Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185075/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Wietrzychowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIETRZYCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Wietrzychowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-270
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 1464118045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wietrzychowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wietrzychowice/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27fc9eba-7326-4966-80cf-bd6045e2f46b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Wietrzychowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fc9eba-7326-4966-80cf-bd6045e2f46b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009018/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Wietrzychowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach programu FERC 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania w celu poprawy cyberbezpieczeństwa posiadanych przez Zamawiającego zasobów IT ramach realizacji projektu pn. „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Wietrzychowice”.
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, instalacje i konfiguracje następujących urządzeń i oprogramowania : serwera produkcyjnego (1 kpl ), serwera backupu ( 1kpl ) , UPS ( 1 szt.) , UPS stanowiskowe (20 szt.) , Przełącznik szkieletowy(1 szt.) , Przełącznik dostępowy (1szt.) , Przełącznik PoE (4szt. ) , Bezprzewodowy punkt dostępowy (5 szt.) , Oprogramowanie do zbierania i analizy logów z całej infrastruktury IT (1 kpl.) , Oprogramowanie antywirusowe (26szt.)
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący - załącznik nr 11 do SWZ (zwany dalej OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266295,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNTAR sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731003891
7.3.3) Ulica: Marii Drozd 12
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.