Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171504/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00171871/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00182592/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sank.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6c7df88-4a27-4ab0-94c9-a1634418b9261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynkówObrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c7df88-4a27-4ab0-94c9-a1634418b926
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031263/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Łodzina, Gm. Sanok-G
1.3.2 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna, Gm. Sanok-G
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 1 – WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU DĘBNA , GM. SANOK-G.Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania
W ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków zostaną wykonane prace mające na celu: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych wraz z danymi dotyczącymi punktów granicznych spełniających wymogi dokładnościowe określone w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków, uzupełnienie i aktualizację bazy danych EGiB o dane dotyczące budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz gleboznawczą klasyfikację gruntów dotychczas w przypadku zmiany użytków gruntowych na gruntach podlegających klasyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. CZĘŚĆ II – WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU ŁODZINA, GM. SANOK-G.Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania
W ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków zostaną wykonane prace mające na celu: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych wraz z danymi dotyczącymi punktów granicznych spełniających wymogi dokładnościowe określone w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków, uzupełnienie i aktualizację bazy danych EGiB o dane dotyczące budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz gleboznawczą klasyfikację gruntów w przypadku zmiany użytków gruntowych na gruntach podlegających klasyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88204,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118664,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88204,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017922
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88204,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127120,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176043,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127120,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017922
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127120,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-11INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Sanok
- "Remont drogi powiatowej Nr 2234R ul. Stróżowska w Sanoku w km 1+954 ÷ 2+114"
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Szkolenie z cyberbezpieczeństwa Powiatu Sanockiego w ramach projektu pn.: "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sanockim"
- Roboty remontowe pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury w Strachocinie
- Przebudowa budynku A Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku wraz z robotami towarzyszącymi - Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku A
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- Usługa wykonania okresowych przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych w szafach telekomunikacyjnych (węzłach dystrybucyjnych) Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
- Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2021 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa i modernizacja obiektu sportowego w Miechowie-Charsznicy"
- Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn. "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 477 z drogą wojewódzka nr 482 w Złoczewie"
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.