Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00178337/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZZP.260.1.2.2024 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomostów przy basenach zewnętrznych na terenie ośrodka rekreacyjnego "Słoneczny Wrotków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filaretów 44
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZZP.260.1.2.2024 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomostów przy basenach zewnętrznych na terenie ośrodka rekreacyjnego "Słoneczny Wrotków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c78a3841-ca51-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053391/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont pomostów przy basenach zewnętrznych - Słoneczny Wrotków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00178337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomostów przy basenach zewnętrznych na terenie ośrodka rekreacyjnego "Słoneczny Wrotków".
2. Przedmiotem inwestycji są prace remontowe na terenie ośrodka rekreacyjnego „Słoneczny Wrotków” nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie, mające na celu poprawę stanu technicznego elementów infrastruktury i warunków użytkowych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace remontowe:
- wymiana deskowania pomostów,
- wymiana skrajnych legarów,
- zmiana rozstawu legarów istniejących i montaż legarów dodatkowych,
- impregnacja drewnianych elementów podkonstrukcji i balustrad,
- wymiana pochwytów i lin w balustradach,
- renowacja elementów stalowych dotkniętych korozją
- wymiana paneli osłonowych.
4. Szczegółowy opis zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia - Zał. Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450997,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBUDOWA.NET Paweł Padyjasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061401852 NIP 712 27 37 372
7.3.3) Ulica: Płouszowice-Kolonia 10A
7.3.4) Miejscowość: Płouszowice-Kolonia gm. Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont łazienki w części dydaktycznej DS Kronos przy ul. Józefa Sowińskiego 17 w Lublinie
- Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 46 im. Króla Jana III Sobieskiego w Lublinie
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Szacowanie szkód łowieckich" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- usługi cateringowe, przez które rozumie się przygotowanie, dowóz, wydawanie posiłków wraz z dbaniem o czystość dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Kompetencje społeczne na rynku pracy" dla pracowników powiatowych i miejskiego urzędu pracy, realizujących zadania EURES
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników 1. WSzKzP SPZOZ oraz 1. WSzKzP SPZOZ Filia w Ełku realizowanych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie prac malarskich w budynkach Centrum Alzheimera w Warszawie przy Al. Wilanowskiej 257."
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
- Modernizacja schodów zewnętrznych budynku Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- 4/ZP/2025 Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.