eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zagospodarowanie przestrzeni przy ul. Szpunara w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni przy ul. Szpunara w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni przy ul. Szpunara w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-443326b0-da7e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Zagospodarowanie przestrzeni przy ul. Szpunara w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172611/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11769844,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1356094,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowanie dojazdów, dojść oraz parkingów tak, by dostosować je do nowo wybudowanego budynku w ramach zadnia pn. „Rozbudowa SPZLO w Wieliczce z przeznaczeniem na podstawową opiekę zdrowotną i ambulatoryjną opiekę specjalistyczną wraz z utworzeniem Poradni Chorób Zakaźnych w związku z powstaniem zagrożeń epidemiologicznych.” Budynek zlokalizowano w północnej części działki, miejsca parkingowe znajdują się w południowej oraz wschodniej części działki.
1.1. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Dojazd do budynku zapewnia droga wewnętrzna na terenie własnej działki. Dojazdy oraz dojścia należy przebudować zgodnie z rysunkiem PZT. Planowany jest nowy układ komunikacyjny, z drogą pożarową oraz 55 nowymi miejscami parkingowymi. 17 miejsc parkingowych będzie zlokalizowanych częściowo poza działką w terenie będącym własnością Gminy. Planuje się zachowanie drzew rosnących na terenie inwestycji. Zakłada się wycinkę krzewów będących w kolizji z planowanymi miejscami parkingowymi i drogą manewrową.
Projektowany parking znajduje się w obszarze stanowiska archeologicznego nr 113 wpisanego do ewidencji. Wykonawca w ramach zadania będzie musiał zapewnić nadzór konserwatorski nad inwestycją.
Zakres wykonania inwestycji w zakresie przetargu obejmuje następujące roboty w obrębie zagospodarowania terenu:
• Roboty rozbiórkowe w zakresie istniejących nawierzchni podlegających przebudowie zgodnie z projektem drogowym wraz z utylizacją odpadów budowlanych
• Przygotowanie terenu do wykonania projektowanych nawierzchni zgodnie z projektem drogowym
• Roboty ziemne związane z niwelacją terenu polegające na:
• Wykonaniu wykopów
• Wykonaniu nasypów
• Wywiezieniu i utylizacji gruntu
• Wycinka kolidującej zieleni
• Roboty polegające na wykonaniu podbudowy i nawierzchni utwardzonych zgodnie z projektem drogowym
• Roboty polegające na rekultywacji terenu (humusowanie), wykonanie trawników
• Roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego dotyczącego bezpieczeństwa ruchu
• Roboty polegające na wykonaniu ścian oporowych i balustrad zabezpieczających przed upadkiem ze skarpy
• Roboty dotyczące instalacji elektrycznych i teletechnicznych
• Wykonanie oświetlenia zewnętrznego w terenie
• Wykonanie zabezpieczenia istniejących instalacji teletechnicznych i elektrycznych
• Demontaż istniejących latarni
• Roboty dotyczące instalacji kanalizacji deszczowej polegające na wykonaniu odwodnienia nawierzchni utwardzonych (wpusty terenowe) wraz z włączeniem się do studni kanalizacji deszczowej lub istniejących wpustów
• Roboty dotyczące instalacji gazowej wraz z wykonaniem niezbędnego sondowania (zgodnie z Warunkami Technicznymi)
• Roboty rozbiórkowe dotyczące istniejącej wiaty w północno zachodniej części działki
• Roboty polegające na rozebraniu istniejącej bramy i furtki oraz wykonaniu projektowanej bramy furtki i ogrodzenia
• Roboty polegające na wykonaniu schodów terenowych wraz z balustradą
• Roboty polegające na wykonaniu ograniczników na miejscach postojowych
• Inwentaryzacja powykonawcza wraz z klauzulą
• Uzyskanie decyzji na użytkowanie we współpracy z Wykonawcą budowy budynku
Warunki realizacji zagospodarowania terenu w celu zapewnienia bezpiecznego i ciągłego dostępu pacjentów oraz pracowników do budynku przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa.
Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce jest placówka medyczną realizującą świadczenia medyczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.30 z czterema wejściami od strony południowej. Wyłączenie wejść na czas pracy należy uzgodnić z Dyrekcją SPZLO.
W budynku funkcjonuje również Przychodnia Lekarza Rodzinnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 z wejściem z zewnątrz budynku od strony północno–wschodniej, oraz
Apteka z wejściem z Przychodni jak i również z zewnątrz budynku od strony północno–wschodniej.
1. W trakcie realizacji robót należy zapewnić ciągły dostęp pacjentów, interesantów i personelu do budynku w godzinach pracy wyżej wymienionych placówek. Szczególnie dotyczy etapu: Plan zagospodarowania terenu - w związku z likwidacją aktualnych ciągów pieszych ( po rozpoczęciu robót budowlanych) wykonawca ma obowiązek wykonać nowy ciąg pieszy dla pacjentów od ulicy Szpunara do wejść czterech wejść do budynku SPZLO.
2. Dostęp o którym mowa w pkt 1. powinien być również zapewniony dla pacjentów niepełnosprawnych oraz na noszach.
3. W godzinach funkcjonowania należy zapewnić dojazd do budynku dla samochodów przywożących pacjentów.
4. Wszystkie tymczasowe zmiany organizacji ruchu pieszego i samochodowego wokół przychodni powinny być uzgodnione z Dyrekcją Przychodni na podstawie przedstawionego, szczegółowego harmonogramu zmian. Konieczne zmiany mogą być wprowadzone tylko po akceptacji Dyrekcji Przychodni.
5. W przypadku wprowadzenia tymczasowej zmiany powodujących zmianę warunków ewakuacji z budynku Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt i swoim staraniem tymczasowej, zamiennej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego uwzględniającej przewidywane zmiany sposobu ewakuacji.
6. W trakcie realizacji robót Wykonawca winien zapewnić drogę pożarową dla budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. W celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania budynku przychodni wykonawca winien przedstawić i uzyskać akceptację Zamawiającego harmonogramu robót związanych z zagospodarowaniem terenu z podziałem na etapy.
8. Teren budowy na którym będą się odbywać poszczególne prace powinien być ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób postronnych.
9. W związku z przyjęciami pacjentów od godz. 7,00 do 19.30, aby zabezpieczyć realizację umów z NFZ, wymaga się zaprzestania wykonywania prac o dużym natężeniu hałasu w godzinach 9.00-17.00
Prace należy dostosować i skoordynować z pracami przy budowie nowego budynku SPZLO.
Wykonawca musi zapewnić kierownika budowy dla całości przedsięwzięcia objętego decyzją pozwolenia na budowę, posiadającego uprawnienia budowlano- konstrukcyjne bez ograniczeń.
Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej i stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji, przy czym przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu:
- Projekt zagospodarowania terenu - w załączeniu;
- Opinia geotechniczna - w załączeniu;
- Dokumentacja projektowa - w załączeniu;
- STWIORB;
- Przedmiar;
- Pozwolenie na budowę z klauzulą prawomocności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45121000-1 - Próbne wiercenia

45122000-8 - Próbne wykopy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1431834,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884653,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1431834,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana BRUKMAN Roman Staroń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 676 153 95 72 Regon: 351223053

7.3.3) Ulica: Krakowska 212

7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót branży elektrycznej.
Wykonanie robót dotyczących instalacji gazowych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1431834,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 167 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.