eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraBUDOWA DROGI DLA ROWERÓW W CIĄGU UL. LUBAŃSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE (zamówienie w formule "zaprojektuj i wybuduj")



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW W CIĄGU UL. LUBAŃSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW W CIĄGU UL. LUBAŃSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-251a734a-c61d-47f2-ab59-ba9f67915af7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa drogi dla rowerów - połączenie Cieplic z Goduszynem (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rozbudowa sieci dróg rowerowych w Jeleniej Górze” nr FEDS.03.01-IZ.00-0003/24 w ramach Priorytetu nr 3 „Fundusze Europejskie na rzecz mobilności miejskiej Dolnego Śląska” Działania nr 3.1 „Ekotransport miejski i podmiejski – ZIT”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3121201,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla rowerów wzdłuż ulicy Lubańskiej w Jeleniej Górze w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla rowerów w ciągu ulicy Lubańskiej w Jeleniej Górze, wraz z elementami odwodnienia i oświetlenia drogowego na odcinku o długości około 2,9 km (kilometraż w PFU 0+000 – 2+218), w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU). Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje, pozwolenia/zezwolenia i uzgodnienia, a także wykona projekty podziału działek.
Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie podstawą do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), wobec czego Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i złożyć w imieniu Zamawiającego stosowny wniosek wraz z załącznikami opisanymi w art.11d Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 311) oraz uzyska decyzję o pozwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Etap II – wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w Etapie I.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach.

Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Rozbudowa sieci dróg rowerowych”.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rozbudowa sieci dróg rowerowych w Jeleniej Górze” nr FEDS.03.01-IZ.00-0003/24 w ramach Priorytetu nr 3 „Fundusze Europejskie na rzecz mobilności miejskiej Dolnego Śląska” Działania nr 3.1 „Ekotransport miejski i podmiejski – ZIT”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3978968,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMA INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110050864

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 16F

7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Planowany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się do 15 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 24.08.2026 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót Budowlanych) z zastrzeżeniem, iż:
1) Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 1 tj. do dnia 17.08.2026 r. zakończyć wykonywanie robót budowlanych i zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).
2. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) ustala się do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. do dnia 25.05.2026 r. z zastrzeżeniem, iż:
1) w terminie do 9 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. do dnia 23.02.2026 r. Wykonawca złoży do właściwego organu wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z niezbędną dokumentacją.
3. KAMA INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Daszyńskiego nr 16 F, 58-533 Mysłakowice przed przekształceniem na podstawie art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych prowadzona była w formie jednoosobowej działalności gospodarczej pod nazwą: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAMA"
RZOŃCA RYSZARD ul. Daszyńskiego nr 16 F, 58-533 Mysłakowice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.