Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242995/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00246183/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00253886/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00274658/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup pojazdu osobowego typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Załęska 7a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246533
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00242995/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.14. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych , Program wyrównywania różnic między regionami III
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1.Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu
prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz
Zamawiającego którym jest DPS przy ul. Załęskiej 7a w Rzeszowie
2. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez DPS Załęska w Rzeszowie . Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został
umieszczony plan to 2021/BZP 00185852/01/P, identyfikator pozycji planu 1.2.1
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od podpisania umowy, jednakże nie dłużej niż do 31 marca 2022 r.
4. Zgodnie z opinią uzp „(…), przekazanie oferty następuje za pomocą formularza
przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość formularzyudostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed wysłaniem
podpisany przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu
ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”). Podnieść należy, że podpis ten składany jest wyłącznie na
formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Co za tym idzie, podpis na formularzu to
jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać
wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony
jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego
pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz
elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym
podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do
przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą
(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Podsumowując, oferta złożona za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym
podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na
„paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym
podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu
jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która
została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na
podstawie art. 226ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1.Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu
prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz
Zamawiającego którym jest DPS przy ul. Załęskiej 7a w Rzeszowie
2. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez DPS Załęska w Rzeszowie . Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został
umieszczony plan to 2021/BZP 00185852/01/P, identyfikator pozycji planu 1.2.1
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od podpisania umowy, jednakże nie dłużej niż do 31 marca 2022 r.
4. Zgodnie z opinią uzp „(…), przekazanie oferty następuje za pomocą formularza
przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość formularzyudostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed wysłaniem
podpisany przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu
ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”). Podnieść należy, że podpis ten składany jest wyłącznie na
formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Co za tym idzie, podpis na formularzu to
jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać
wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony
jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego
pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz
elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym
podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do
przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą
(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Podsumowując, oferta złożona za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym
podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na
„paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym
podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu
jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która
została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na
podstawie art. 226ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
5. Podmiot dofinansowujący:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Projekt/program (nazwa): Program wyrównywania różnic między regionami III
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.
3. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki tego podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy,
b) zmiana terminu dostawy i sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian uwarunkowań finansowych po stronie Zamawiającego,
4. Postanowienia ust. 3 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
a) Wnioski stron o dokonanie zmian w umowie będą uzgadniane na piśmie i będą zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, strona pisemnie poinformuje drugą stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian.
b) Wprowadzone zmiany nie mogą powodować podwyższenia cen przedmiotu umowy. Obniżenie cen jest dopuszczalne.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie obsługi prawnej RARR S.A.
- Część 1 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Mirocin DK94 w km 638+741 Część 2 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Korzeniec DK28 w km 319+507
- Bieżące utrzymanie szaletów stałych
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 4 zadania)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
- Dostawa samochodu osobowego klasy D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- "Zakup autobusów o napędzie elektrycznym wraz z budową niezbędnej infrastruktury oraz samochodów elektrycznych do nadzoru nad funkcjonowaniem komunikacji publicznej - zakup samochodów elektrycznych "
- Leasing pojazdu służbowego
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie (II).
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





