eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH
W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472967021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SIEWNA 13A

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-250

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 509394744

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DA-LODZ@PIORIN.GOV.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/lodzkie/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0589c88-cb08-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


OCHRONA ROŚLIN I NASIENNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH
W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0589c88-cb08-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575020/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup paliw do samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAD.272.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374972,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów paliwowych, w systemie bezgotówkowym na stacjach paliwowych Wykonawcy w systemie bezgotówkowym
z wykorzystaniem kart flotowych lub kart stałego klienta lub innych spersonalizowanych / zindywidualizowanych dokumentów uprawniających do dokonywania transakcji zakupu paliw płynnych i ich rejestracji w systemie elektronicznym z odroczonym terminem płatności tj.:
a/ benzyn bezołowiowych (CPV 09132100-4)
b/ olejów napędowych (CPV 09134100-8),
c/ LPG (CPV 09133000-0)
Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2023 poz. 1314).
2. Samochody służbowe znajdują się na wyposażeniu i w użytkowaniu komórek organizacyjnych (oddziałów) Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin
i Nasiennictwa w Łodzi mających swoje siedziby w 18 miejscowościach na terenie województwa łódzkiego.
Adresy siedzib poszczególnych komórek organizacyjnych, szacowane miesięczne
i roczne zapotrzebowanie paliw płynnych dla poszczególnych pojazdów przedstawiono w zał. nr 6 SWZ „Przewidywane miesięczne zakupy paliw płynnych dla samochodów służbowych „.
W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy szacowanych ilości paliw wskazanych w pkt 3 ppkt. 3 SIWZ Zamawiający ma prawo rezygnacji z dalszych zakupów paliwa. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tego tytułu.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy PZP, tj. zakupu większych ilości paliw (do 20% wartości zamówienia podstawowego) w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych oraz ewentualnej zmiany liczby pojazdów służbowych Zamawiającego w okresie obowiązywania zawartej umowy. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn
i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Sumaryczna ilość paliwa objętego postępowaniem w okresie obowiązywania umowy wynosi:

Rodzaj paliwa Zamówienie podstawowe w litrach
1 Prawo opcji w litrach

2 Max zapotrzebowanie w litrach
1+2
etylina bezołowiowa 95 (E10) 35000 7000 42000
etylina bezołowiowa 98 10420 2084 12504
oleje napędowe ON 13040 2608 15648
LPG 4800 960 5760


4. W ramach przewidzianych limitów, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca, umożliwi zakup paliw płynnych przeznaczonych dla urządzeń i sprzętu takiego jak pilarki spalinowe, kosiarki siedzibie WIORiN oraz Oddziałach w: Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach.
Łączna ilość paliwa przewidzianego do zakupu na wskazane cele w okresie
obowiązywania umowy wynosi:
• Oddział w Piotrkowie Trybunalskim: 120 l etyliny bezołowiowej 95 (E10);
• Oddział w Sieradzu: 96 l etyliny bezołowiowej 95 (E10);
• Oddział w Skierniewicach: 96 l etyliny bezołowiowej 95 (E10);
• WIORiN w Łodzi: 360 l etyliny bezołowiowej 95 (E10); 120 l etyliny bezołowiowej 98 oraz 240 l oleju napędowego
i została uwzględniona powyżej w sumarycznej ilości paliwa objętego postepowaniem.
5. Rozliczenia za zakupione na stacjach Wykonawcy paliwa następować powinny
z odroczonym terminem płatności nie częściej niż dwa razy w miesiącu na podstawie przedłożonej faktury oraz załączonej do tej faktury specyfikacji zawierającej przynajmniej informację o dacie dokonania zakupu, rodzaju i ilości zakupionego paliwa, godzinie dokonania transakcji oraz stanie licznika pojazdu podczas tankowania.
W przypadku osoby dysponującej dokumentem na „okaziciela” specyfikacja powinna zawierać przynajmniej informację o dacie dokonania transakcji zakupu oraz ilości
i rodzaju zakupionego paliwa.
Wystawiona faktura wraz ze specyfikacją transakcji winna być przesłana bezpośrednio
do WIOR i N w Łodzi. Dokonujący zakupu winien otrzymywać na stacji paliw paragon fiskalny potwierdzający dokonanie transakcji.
Niezależnie od tego Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu zbiorczą specyfikację dokonanych zakupów w okresach rozliczeniowych w formie elektronicznej na adres poczty internetowej da-lodz@piorin.gov.pl

a. Podstawą do dokonywania zakupów powinna być indywidualna elektroniczna karta z mikroprocesorem identyfikująca pojazdy, które będą tankowane
i elektroniczne karty wystawione na okaziciela lub inne indywidualne dokumenty uprawniające do dokonywania zakupów.

b. Karty lub dokumenty o których mowa powinny być zabezpieczone indywidualnym kodem uniemożliwiającym dokonanie transakcji przez osoby nieuprawnione.

Tankowanie paliw na podstawie kart imiennych odbywać się będzie do kanistrów.

6. Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję na sprzedaż paliw będących przedmiotem zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku utraty koncesji
na którykolwiek rodzaj paliwa będącego przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy.
7. Sprzedaż paliw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, poprzez doraźne tankowanie paliw z wykorzystaniem kart flotowych.
8. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami sprzedanego paliwa.
9. Wykonawca winien dysponować stacjami paliw spełniającymi wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy
i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.
z 2023 r. poz. 1707).
10. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany uwzględnić
w systemie zakupu bezgotówkowego paliw pojazdy nowe nabyte przez Zamawiającego.
11. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania przynajmniej jedną stacją paliw
w miejscowościach w których siedziby mają oddziały Zamawiającego lub w odległości nie większej niż 10 km od miejscowości , w której siedzibę mają oddziały Zamawiającego oraz przynajmniej pięć stacji paliw rozśrodkowanych w każdym z pozostałych województw w kraju.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia samodzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476343,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476343,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476343,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201

7.3.3) Ulica: CHEMIKÓW 7

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476343,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.