ≥ 0,95,
9. moc całkowita oprawy 36 W – 40 W,
10. klasa ochronności II,
11. zakres pracy od -40 °C do +40 °C,
12. min. IP 66, min. IK 08,
13. temperatura barwowa: 3500 K – 4500 K,
14. zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 10 kV , dostosowania parametrów zasilaczy dostosowanych do mocy opraw, z uwzględnieniem redukcji oświetlenia, tak aby uniknąć wystąpienia mocy biernej pojemnościowej,
15. kolor jednolity ze słupem i wysięgnikiem (inox, Cl-65).
2. Wykonawca udzieli minimum 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113532,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113532,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elfaz P. Wróblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380277017

7.3.3) Ulica: Zielona 2

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113532,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi: do 4 miesięcy licząc od daty protokolarnego przekazania terenu robót (przekazanie
robót nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.