eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁuktaDowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUKTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łukta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-105

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896475070

1.5.8.) Numer faksu: 896475070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: palmowska@lukta.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lukta.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1100127

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83057aec-2404-4417-a8e6-3ff36ef17d9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019135/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462962,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na podstawie imiennych biletów miesięcznych (szkolnych) usługi transportowej dla uczniów z terenu Gminy Łukta w zakresie dowozu uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łukcie oraz ich odwozu do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych – zgodnie z poniższym szacunkowym zapotrzebowaniem oraz pozostałymi warunkami wykonania tej usługi określonymi w SWZ. Liczba uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie:
Pelnik - 14
Komorowo - 10
Ramoty -27
Florczaki - 28
Białka - 6
Kotkowo - 2
Nowaczyzna - 3
Swojki - 3
Florczaki Kol. I - 1
Florczaki Kol. II - 1
Nowe Ramoty - 7
Razem (osób) - 102

2. Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dowożenia i odwożenia dzieci, ilości dzieci i ilości kursów w przypadku zmian wynikających z organizacji roku szkolnego, jak również innych okoliczności o obiektywnym charakterze.
3. Planowane rozkłady jazdy (tras) na rok szkolny 2025/2026 zostały podane w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
4. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z warunkami niniejszej umowy i uaktualnionym rozkładem jazdy w roku szkolnym 2025/2026. Rozkład jazdy na pozostałe lata szkolne będzie określany na początku każdego roku szkolnego (w zależności od planu lekcji) i może się on różnić od planu załączonego do SWZ.
5. Wykonywanie usługi dowozu i odwozu odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, w terminie od 01.09.2025 r. do 23.06.2028 r.
6. Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego musi zostać zapewniony najpóźniej do godz. 755.
7. Odwóz uczniów z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego powinien nastąpić po zakończeniu zajęć szkolnych, ok. godz. 1240 – 1530. Planowana ilość odwozów – 3. Szczegóły do uzgodnienia z dyrektorem placówki.
8. Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o dniu wolnym od nauki lub o innych zaistniałych zmianach, co najmniej na 3 dni przed tym dniem.
9. Dzienny przebieg pojazdów ustalony na podstawie rozkładów wynosi 240 km.
10. Dowóz uczniów odbywać się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów.
11. W przypadku awarii wyznaczonego do realizacji zadania autobusu wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
12. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737).
13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 wzór umowy.
15. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie nieletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun, kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż, osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane.
Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.
Ponad to Wykonawca zapozna się z i będzie stosował standardy ochrony małoletnich zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2024 Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łukcie z dnia 14 czerwca 2024 r. w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem w związku z organizacją przez Gminę Łukta dowozu dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Łukcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446331,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Arkadiusz Tłoczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280359362

7.3.3) Ulica: ul. Wadowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-761

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2028-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.