Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa gablot"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbalchan@ur.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ur-edu.logintrade.net/zapytania_email,194352,af5a0492a69ab63e34b6ceef2c09d01b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa gablot"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62daca4-e977-4914-a50c-4386c40be65b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047472/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Meble szkolne, laboratoryjne i biurowe (zwiększenie marzec)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.UR.261.67.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: "Dostawa 5 szt. gablot muzealnych dla potrzeb Muzeum UR"4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 8470,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: "Dostawa 2 szt. gablot dla Wydawnictwa UR"4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 7702,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „MASTER” Marta Sterkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851059456
7.3.3) Ulica: Mytarz 127
7.3.4) Miejscowość: Nowy Zmigrod
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
jakie przetargi wygrała firma
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11557,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „MASTER” Marta Sterkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851059456
7.3.3) Ulica: Mytarz 127
7.3.4) Miejscowość: Nowy Zmigrod
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
jakie przetargi wygrała firma
Marta Sterkowicz P.P.H.U. "MASTER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont ekranów przeciwolśnieniowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 11+316 - 11+426, obwodnica Brzozowa
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziału Medycznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia, Gminy Boguchwała oraz Gminy Świlcza - 4 zadania
- Ubezpieczenie dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP
- "Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice" - Łosicki Dom Kultury - wyposażenie etap 1
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.