Ogłoszenie z dnia 2022-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228521/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00286395/01 - Wynik z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac remontowych lokali przeznaczonych na pracownie dla Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Weissa 8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rakowicka 22A
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247123
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00228521/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali przeznaczonych na pracownie Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Weissa 8, demontaże umeblowania i wyposażenia wraz z przewiezieniem, wniesieniem i montażem do lokali 8/81 i 82, przeprowadzkę - roboty demontażowe, montażowe, transportowe z lokalu 23 i 24 do lokali 81 i 82. Lokale znajdują się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
Przedmiot zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia tj.: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót oraz rysunkach technicznych (pliki pod nazwą: Rysunek wykonawczy remontu, Inwentaryzacja). Przy czym przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, a cena oferty winna zostać skalkulowana w oparciu o indywidualną wycenę.
Źródło finansowania: dotacja celowa Gminy Miejskiej Kraków.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". W tym, jeśli występują, nowsze odpowiedniki wskazanej normy, z zastrzeżeniem pkt 6.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania norm równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „Formularza Oferty” przedstawić za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane normy lub technika wykonania jest równoważna do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania czyli taka, która
charakteryzuje się głównymi parametrami/opisami na poziomie co najmniej odpowiadającym określonej normie/technice wykonania robót.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 6 lipca 2022 r. o godz.: 12.30, w Krakowie, ul. Weissa 8. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 5 lipca 2022 r. do godz. 14.00.
Wykonawca musi zaoferować:
- co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
- co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
przy czym gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu
zamówienia.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali przeznaczonych na pracownie Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Weissa 8, demontaże umeblowania i wyposażenia wraz z przewiezieniem, wniesieniem i montażem do lokali 8/81 i 82, przeprowadzkę - roboty demontażowe, montażowe, transportowe z lokalu 23 i 24 do lokali 81 i 82. Lokale znajdują się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
Przedmiot zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia tj.: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót oraz rysunkach technicznych (pliki pod nazwą: Rysunek wykonawczy remontu, Inwentaryzacja). Przy czym przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, a cena oferty winna zostać skalkulowana w oparciu o indywidualną wycenę.
Źródło finansowania: dotacja celowa Gminy Miejskiej Kraków.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". W tym, jeśli występują, nowsze odpowiedniki wskazanej normy, z zastrzeżeniem pkt 6.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania norm równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „Formularza Oferty” przedstawić za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane normy lub technika wykonania jest równoważna do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania czyli taka, która
charakteryzuje się głównymi parametrami/opisami na poziomie co najmniej odpowiadającym określonej normie/technice wykonania robót.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 6 lipca 2022 r. o godz.: 12.30, w Krakowie, ul. Weissa 8. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 5 lipca 2022 r. do godz. 14.00.
Wykonawca musi zaoferować:
- co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
- co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
przy czym gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu
zamówienia.
Zał. 1. OPZ_po zm. 09,07.2022 stanowi załącznik do modyfikacji z dnia 09.07.2022. Zmiana polega na dodaniu zakresu warunków wykonania prac remontowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 12:00 w dniu 25.07.2022 r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PeKao S. A 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 12:00 w dniu 27.07.2022 r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PeKao S. A 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-25 12:00
Po zmianie:
2022-07-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-25 13:00
Po zmianie:
2022-07-27 13:00
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.