eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa "Odczynników, testów i podłóż do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora do posiewu krwi"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa „Odczynników, testów i podłóż do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora do posiewu krwi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kasprzaka 17a

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: + 48 22 32 77 245

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246462

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00240996/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pod rygorem nieważności w formie elektronicznej następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
1) Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) tj.:
a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
b) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
c) deklaracja zgodności, potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
d) w przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
UWAGA:
- Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas Wykonawca winien złożyć jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d niniejszego rozdziału. – odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
2) Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, część instrukcji obsługi i/lub specyfikacji technicznej urządzeń sporządzonej przez producenta itp.), potwierdzający wymagania techniczno-eksploatacyjne zawarte w Zał. Nr 2a do SWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, nr pozycji oferowanego asortymentu)- dotyczy części nr 10.
3) Dokumenty, które są szczegółowo określone w Zał. Nr 2-2a do SWZ – odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pod rygorem nieważności w formie elektronicznej następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
1) Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) tj.:
a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
b) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
c) deklaracja zgodności, potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
d) w przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
UWAGA:
- Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas Wykonawca winien złożyć jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d niniejszego rozdziału. – odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
2) Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, część instrukcji obsługi i/lub specyfikacji technicznej urządzeń sporządzonej przez producenta itp.), potwierdzający wymagania techniczno-eksploatacyjne zawarte w Zał. Nr 2a do SWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, nr pozycji oferowanego asortymentu)- dotyczy części nr 10.
3) Dokumenty, które są szczegółowo określone w Zał. Nr 2-2a do SWZ – odpowiednio do przedmiotu zamówienia. 4) Próbki wzorcowe (dotyczy części nr 5):• do pozycji 6, 18, 30, 34 i 41 należy dołączyć próbki po 1 opakowaniu (min. 1 szt. ).Każda dostarczona próbka musi być opisana przez Wykonawcę następująco: nazwa Wykonawcy, nr części, nr pozycji, której dotyczy; Załączone próbki zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 77 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Oferta, której próbki nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego podlega odrzuceniu.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1;
2) tabele asortymentowo – cenowe według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SWZ;
3) zestawienie parametrów wymaganych zgodnie z Zał. nr 2a do SWZ – dotyczy części nr 10.
4) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z Rozdz. X.
5) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym osoby/osób, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub z elektronicznym poświadczeniem zgodności z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 §2 Prawa o notariacie.
a) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym.
b) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje się na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”.
c) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie.

Po zmianie:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1;
2) tabele asortymentowo – cenowe według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SWZ;
3) zestawienie parametrów wymaganych zgodnie z Zał. nr 2a do SWZ – dotyczy części nr 10.
4) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z Rozdz. X.
5) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym osoby/osób, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub z elektronicznym poświadczeniem zgodności z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 §2 Prawa o notariacie.
a) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym.
b) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje się na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”.
c) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie.
17.Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki wzorcowe należy składać do dnia 04.11.2021r. do godziny 09:00 w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, budynek A, pokój nr 342 (III p.). Próbki należy umieścić w opakowaniu zaadresowanym następująco: „Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia” i oznaczonym: Próbki w postępowaniu pod nazwą „Dostawa odczynników, testów i podłóż do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora do posiewu krwi”, znak A/ZP/SZP.261-70/21. Nie otwierać do dnia 04.11.2021r. do godz. 10:00.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 09:00

Po zmianie:
2021-11-04 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 10:00

Po zmianie:
2021-11-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-26

Po zmianie:
2021-12-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.