Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00206919/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/Z/G/4620-11/2022: Wykonanie robót bud., sanit. i elektr. dla zad. nr 11613 w ramach zad. inwest. nr 11851- dla potrzeb CSL - dokończenie zad.11610,11611,11613 k-1580 Grupa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/Z/G/4620-11/2022: Wykonanie robót bud., sanit. i elektr. dla zad. nr 11613 w ramach zad. inwest. nr 11851- dla potrzeb CSL - dokończenie zad.11610,11611,11613 k-1580 Grupa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2fa60d-e7ec-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206919/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4620-11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5462945,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dokończenie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11613 w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, inwentaryzacją prac do wykonania (w zakresie dla danej branży), dokumentacją budowy (protokoły odbiorów częściowych, zatwierdzone wnioski materiałowe) wykonaną po zejściu poprzedniego Wykonawcy z budowy.
Ze względu na sytuację, że roboty są przejęte po poprzednim Wykonawcy, Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej. W wycenie robót należy uwzględnić ponowne malowanie pomieszczeń (ściany i sufity) w celu zapewnienia równej ich barwy związanej z blaknięciem pod wpływem światła oraz pomalowanie ścian i sufitów po wykonaniu prac naprawczych i uzupełniających. Wykonawca odpowiadać będzie również za wszelkie prace porządkowe wynikające z niedokończenia budowy przez poprzedniego Wykonawcę. W zakresie wykonania instalacji należy zapewnić spójność systemów z już zamontowanymi urządzeniami i wbudowanymi instalacjami.
W wycenie robót elewacyjnych zadania 11613 należy uwzględnić dostawę i montaż systemowego daszka szklanego z orynnowaniem zabezpieczającego całą płaszczyznę schodów do piwnicy przed zalewaniem wodą z opadów deszczowych. W wycenie robót elewacyjnych zadania 11613 należy uwzględnić konieczność ponownego malowania elewacji ze względu na konieczność wymiany parapetów zewnętrznych w związku z ich korozją lub brakiem zachowania odległości kapinosa parapetu od ściany. Zamawiający akceptuje zastępcze nakładki systemowe na parapety, które zapewnią brak konieczności uszkodzeń elewacji.
W zakresie zad. 11613 przy wycenie nie należy uwzględniać montażu dźwigów osobowych (wind w istniejących szybach). Przedmiotowe dźwigi osobowe dostarcza, montuje i serwisuje RZI Bydgoszcz we własnym zakresie.
W wycenie zadania 11613 należy uwzględnić konieczność malowania wszystkich ścian i sufitów wynikające z braku możliwości zapewnienia równości w kolorze ścian istniejących i elementów wymagających poprawek
i uzupełnień. Ponadto tynk ppoż. dla zadania 11613 ma zostać naprawiony fragmentarycznie w miejscach gdzie występuje brak takiego tynku. Potwierdza się punktowy zakres napraw elewacyjnych. W zakresie naprawy parapetów (malowanie wszystkich parapetów w jednym kolorze farbą do ocynku), wymiany parapetów, wykonanie nakładek parapetów zewnętrznych z usunięciem elementów okapowych za krótkich - dopuszcza estetyczne fragmentaryczne wykończenie w formie dodatkowych pasów malowanych w podobnym odcieniu. Roboty malarskie elewacji do wykonania zgodne z podanym wcześniej zakresem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
- SVA/4620-520/2025 Dostawa sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
- Opracowanie dokumentacji przebudowy kotłowni opalanej olejem opałowym na kotłownie gazowo - olejową w bud. nr 1 i 46 wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompl. wojsk. w m. Mosty
- SVA/4620-494/2025: Demontaż i utylizacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- SVA/4620-472/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kompleksową modernizację systemów ciepłowniczych na terenie kompl. wojsk. w m. Nowy Dwór Wejherowski
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Młodzieżowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.