eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudnie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4000 700

1.5.8.) Numer faksu: 32 4000 703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/739217

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058ac8de-c1eb-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034640/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9117649,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudnie obejmująca swoim zakresem:
1) rozbiórkę budynku kotłowni;
2) rozbiórkę budynku magazynu usytuowanego w granicy, przybudowany do budynku na działce sąsiedniej;
3) rozbiórkę istniejących sieci kanalizacyjnych;
4) demontaż nawierzchni z płyt ażurowych betonowych;
5) przebudowę i rozbudowę budynku ZSP polegającą na budowie budynku dwukondygnacyjnego bez podpiwniczenia połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły oraz przebudowie istniejącego budynku. Parter pełnił będzie funkcję przedszkola, na piętrze pomieszczenia szkoły podstawowej;
6) budowę przyłączy elektro–energetycznego oraz wod-kan;
7) budowę bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe;
8) budowę zbiornika retencyjnego na deszczówkę;
9) budowę drogi wewnętrznej;
10) wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej i piwnicznej budynku istniejącego jedno kondygnacyjnego od strony ulicy i wjazdu;
11) wykonanie docieplenia istniejącego budynku szkoły;
12) w ramach projektu technicznego zamiennego wykonanie instalacji sanitarnych związanych z C.O. (zmiana wymiarów grzejników), zmianą źródła zasilania (z kotła na biomasę na pompy ciepła), zmiany wielkości zbiornika c.w.u, zmiany polegającej na wykonaniu wpustu podłogowego zamiast studni schładzającej w pomieszczeniu kotłowni;
13) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego;
14) wykonanie monitoringu CCTV;
15) wymiana przewodów w istniejącym systemie CCTV;
16) wykonanie instalacji systemu OSE;
17) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230v;
18) wykonanie instalacji fotowoltaiczna;
19) rozbudowę rozdzielnic RG,RP.1 i RK;
20) wykonanie ochrony przeciwpożarowej;
3.2. Zakres zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji technicznej:
1) w związku ze zmianą ogrzewania rezygnuje się z kotłowni i co za tym idzie nie ma strefy oddzielenia pożarowego;
2) należy zwrócić uwagę na wprowadzone zmiany: (projekty zamienne):
a) Parter:
− sala zajęć ruchowych IS-1.1 zmiana na salę zajęć dydaktycznych – dodatkowe doświetlenie;
− magazyn sprzętu sportowego IS-1.2 – rezygnacja nie wydzielamy.
− w sali dydaktycznej PP-1.9 zamiast okna luksfery;
b) Piętro:
− w pomieszczeniu biblioteki PS-2.10 zamiast okna luksfery;
− pomieszczenie biblioteki dzielimy na dwa. Drugie mniejsze przeznaczone będzie na magazyn sprzętu sportowego (zamurowanie przejścia do głównej sali biblioteki). Z sali biblioteki zabudować dodatkowe drzwi na korytarz 90/200).
− sala PS-2.9 Sala lekcyjna – zmiana na salę zajęć ruchowych (dodatkowe wygłuszenie podłogi).
3.3. Nie wyklucza się wystąpienia w terenie innych, nie wykazanych na mapie urządzeń podziemnych, które nie były zgłoszone do odbioru lub o których brak jest informacji w instytucjach branżowych. Należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu prac koparkami podczas robót ziemnych.
3.4. Inwestycja realizowana będzie przy jednoczesnym nieprzerwanym funkcjonowaniu placówki oświatowej – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudnie. Do obowiązków Wykonawcy należy zaplanowanie i prowadzenie prac przewidzianych w przedmiotowej dokumentacji projektowej w sposób umożliwiający zapewnienie prawidłowej pracy placówki oświatowej oraz bezpieczeństwo osób do niej uczęszczających.
3.5. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ oraz Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj.: 24.04.2023 r. do godz. 12:00 w przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty. W tym samym dniu zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 4.500.000,00 zł. Z uwagi na fakt, iż wartość złożonych ofert przewyższa kwotę na realizację zamówienia, a Zamawiający nie posiada dodatkowych środków pozwalających na zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9234545,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10989572,87 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.