eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 358 13 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/przytezni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4fd837-1b95-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000174/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
2. Zamawiający posiada 1 punkt poboru.
3. Dostawa przez Zamawiającego energii odbywać się będzie na warunkach określonych w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego,
c) Kodeksie Cywilnym,
d) innych przepisach prawa dotyczących realizacji Umowy.
4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1025 MWh a w skali 24 miesięcy 2050 MWh.
5. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie ilością graniczną zakupu.
6. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD.
7. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
9. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, ul. dr E. Warmińskiego 8 85 – 054 Bydgoszcz –umowa zawarta na czas nieokreślony.
10. Dotychczasowy Dostawca energii elektrycznej to: RESPECT ENERGY S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01 – 793 Warszawa. Umowa zawarta do dnia 31.12.2021r.

11. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem u OSD zmiany dostawcy energii na okres obowiązywania Umowy, zgodnie z załączonym do umowy pełnomocnictwem Zamawiającego /zał. Nr 2 do Umowy/,
13. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna na podstawie niniejszej umowy.
14. Jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości dostarczanej energii w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, albo zaistnieje potrzeba zamówienia mniejszej ilości energii w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) do zamówienia u Wykonawcy dodatkowej ilości energii oraz zwiększenia wartości umowy maksymalnie o 14 % wartości Umowy określonej w § 4 ust. 2, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Wykonawcy i w zawartej umowie.
b) do zamówienia u Wykonawcy mniejszej ilości energii oraz zmniejszenia wartości umowy, maksymalnie o 30 % wartości Umowy określonej w § 4 ust. 2, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Wykonawcy i w zawartej umowie.
15. Realizacja „prawa opcji” może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, w związku z tym skorzystanie przez Zamawiającego z tego prawa jest jego uprawnieniem, a nie zobowiązaniem, dlatego też nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu przekroczenia albo niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
16. Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie dotyczące uruchomienia „prawa opcji” w formie pisemnej. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy.

17. Faktury dostarczane będą według wyboru Wykonawcy :
a) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego,
b) do siedziby Zamawiającego.
18. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych ponieważ: jednorodny przedmiot zamówienia jakim jest dostawa energii elektrycznej utrudnia podział zamówienia na części, podzielenie zamówienia na części skutkowałoby zwiększonymi kosztami obsługi zamówienia a także skoordynowaniem działań różnych wykonawców realizujących poszczególne jego części , co mogłoby doprowadzić do braku ciągłości dostaw energii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Oferta z najniższą kwotą tj. nr 7 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.