Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH I PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH I PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4ad1ae-ec91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015344/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Bieżące utrzymanie przejść podziemnych i przepompowni na sieci dróg wojewódzkich woj. śląskiego z podziałem na 2 zadania: (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210749/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/TP/220603/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230585,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1:BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚCIA POD DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 910 W KM 1+499 W MIEJSCOWOŚCI BĘDZIN,
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚCIA POD DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 933 W KM 51+036,5 W MIEJSCOWOŚCI PSZCZYNA.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w przejściach podziemnych na dojazdach, konserwacja i naprawy instalacji elektrycznej i oświetlenia, przeglądy okresowe przepompowni, czyszczenie zbiorników, usuwanie osadów i zanieczyszczeń.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
51220000-0 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 170712,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2:BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPOMPOWNI PRZEJŚCIA PODZIEMNEGO POD DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 933 W KM 51+036, W MIEJSCOWOŚCI PSZCZYNA,
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPOMPOWNI PRZEJŚCIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 POD TORAMI PKP W KM 51+720 W MIEJSCOWOŚCI PSZCZYNA,
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPOMPOWNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 945 W REJONIE MOSTU N/RZ SOŁĄ W MIEJSCOWOŚCI ŻYWIEC.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w przejściach podziemnych na dojazdach, konserwacja i naprawy instalacji elektrycznej i oświetlenia, przeglądy okresowe przepompowni, czyszczenie zbiorników, usuwanie osadów i zanieczyszczeń.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
51220000-0 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 59873,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141419,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141612,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141612,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWO – HANDLOWEGO „EKO-TRONIK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271718552
7.3.3) Ulica: UL. GRANICZNA 108
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROGOWICZ PIOTR Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EKO-TRONIK"
jakie przetargi wygrała firma
ROGOWICZ PIOTR Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EKO-TRONIK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141419,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55473,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258964,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55473,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWO – HANDLOWEGO „EKO-TRONIK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270657765
7.3.3) Ulica: UL. GRANICZNA 108
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55473,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór odpadów medycznych z Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu zgodnie z podanymi lokalizacjami.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.