Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201787/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 kursów dla uczestników projektu pn.:
,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku
1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220114791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bałtycka 29
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598422347
1.5.8.) Numer faksu: 598422347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm_sl@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.medyk.slupsk.pl/o-szkole,projekty-europejskie,podniesienie-jakosci-szkolnictwa-zawodowego-wojewodzkich-zespolow-szkol-policealnych-w-gdansku-gdyni-i-slupsku_55.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 kursów dla uczestników projektu pn.:,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ff8752-245b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00200023/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów doskonalących dla uczniów, umożliwiających zdobycie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych z zakresu masażu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201787/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PMSP.ZP.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 kursów dla uczniów kierunku technik masażysta w ramach projektu pn. ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.1) Część nr 1 – kurs „Masaż tkanek głębokich”,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 kursów dla uczniów kierunku technik masażysta w ramach projektu pn. ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2) Część nr 2 – kurs „ Terapia punktów spustowych”,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 kursów dla uczniów kierunku technik masażysta w ramach projektu pn. ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.3) Część nr 3 – kurs „Masaż Shiatsu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1, ponieważ oferta
z najniższa ceną 21 980,00 PLN przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 8008,00 PLN.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21980 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 2 ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 3, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





