eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RozprzaDOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKÓ£ Z TERENU GMINY ROZPRZA W ROKU 2022



Og³oszenie z dnia 2021-10-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKÓ£ Z TERENU GMINY ROZPRZA
W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZESPÓ£ O¦WIATY W ROZPRZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590420593

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@rozprza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rozprza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKÓ£ Z TERENU GMINY ROZPRZA
W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42cac41b-3654-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00246543

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003558/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego dla szkó³ z terenu Gminy Rozprza

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, poczty elektronicznej gzo@rozprza.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal,
Adres skrytki ePUAP: Gminny Zespó³ O¶wiaty w Rozprzy (/gzo-rozprza/SkrytkaESP).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wszelkie informacje dotycz±ce podjêtych przez zamawiaj±cego czynno¶ci w postêpowaniu s± umieszczane na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w instrukcji u¿ytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostêpnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,
5. Korespondencja w postêpowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
9. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesy³anej za pomoc± Formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gminny Zespó³ O¶wiaty, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem: Gminny Zespó³ O¶wiaty w Rozprzy, 97-340 Rozprza, ul. Sportowa 12A, tel./fax: (0-44) 615-89-00, e-mail: gzo@rozprza.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez e-mail: inspektor@opsrozprza.pl.;
3) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy i jego archiwizacji.
4) podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdno¶æ wype³nienia przez Administratora obowi±zku prawnego, a podstaw± prawn± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z
ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) (Dz.U.2019.2019).
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Urz±d Zamówieñ
Publicznych prowadz±cy miniPortal do komunikacji elektronicznej dzia³aj±cy pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu, z wyj±tkami
zastrze¿onymi przepisami prawa, nastêpuj±ce uprawnienia:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowañ oraz jego
za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych
osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez Administratora.
9) nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych oraz nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO.
10) nie przys³uguje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.
11) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± przetwarzane w celu profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZO.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa, ¶rodkiem transportu wykonawcy, oleju opa³owego lekkiego w ³±cznej ilo¶ci szacunkowej 187 000 litrów do szkó³ zlokalizowanych na terenie gminy Rozprza wg poni¿szego wykazu:
a) Szko³a Podstawowa w Rozprzy (budynek 1), ul. Szkolna 1, 97-340 Rozprza
b) Szko³a Podstawowa w Rozprzy (budynek 2), ul. Sportowa 12 A, 97-340 Rozprza
c) Szko³a Podstawowa w Niechcicach, ul. Czêstochowska 27, 97-340 Rozprza
d) Szko³a Podstawowa w Milejowie, ul. Szkolna 12, 97-340 Rozprza
e) Szko³a Podstawowa w Nowej Wsi, Nowa Wie¶ 84, 97-340 Rozprza
f) Szko³a Podstawowa w Straszowie, Straszów 70, 97-340 Rozprza
Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie partiami do 10.000 litrów na ka¿dorazowe wezwanie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans
kryteriów „Cena” oraz „Czas realizacji partii zamówienia ”.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
A. Kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium (C) - 60% (60 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
C = (Cmin / Cb) x 100 x 60%
gdzie:
C- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±
Cb - cena w ofercie ocenianej

B. Kryterium „Czas realizacji partii zamówienia” w dniach:
1. znaczenie kryterium (R) - 40% (40 pkt);
2. opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Czas realizacji partii zamówienia”:

R = (Rmin / Rb) x 100 x 40%
gdzie:
R- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Czas realizacji partii zamówienia” ocenianej oferty
Rmin - czas realizacji partii zamówienia w ofercie z najkrótszym czasem.
Rb - czas realizacji partii zamówienia w ofercie badanej

Wykonawca podaje czas realizacji partii zamówienia w dniach (od 1 do 5 dni).
Czas realizacji partii zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 5 dni.
Kryterium czas realizacji partii zamówienia, który zostanie wyra¿ony w dniach, podany przez Wykonawcê w Formularzu Oferty, bêdzie oceniany zgodnie z powy¿szym wzorem.

3. Wybór oferty.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma maksymaln± liczbê punktów z sumy (S) ww. kryteriów tj.:
C + R = S
gdzie:
C- Kryterium ceny
R- Czas realizacji partii zamówienia
S- Suma kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji partii zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych warunków;

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie przez zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym zamówieniem zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z pó¼n. zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych warunków;

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie przez zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca przed³o¿y wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dwóch dostaw oleju opa³owego w ³±cznej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 litrów ka¿da (dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert- wg za³±cznika nr 3 do SIWZ;

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania tj.: aktualnego zezwolenia na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z pó¼n. zm.),
2) wykaz us³ug, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce 00/100 z³).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez WYKONAWCÓW WSPÓLNIE ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w tym SPÓ£KI CYWILNE:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy;
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazuj± w formularzu oferty dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawê zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y za³±czyæ to pe³nomocnictwo;
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do których te zdolno¶ci s± wymagane;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, okre¶laj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (PKT 9 FORMULARZA OFERTY stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ);
5) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy Wykonawca. O¶wiadczenie to bêdzie potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) je¿eli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w umowie mog± byæ dokonane w przypadku:
a) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy np. zmiana przystanków, czêstotliwo¶æ kursów,
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych,
c) zmiany Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SWZ i niniejszej umowie,
d) zmiany liczby dowo¿onych dzieci. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmian w ilo¶ci liczby dowo¿onych dzieci objêtych przedmiotem umowy w liczbie do 15% w stosunku do liczby dowo¿onych dzieci podanych w dokumentacji postêpowania,
e) zmiany trasy realizacji us³ugi przewozu uczniów z powodu okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy,
f) wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy,
g) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
h) wskazanym w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z pó¼n. zm.)
2. W przypadku okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
3.Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê, jako stanowi±ce podstawê do zmiany umowy nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ugi przewozu zgodnie z niniejsz± umow±.
4. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednak¿e nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadzenie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-04 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.