eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja sali nr 1 poprzez wymianę foteli kinowych, zespołu ekranowego oraz oświetlania przeszkodowego w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sali nr 1 poprzez wymianę foteli kinowych, zespołu ekranowego oraz oświetlania przeszkodowego w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950001490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrodzenia 9

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-23-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckf@stylowy.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stylowy.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stylowy.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali nr 1 poprzez wymianę foteli kinowych, zespołu ekranowego oraz oświetlania przeszkodowego w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97cacfd8-e33b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja sali kinowej nr 1 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PTP/2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363165 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali nr 1 poprzez wymianę foteli kinowych, zespołu ekranowego oraz oświetlania przeszkodowego w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż starych foteli, wykładzin i oświetlenia przeszkodowego,
2) wykonanie podłogi podniesionej w celu przedłużenia głębokości stopni podestów pod fotelami z zastosowaniem płyty z gipsu integralnego FHB 32 na konstrukcji stalowej,
3) dostawę i montaż wykładziny o łącznej powierzchni ok. 168 m2,
4) odnowę i malowanie kompletnych wejściowych drzwi stalowych w ilości 3 szt.,
5) przebudowę kanałów wentylacyjnych pod ekranem kinowym,
6) dostawę i wymianę foteli kinowych – wymagana ilość nowych foteli kinowych 120 szt.
7) dostawę i montaż oświetlenia przeszkodowego na krawędziach stopni schodowych,
8) dostawę i montaż ekranu kinowego wraz z poszyciem,
9) sprzątanie po zakończeniu prac w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9, sala kinowa nr 1 (parter).
3. Wymogi w zakresie realizacji zamówienia:
1) wszystkie dostarczone urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe,
2) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z transportem, dostawą i montażem wykładziny, foteli, ekranu kinowego i oświetlenia podłogowego oraz koszty związane z wykonaniem wszystkich pozostałych elementów zamówienia, tj. koszty związane demontażem starych foteli, wykładzin i oświetlenia przeszkodowego, koszty związane z wykonaniem podłogi
podniesionej, odnową i malowaniem wejściowych drzwi stalowych w ilości 3 szt., przebudową kanałów wentylacyjnych pod ekranem kinowym oraz sprzątaniem po zakończeniu prac,
3) Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych, potwierdzających jakość i bezpieczeństwo użytkowania oraz wymaga aby Wykonawca posiadał dla oferowanego przedmiotu zamówienia (na wszystkie użyte materiały) atest CE,
4) certyfikaty i atesty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń (dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na każde żądanie Zamawiającego – po podpisaniu umowy ale nie później niż przed montażem urządzeń),
5) wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy na wykładziny, ekran i oświetlenie przeszkodowe oraz 36 miesięcy na fotele, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, który w przypadku foteli będzie podlegał punktacji w ramach kryterium oceny ofert, określonego w pkt 4.3 ogłoszenia (odpowiednio w pkt 16.9.2 SWZ),
6) wymagany jest przez Zamawiającego sprawny kontakt z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji wymagane jest aby wszelkie naprawy dokonywane były w siedzibie Zamawiającego (Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9), a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza miejscem wyżej wskazanym –
Wykonawca pokrywa koszty transportu z siedziby Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9 do serwisu i z powrotem,
7) wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9.
4. Przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ).
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 1-4, umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz SWZ wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, wskazanego w pkt 1-4 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Zamawiający, w celu możliwości weryfikacji funkcjonalności oferowanych foteli, pod kątem spełnienia minimalnych wymagań określonych w OPZ, wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych – szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt 4 SWZ oraz w załączniku nr 10 do SWZ – Opis sposobu przygotowania, złożenia i badania przedmiotowych
środków dowodowych.
9. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji prac – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 27 SWZ.
12. Lokalizacja obiektu: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Odrodzenia 9, budynek Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu, sala nr 1 (parter).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32351200-0 - Ekrany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479946,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479946,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479946,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJECT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-299-97-90

7.3.3) Ulica: ul. Olesińska 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-548

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479946,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.