eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaBudowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 438250229

1.5.8.) Numer faksu: +48 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/204267/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c8ba26e-96f7-4f61-a26e-38b5b709c8d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016381/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.25.2025.KM.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141135 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji technicznej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych, a następnie wykonanie robót w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
2. Budynek Publicznego Przedszkola nr 7 znajduje się w strefie konserwatorskiej. Jest to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, ściany murowane. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wod- kan, ogrzewanie oraz częściowe odwonienie terenu. Przedmiotowy budynek powstał w trzech etapach. Początkowa pow. zabudowy budynku wynosiła 624,25 m². w 2006 r. miała miejsce przebudowa z rozbudową od strony północno – zachodniej. Powierzchnia rozbudowy wyniosła 158,22 m². w 2020 roku od strony południowo – wschodniej dobudowano wiatę nad wejściem do sal o powierzchni zadaszenia ok. 107 m². Podczas wykonywania ekspertyzy wykonano odkrywki fundamentów, zbadano warunki geotechniczne.
3. Stwierdzono wiele nieprawidłowości: liczne pęknięcia pionowe i poziome ścian i sufitu podwieszanego, pęknięcia poziome posadzki, stropu, pęknięcia skośne ścian, osiadanie posadzki, zapadnięcie chodnika. W dołączonej ekspertyzie technicznej budynku opisano szczegółowo stan techniczny budynku. Wody opadowe i roztopowe należy odprowadzić za pomocą drenażu opaskowego do studni betonowej zlokalizowanej na terenie działki 259/161 ob. 26.
4. Zamawiający nie posiada żadnej dokumentacji technicznej budynku, inwentaryzacji. Wykonawca na swój koszt dokona inwentaryzacji przedmiotowego budynku, uzyska mapy niezbędne do wykonania dokumentacji.
5. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj. dz. nr ewid. 259/161, obr. 26.
6. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach:
I etap – opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych
II etap – przeprowadzenie robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej i przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych.
1) I ETAP – opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych. Zakres opracowań:
a) mapa do celów opiniodawczych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy),
b) projekt techniczny – (3 egz.),
c) projekt zagospodarowania terenu – (3 egz.)
d) projekt odwodnienia terenu – (3 egz.)
e) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – (3 egz.),
f) kosztorys robót – (1 egz.),
g) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – (po 1 egz. dla każdej z branż)
h) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do złożenia zgłoszenia robót budowlanych,
i) uzyskanie na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy),
j) złożenie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli i uzyskanie przyjęcia powyższego zgłoszenia bez sprzeciwu na rzecz Zamawiającego.
Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do:
i. Uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy) – jeżeli wystąpi konieczność.
ii. Uzyskania akceptacji Zamawiającego projektu technicznego i uzyskania przyjętego bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym.
iii. Przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ww. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Projektant wyrazi również zgodę na dokonywanie w ww. dokumentacji zmian wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
2) II ETAP – roboty budowlane i zagospodarowanie terenu. Wykonawca przystąpi niezwłocznie do realizacji robót po uzyskaniu przyjętego bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262520-2 - Roboty murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PL7312062724

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7312062724

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 9

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.